baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Gratis-Party für unkommerzielle Kultur heute Abend!

Autor Beitrag 46 - 60
ArrogantesArschlochSo 18.10.09, 19:43
es het e baar ganz ganz strangi gstalte ume ka, vorallem dötte im punk huus, dött sin äfach so fuzz-bsoffeni 70jöhrigi umeglofe xD
pureoneSo 18.10.09, 20:06
ha jetzt grad dWiederholig gseh vom 7vor7. Am Samstig muess es jo rächt abgange si. Schad dass es so usgseh het. Ha vo dem allem gar nix mitbecho am Fritig.
ArrogantesArschlochSo 18.10.09, 20:14
http://www.telebasel.tv/archiv.php?show=11150
FreiheitfürKurdistanSo 18.10.09, 22:54
ahahah ich bi druf uf 1.48 ahahaah wasi do grad wohl mach^^hmmmmmmmmm
BoozerMo 19.10.09, 16:19
ha scho lang nümm bereut, öbbis z verpasst ha wie das do.
Unglaublich geil, das es so öbbis no git.
LaFaTequillaMo 19.10.09, 16:30
RESPEKT für die aktion!!!

richtig geil

schad ischs nid biz mehr publiziert worde han nix mitbekoo

abr ächt geil - nur das irgendwelli autos no demoliert worde sin isch unnötig abr ansuschte richtig geil
dave92Mo 19.10.09, 16:32
Zitat: LaFaTequilla
schad ischs nid biz mehr publiziert worde han nix mitbekoo
liit draa dass s bsetze vomene huus illegal esch, wenn de bsitzer aazeig erstattet... dorom chame soöppis au ned gross vorher aakündige
venicequeenMo 19.10.09, 16:41
Zitat: dave92
Zitat: LaFaTequilla
schad ischs nid biz mehr publiziert worde han nix mitbekoo
liit draa dass s bsetze vomene huus illegal esch, wenn de bsitzer aazeig erstattet... dorom chame soöppis au ned gross vorher aakündige
Also ich muess sage, es isch relativ gross akündigt gsi, stoht scho sicher e Monat in mim Kaländer
dave92Mo 19.10.09, 16:46
do werd denn weder onderschede, öb alli zuegang zo dere info händ (z.b. mobilisierig im internet) oder öb vomene kolleg erfahre hesch, dass öppis lauft...
ArrogantesArschlochMo 19.10.09, 17:23
het öbber infos zu dä verein neubasel?
DAREDEVILRYMo 19.10.09, 17:27
Zitat: venicequeen
Zitat: dave92
Zitat: LaFaTequilla
schad ischs nid biz mehr publiziert worde han nix mitbekoo
liit draa dass s bsetze vomene huus illegal esch, wenn de bsitzer aazeig erstattet... dorom chame soöppis au ned gross vorher aakündige
Also ich muess sage, es isch relativ gross akündigt gsi, stoht scho sicher e Monat in mim Kaländer
du wohnsch au no in riehe ... ich nüm
DAREDEVILRYMo 19.10.09, 17:27
Zitat: venicequeen
Zitat: dave92
Zitat: LaFaTequilla
schad ischs nid biz mehr publiziert worde han nix mitbekoo
liit draa dass s bsetze vomene huus illegal esch, wenn de bsitzer aazeig erstattet... dorom chame soöppis au ned gross vorher aakündige
Also ich muess sage, es isch relativ gross akündigt gsi, stoht scho sicher e Monat in mim Kaländer
du wohnsch au no in riehe ... ich nüm
abc123defMo 19.10.09, 17:54
wird so öbbis wiedermol organisiert?
dave92Mo 19.10.09, 18:03
Zitat: Silos5
wird so öbbis wiedermol organisiert?
nems sälber id hand met paar kollege...
abc123defMo 19.10.09, 18:11
Zitat: dave92
Zitat: Silos5
wird so öbbis wiedermol organisiert?
nems sälber id hand met paar kollege...
mache mir eins zämme ?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©