baz.ch Newsticker
23:00
Wirtschaft
Neue Abzockerdebatte: Die neue Masche der Abzocker
23:00
Schweiz
Grösster Steuerzahler der Schweiz: «Paradiesischer Zustand» Pharmariese aus den USA füllt Schweizer Staats­kassen mit Milliarden
22:34
Sonstiges
Auf Rekordjagd: Steenbergen schwimmt in Rom Weltrekord über 100 Meter Freistil
20:23
Sonstiges
Serbiens Staatschef: Aleksandar Vucic kündigt vorzeitigen Rücktritt an
20:07
Ausland
Royale Residenz: Der Palast wurde für 370 Millionen Pfund renoviert aber König Charles will nicht mehr darin wohnen
20:06
Wirtschaft
Drohende Hitze-Stromlücke: Hitzewelle: Sobald die Sonne untergeht, bricht schlag­artig das Strom­chaos aus
19:26
Sonstiges
30 Millionen für den 33-Jährigen?: Granit Xhaka steht vor spektakulärem Wechsel zu Chelsea
19:00
Sonstiges
Panama England: Starke fünf Minuten reichen den Engländern
18:40
Region
«Basel tickt bunt»: Mehrere Tausend Menschen nehmen am Pride Walk in Basel teil
18:39
Region
Überraschung am Stimmen-Festival: «500000 Grad», aber Carla (20) wird den Tag nicht wegen der Hitze nie vergessen
18:22
Sonstiges
Formel 1 in Spielberg: Russell nutzt Verstappens Abflug und sichert sich die Pole Position
17:54
Ausland
Nato-Ostflanke in Estland: «Wir müssen die ersten Schlachten gewinnen, bis die Nato-Verbündeten da sind»
17:53
Sonstiges
Schönheitsideale und Körperkult: Männer zeigen Brust
17:52
Sonstiges
Extreme Hitze weltweit: Bis zu 46 Grad: An diesen Orten schwitzen die Menschen noch mehr
16:59
Ausland
Bildung trotz Taliban: In geheimen Kursen holen sich afghanische Frauen ihre Freiheit zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Netiquette: Die Regeln für das festzeit.ch-Forum

Autor Beitrag 46 - 60
FrenchySa 9.1.10, 18:01
das chönnti guet möglich si..ich frog mi was so toll dra isch ind charts si..

und kei kommentar vo öpperem wil ich halt obe neume bi..ich ha au scho ziemli gnau 4johr forumerfahrig..ich denk nach e gwüssi zit bisch automatisch dinne..
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:06
jo aber du ghörsch au zue dene, wo wen si schrybe öbis zum sage het... die meischte user d Oldschool truppe,( Arkina,Yel,Nils,Zaggi,Bubu&CO. die hän jo schliesslich das Forum do goss gmacht) isch do jo nur no am Kindergarte spam uselo ....
FrenchySa 9.1.10, 18:10
ich bi no vor denne do gsi,abr die lüt denne chennt do fast keine meh...mir si zum teil au e rechti gruppe gsi damals,das isch no vor d oldschool gsi..

dort het dr quix no oft im forum gschriebe und allgemein ehemaligi fotografe..bubu isch pflicht gsi do ihne,so wie dr tschugi...und denn hets no ganz viel anderi geh,wo abr au scho zum grösste teil glöscht si..
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:14
jo dr Tschugilein fällt sowieso.... st är nüm do isch herrscht do s reinsche Chaos minermeinig noch isch dr Höly viel z lieb zue de Lüüt do
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.1.10, 18:19
WotschMichEsseSa 9.1.10, 18:19
Zitat: Kleopatra1983
isch dr Höly viel z lieb zue de Lüüt do
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.1.10, 18:21
holysmokeSa 9.1.10, 18:30




aso i lösch täglich sache use usw, i verstands problem nit - s forum mues doch au läbe
hanauSa 9.1.10, 18:35
Zitat: GrrGrr
Zitat: Kleopatra1983
isch dr Höly viel z lieb zue de Lüüt do
ich aber nit
holysmokeSa 9.1.10, 18:36
douniiii
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:36
nei isch nit diräkt e Vorwurf an di gsi... sorry ha mi chli falsch usdruckt... also ich weiss jo das du viel löschisch aber dubisch oft z lieb und losch teilwys au z viel dure... also wen lüt do in 50 site spame, und das erscht no ohni Text find ich das eifach nit ganz bache.... au wens im Offtopic isch so lüüt ghöre do mol z rächtgwyse. aber ich has gfühl s isch eifach nit möglich das Du allei s Forum kasch schmeissse hesch schliesslich au nur 2 Händ.... mit em Tschugilein fählt do in halt scho e starki Hand.
holysmokeSa 9.1.10, 18:38
hani übrigens alles gmacht de beträffendi account isch sogar gsperrt gse
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.1.10, 18:38
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:40
jo und scho wiedr fliessig am wytermache
holysmokeSa 9.1.10, 18:42
wo?
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:43
ha nüt gseit..... heschs jo glöscht oder doch nit'??? hmmm
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.1.10, 18:44
holysmokeSa 9.1.10, 18:45
är het ufghört gha, ha nüt müese lösche
Kleopatra1983Sa 9.1.10, 18:47
jo nach ca 1300 Biträg isch är gsperrt worde und het jo nüm könne wyter mache...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©