baz.ch Newsticker
15:33
Sonstiges
Update beim Messenger: Das «Online» bei WhatsApp gibt es bald nicht mehr
15:31
Region
94 Millionen für Empfängergemeinden: Diese Baselbieter Gemeinde erhält von den Gebergemeinden am meisten Geld
15:23
Ausland
Umstrittenes Verbot in Sachsen-Anhalt: Kein Deutsch, kein Zutritt ins Freibad: Wieso diese Regel problematisch ist
15:20
Sonstiges
Infrastruktur beim FCB: Der FC Basel plant ein neues Trainingscenter
15:14
Region
8,8 Millionen teuer: Abkühlung in Sicht: Kanton unterstützt «Gleispool» in Münchenstein
15:04
Sonstiges
Dekarbonisierung Rheinfelden: Feldschlösschen heizt neu mit Holzschnitzeln aus der Region
15:03
Sonstiges
So laut wie ein Düsenflugzeug: Australier stellt mit 122,4-Dezibel-Schrei Weltrekord auf
15:00
Sonstiges
Portugal Usbekistan im Ticker: Spielt Ronaldo auch gegen Usbekistan von Beginn weg?
14:56
Region
300000 Franken für Fassade: Über 6000 Pflanzen: Jetzt ist die Pax-Versicherung begrünt
14:55
Sonstiges
Besuch von Hollywoodstar: Dune-Star Zendaya shoppt in Zürich
14:26
Schweiz
Stromversorgung unter Druck: Wegen der Hitze muss das AKW Beznau seinen Betrieb massiv herunterfahren
14:20
Region
Polizei sucht Zeugen: Unbekannte wechselt plötzlich Fahrstreifen, kollidiert mit Lenkerin und flüchtet
14:16
Ausland
Royal-Umfrage: Britische Monarchie verliert Rückhalt in der Bevölkerung
14:05
Schweiz
Streit um Bauland: Rettet den Schweizer Boden unsere kostbarste Ressource!
14:03
Wirtschaft
Europas Airlines im Umbruch: Easyjet-Übernahme könnte Europas Luftfahrt grundlegend neu ordnen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Partyferien

Autor Beitrag 31 - 45
LaFaTequillaSo 21.2.10, 16:05
malroca isch no garnid erwähnt?¨^^?
OXAClubSa 6.3.10, 18:59
One and Only --> IBIZA

Aber mit 1000.- pro Kopf kunsch dört würkli nit wiit.
Spare
samSa 6.3.10, 19:13
http://www.kazantip.de/ hrhr
DenGibtsDochGarNichtSa 6.3.10, 21:17
Zitat: sam
dört willi scho lang mol ahne
Trunkenbold1So 7.3.10, 00:41
Zitat: JjonnyY
also, ich würd dä Summer gärn e Wuche neume ane go mit 3 Kumpels vo richtig Party go mache .
kennt öpper vo euch e guete Ort odr ka mir e Ort empfähle woner scho mol gsi isch?

Bedingige:
-Köschte sölle nid übr 1000.- pro Kopf si (Flug + Hotel und Verpflägig)
-Halbpension währ vo Vorteil
-mind. ***Hotel, am beschte währs wenns nid grad e "Seniore-Hotel" isch wo sich alli närfe wennme bsoffe am 5i hei kunnt odr so
-Meer und geile Nightlife

thx im vorus!

-Jonny

PS: ha ufd Sitte http://www.partyferien.ch/ guets übr "Lloret de Mar" in Spanie ghört.. het öpper do erfahrige mit däm Ort?
Mallorca (isch aber sau tüür)
1 mal bearbeitet, zuletzt So 7.3.10, 00:42
LaFaTequillaSo 7.3.10, 01:51
Zitat: 50sHipHop




Mallorca (isch aber sau tüür)
dä scheiss isch mallorca tüüür was schnuurrsch du
SunparkSo 7.3.10, 13:55
Zitat: JjonnyY

het öpper erfahrige mit däm pinkfestival? seht jo nid schlächt us stimmt scho ^^
springbreak isch im Mai, mir wänd allerdings im juli go, darum usser frog..
am pinkfestival bini mol gsi
sisch zwar düür, abr sisch s wärt gsi
ha no e vertrag und s prospäkt dehei. ka s dir gäh, wenn de willsch
miTTelfingerSo 7.3.10, 14:38
Zitat: LaFaTequilla
Zitat: 50sHipHop




Mallorca (isch aber sau tüür)
dä scheiss isch mallorca tüüür was schnuurrsch du
mallorca isch überhaupt nid tüür, aber dr haaammer!
FrAnCiScOSo 7.3.10, 22:14
In majorca zahlsch in de meiste clubs e ihtritt nd khasch dene ussgwählti getränk soviel wie du wilsch suffe, ish no geil

nd viel schwizer/Inne hets au!!
tschugileMo 8.3.10, 07:36
klari Sach => Mallorca ! Bini scho 4 Mol xi
FYPMo 8.3.10, 10:50

1 mal bearbeitet, zuletzt So 12.9.10, 02:17
freitightMo 8.3.10, 10:54
Aya Napa...
LaFaTequillaMo 8.3.10, 11:18
Zitat: Lucinuggi
Aya Napa...
sautüür
freitightMo 8.3.10, 11:20
Zitat: LaFaTequilla
Zitat: Lucinuggi
Aya Napa...
sautüür
Isch so. Aber vo de Lüt her huere gemütlich. Fascht nur engländer und Lüt vo Skandinavia.

In Mallorca und Konsorte hets eifach huere viel dütschi...
LaFaTequillaMo 8.3.10, 11:21
na und mitde düütsche heschs drfüür immr witzig haha okeee söll nix gege skandinavier undso siii abr mallorca undso hesch halt nie verständigungsproblem undso - dasch scho geil

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©