baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England: Starke fünf Minuten reichen den Engländern
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Netiquette: Die Regeln für das festzeit.ch-Forum

Autor Beitrag 16 - 30
v4rp1ngMi 9.12.09, 21:20
Zitat: LaFaTequilla
oh gott muesch du dich auno iiimische?!

ganz ehrlich eifach schwiiige denn du machsch gra dnix andrs als SPAME will 0% drvoo konstruktiv isch!

ich piss keim ans bei abr es macht KEI SINN ZSAGE D ZITATFUNKTION MACHT KEI SINN; DENN KAME DR BUTTON JO GRAD Lösche


@yelina, danke fürs normale beantworte, geht ja doch
es goht nit drumm d funktion vom zitat z verbiätä sondern wiä mä das ganzä benützt z reglä, machs wiä ich jetzt, ich ha jetzt au dr zitatbutton benützt aber ich ha alli andärä zitat usägnoh damit diä ganzi sach übersichtlicher isch und mä nit 5 zitat inänander het, gseht eifach besser us und mä chas eifacher läsä...
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 9.12.09, 21:21
Kleopatra1983Mi 9.12.09, 21:26
okay Yel&Co. dämfall versuech i mi z bessere
LaFaTequillaMi 9.12.09, 21:27
Zitat: Möli


es goht nit drumm d funktion vom zitat z verbiätä sondern wiä mä das ganzä benützt z reglä, machs wiä ich jetzt, ich ha jetzt au dr zitatbutton benützt aber ich ha alli andärä zitat usägnoh damit diä ganzi sach übersichtlicher isch und mä nit 5 zitat inänander het, gseht eifach besser us und mä chas eifacher läsä...
ok danke das macht sinn
NobelpreisträgerMi 9.12.09, 22:21
Chamme dä Thread nit irgendwie ganz obe fixiere dass är nit in Vergässeheit grootet ?
martiinMi 9.12.09, 22:31
oberhalb vo Neuste Beiträge no e Wichtigste Beiträge?
v4rp1ngMi 9.12.09, 22:36
und vorallem dä thread für anderi posts sperrä! und em ä rooti farb geh resp. irgendwiä kennzeichnä..
MeisterPopperMi 9.12.09, 22:46
zunere ahkündigung oder so^^
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 9.12.09, 22:46
VentiSupportDo 10.12.09, 08:25
wtf?!

holy hesch dir ziit gno saisch

hauptsach OT blibt verschont
CharnyBarnyDo 10.12.09, 10:09
Super sach die regle!

Nume d Zitat-Regle stört mi e bitz... I zitier sehr gern au ganzi Biträg, demit klar isch uf was für eine i mi bezieh! I schrib amix sehr langi posts, und scho ab und zue het dr glichi (vo mir zitierti) User in dr Zwüschezit no meh postet... Eso isches denn usem zemmehang grisse worde!

Ansuschte: THX Höli
holysmokeDo 10.12.09, 10:23
dr NthDegree het e supper bispiel brocht uf dr siite vorher, isch jo ächt nit schwer
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 10.12.09, 10:23
TokeeDo 10.12.09, 10:35
achja, höret uf dr vorposter z zitiere, wenn dir uf dä bitrag wänd antworte
YelinaDo 10.12.09, 10:36
für die ganz dumme no usdütscht:


Falsch:
Zitat: Tokee
achja, höret uf dr vorposter z zitiere, wenn dir uf dä bitrag wänd antworte
Ja, find ich au doof.
MythINCDo 10.12.09, 10:59
@Yelchen
Dini pädagogische Fähigkeite sind bemerkenswert. Jetzt wüsses sicher alli.
RheinPiratDo 10.12.09, 11:33
ä vBulletin Forum wäri halt immerno s'beste


vBulletin FTW!
holysmokeDo 10.12.09, 11:35
jo das isch so, aber müen jetzt halt mit däm läbe womer hän

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©