baz.ch Newsticker
12:05
Sonstiges
Unfall im Domleschg: Auto eines 26-Jährigen prallt in Dorfbrunnen
11:58
Wirtschaft
ERC Advanced Grants: ETH-Forschende erhalten rund 30 Millionen Franken an EU-Fördergeld
11:49
Region
Niederländische Billig-Kette: T-Shirts für 4 Franken und 10-Franken-Grill Action kommt aufs Dreispitz
11:42
Sonstiges
Badeunfall in Aarau: 22-Jähriger geht in der Aare unter und stirbt
11:38
Sonstiges
17- und 23-jährig: Zwei Schwestern aus Olten sterben bei Unfall auf deutscher Autobahn
11:38
Region
Im Rhein bei Waldshut: Fussgänger retten 30-Jährige und übergeben sie Fahrer von «silbernem Mercedes»
11:30
Sonstiges
Boot im Aargau gekentert: Bub seit Samstag in der Reuss vermisst Angehörige bitten um Mithilfe bei Suche
11:23
Region
Baustellenleiden im Birstal: «Es ist heiss, es gibt keinen Schatten und der Bus kommt auch noch zu spät»
11:21
Wirtschaft
Neue Daten: Depression, Diabetes, ADHS Schweizer Studie zeigt, wo Arme und Reiche stärker betroffen sind
11:14
Ausland
Prozess in Deutschland: Sie verwüsteten eine israelische Rüstungs­fabrik, filmten die Aktion und sprechen von Notwehr
11:10
Schweiz
Bericht des BAG: Kinder und Jugendliche leben insgesamt gesünder sind aber immer gestresster
11:03
Schweiz
Prozess in Bern: Nicolas Rimoldi steht wegen Nötigung vor Gericht
11:02
Region
Festnahme in Rulantica: 24-Jähriger soll sich im Becken an zwei Mädchen vergangen haben
10:56
Sonstiges
Gerichtliche Untersuchung: Tesla kracht in Haus welche Rolle spielte die Fahrassistenz beim tödlichen Unfall?
10:45
Sonstiges
Polizeieinsatz in St. Gallen: Mann verletzt zwei Polizisten und flüchtet in einen Linienbus
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Nocturna @ Baselcitystudios

Autor Beitrag
EnnySa 18.12.10, 17:04
hey zämme

Ich bi geschter mit es paar kollege and Nocturna in de baselcitystudios. mir sind recht früeh dört gsi und hend glück gha dass mr au ohni VVK-Ticket no inechoo sind.

zu dr party: i muess säge bi scho lang nümm an sonere geile party gsi! d Musig isch zwar vorwiegend Mainstream gsi aber d stimmig isch super gsi und vor allem sehr entspannt. eifach TOP!

weiss irgendöbber öbs e fortsetzig git?
quixSa 18.12.10, 17:21
nögscht johr um die zit wieder

cooli sach gsi, bis uf dr igang.. im baselcitystudio häts eigentlich no e witere rum ka wo no meh lüt platz hätte...
KeviiinMi 22.12.10, 15:47
isch eigenli e "normali" abschlussparty vo 2 klasse vom gym liestal gsi..
s'OK & ich überlegge uns aber obs ächt e fortsetzig vo dem ganze spass wird gehh möglich isch alles!

und das mitem igang würdemr denn au no besser ahnekriege fürs ruumproblem (eigenli wäri dr anderi,grösseri ruum au offe gsi) het sich dr clubbesitzer scho entschuldigt
LiestalForwardMi 22.12.10, 15:59
fortsetzig wer super
d frog wird eifach sii, obs widr eso wird in sache stimmig und lüt..

einersits isch d stimmig dr hammer gsi will alli gwüsst hend, dass sie bestande hend und anderersits hets so vill lüt gha will halt doch e grosse teil maturande gsi sin (wo suschd nit unbedingt an jedi party gönge)..

d frog isch denn eifach ob me die stimmig widr ahnebringt..

abr i wer au drbii

bi übrigens eklassemitglied vo dr klass wos organisiert het
KeviiinMi 22.12.10, 17:54
hee LiestalForward du biisch kuuul
neoxMi 22.12.10, 18:49
isch cool gsi
EnnyDo 23.12.10, 13:43
tönt jo interessant. also ich wer sicher wieder drbi
wenn isch mit news z rechne?
LiestalForwardDo 23.12.10, 19:22
wenn widr alli nüechtern sind

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©