baz.ch Newsticker
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Cannabiskonsum als Therapie: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein und in der Reuss zwei Personen tot, eine vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » billigsti möglichkeit zums auto lackiere?egal wie!

Autor Beitrag 31 - 43
SpinnerFr 29.12.06, 15:14
Und s Tolle isch dass de bi dene Bodykits meischtens e Weichmacher muesch drimache denn müend si d Farb au neu amische.
I cha dr ein usem Dütsche empfehle de machts relativ günstig.
I ha e Heckschürze und e Stossstange lo lackiere e "CD" grossi Büle lo usehmache und an 4 Stelle lo neu lackiere für 500 Euro. Das isch scho relativ günschtig in dr Schwiz hätts mi 2000 koschtet.
Pott und Oswald GmbH
Colmarer Strasse 28
79576 Weil am Rhein
DjWhitecraftFr 29.12.06, 15:18
einzelni stelle drüberlackiere??? isch das schön worde??

bzw neu lackiere
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 29.12.06, 15:18
SpinnerFr 29.12.06, 15:22
jo i ha ame Radlauf e Kratzer gha wo mi Schweschter mol mi Auto gno het und uf dr andere Site hani e chli Roscht gha. (gits halt nach 17 Johr) das hend si alles agschliffe versieglet und lackiert, do gsehsch nüt meh. Natürlich ischs eifacher bi mim Auto wills e normals Wiss isch und nid e Dunkelblau Metallic dört waärs viel schwieriger das chön ahnezbecho.
DjCihadFr 29.12.06, 15:24
messi jungs für die tipps
SpinnerFr 29.12.06, 15:26
Easy, i ha mr au scho überlegt ob i mis Auto nid mol neu Lackiere loh will. Aber do i no niene Roscht ha und dr Lack no ok isch lonis nid mache. No eher loni mini Sitz neu beledere.
olliDi 9.1.07, 18:06
ich ha mol neume glääse s git au so lack folie womer ch druff chlääbe in verschidene farbe d schwoobe taxis händ das au in ihrem komische gääl, abgseh vo dr farb gseht no guet uss und s isch au nid so tüür wie lackiere loh, und s macht em original lack nüt
DjCihadMi 10.1.07, 15:16
und wo kame so folie hole???und isch sicher au schwer zum druf mache wäfe faltene etc. odr nit?
Calvin2kMi 10.1.07, 15:33
...
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 10.1.07, 15:34
olliMi 10.1.07, 18:52
weiss au nid, muesch halt moll bi google luege oder soo und ich nimm schwer aa s git si au in schwarz
OliansenSa 13.1.07, 19:37
also in pole und in belgie zahlsch füre kompletlackierig mit fältz ohni motorrum 1300 euro......für 1500 euro kriegsch scho spezieleri lack...200 euro chasch en 2 farbig loh mache mit airbrush....öpis biligers in hammer qualität findisch nit...
OliansenSa 13.1.07, 19:40
du chasch au bi uns in dr garage e güntigi lackierg ha...wende guet chasch stürme...und wende die glichi farb losch lo sprütze den isch es sowieso biliger
HengstHeinrichDi 16.1.07, 13:04
also es sone lackierig isch nit so eifach wies döhnt.. wenns schön ha willsch. ich bi zum bispiel Atuo spengler und lackiere..
GreesooDo 8.3.07, 22:54
no belliger: Met de Rolle usem Do-It.. siehe mein vW BUS

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©