baz.ch Newsticker
14:05
Schweiz
Streit um Bauland: Rettet den Schweizer Boden unsere kostbarste Ressource!
14:03
Wirtschaft
Europas Airlines im Umbruch: Easyjet-Übernahme könnte Europas Luftfahrt grundlegend neu ordnen
13:20
Wirtschaft
Fragen und Antworten zum Börsenabsturz: Elon Musk ist 300 Milliarden Dollar ärmer und trotzdem der Reichste der Welt
13:18
Schweiz
Ihre Kommentare zur Hitze in Schulen: «Ohne Klimaanlagen geht es nicht mehr» «Nötig ist es für die paar Tage oder Wochen nicht»
13:10
Sonstiges
Vorfall in Berlin: Mann soll mehrere Tauben in Treppenhaus erschossen haben
12:59
Sonstiges
Fussballfeste statt Geisterspiele: Biernotstand und Schulbusse voller Fans: Warum die WM-Stadien trotz horrender Preise voll sind
12:05
Sonstiges
Unfall im Domleschg: Auto eines 26-Jährigen prallt in Dorfbrunnen
11:58
Wirtschaft
ERC Advanced Grants: ETH-Forschende erhalten rund 30 Millionen Franken an EU-Fördergeld
11:49
Region
Niederländische Billig-Kette: T-Shirts für 4 Franken und 10-Franken-Grill Action kommt aufs Dreispitz
11:42
Sonstiges
Badeunfall in Aarau: 22-Jähriger geht in der Aare unter und stirbt
11:38
Sonstiges
17- und 23-jährig: Zwei Schwestern aus Olten sterben bei Unfall auf deutscher Autobahn
11:38
Region
Im Rhein bei Waldshut: Fussgänger retten 30-Jährige und übergeben sie Fahrer von «silbernem Mercedes»
11:30
Sonstiges
Boot im Aargau gekentert: Bub seit Samstag in der Reuss vermisst Angehörige bitten um Mithilfe bei Suche
11:23
Region
Baustellenleiden im Birstal: «Es ist heiss, es gibt keinen Schatten und der Bus kommt auch noch zu spät»
11:21
Wirtschaft
Neue Daten: Depression, Diabetes, ADHS Schweizer Studie zeigt, wo Arme und Reiche stärker betroffen sind
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Buechige

Autor Beitrag 16 - 30
JackDerilloMo 27.12.10, 23:42
jo loops die ka me odr meh ka sie nit so eifach isch es muesch halt eifach d takte zelle muesch e guetes gspür für d musik ha und üebe üebe üebe es git zvili djs in basel und was ich halt e biz schad find isch eifach dass alles über kontakte lauft
DeepBassMo 27.12.10, 23:54
Zitat: MrDimitri
jo loops die ka me odr meh ka sie nit so eifach isch es muesch halt eifach d takte zelle muesch e guetes gspür für d musik ha und üebe üebe üebe es git zvili djs in basel und was ich halt e biz schad find isch eifach dass alles über kontakte lauft
ich checks etz langsam. Bin mit em finger nit in takt bliibe. Langsam wirds besser mit de loops. Wenn öpper irgendwelchi tipps fürs djing hett. Wer ich sehr dankbar merci.
jackieDDi 28.12.10, 01:02
omg hahah super tipp

*

entweder du verkaufsch dich guet oder du machsches nit.. wen nit den hesch pech gha ganz eifach.. nur mit kontäkt elei hesches nit gschafft..

und das mit de loops.. du muesch in genau ufeme beat (basschlag) setze..
OliLiveShowDi 28.12.10, 08:57
@MCWEED
chum mol is radisotudio zu uns und mach en DJ Sendig den kasch zeige wasd druf hesch ^^ den könne alli live zueloose und über webcam luege wie de bisch
den kriegsch evtl. buechige
OneirologyDi 28.12.10, 14:39
Zitat: OliLive
@MCWEED
chum mol is radisotudio zu uns und mach en DJ Sendig den kasch zeige wasd druf hesch ^^ den könne alli live zueloose und über webcam luege wie de bisch
den kriegsch evtl. buechige
das willi au gseh^^
locodiceDi 28.12.10, 15:08
ich kapir eh nit wieso das me no dj's brucht.. stimmig und so, okey. chunt evtl besser übere wenn no eine am mischpult lut und lislig macht, what ever.. aber z.b woni dr dj vo de atzen gseh ha, dä schiebt cd ihne druckt play, das wars ..

Ich mein dä do
Vorschau


und wer schomol dr Dj Bl3nd live gseh het, weiss das me sini cd ihne due cha und dr ganz obe wird zum erfolg jetzt uf house electro bezoge. Das so als kleine tipp füre MCWeed. legsch djBlend uf ^^
DJPartyfotografDi 28.12.10, 15:15
hum, wundert mi nid so wie de usseht xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 28.12.10, 17:14
JackDerilloDi 28.12.10, 17:17
@ jackie d wenn er dass mit de beats nit chekt söll er in e band mit mache xd und wäge de kontakte isch es eifach so dass du mehr chance bekunsch
OliLiveShowDi 28.12.10, 17:29
hahahah wüsset dir was wenn dir euchs trittet verastalt ich au emol en DJ contest LIVE im radio
jede ka mitmache und zeige was er druf het en pris gits keine aber en platzierig scho
eifoch sowie DJ Contest in sissach eifochd live übers radio und me ka alète und abstimme wie wer das?? ^^ den gits keini diskussione me hahaha
JackDerilloDi 28.12.10, 21:11
ej jetzt mol ganz im ernst isch gar kei so schlächti ide eifach e biz werbig mache und au live ufnah wie mir mixxe wari nit schlacht em wo ka ich mi amalde XD
jackieDDi 28.12.10, 21:12
du bisch schomol ufem letzte platz wen du eifach wilsch chli go mixe xD
JackDerilloDi 28.12.10, 22:04
wer ich XD jo ich gib mir denn scho mie XD XD XD
OliLiveShowDi 28.12.10, 22:15
gibt sich stets mühe den hesch scho verlore... en satz wo tüscht haha
jo mol luege i denks im april oder so, den plani was grosses für euch
OliLiveShowDi 28.12.10, 22:36
scheiss egal es seht scheisse us aber wer lust het söll mol drufklike
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=16892528&ctx=105998

jackieDDi 28.12.10, 23:06
hau rein.. so öpis chunt grad richtig.. king

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©