baz.ch Newsticker
12:05
Sonstiges
Unfall im Domleschg: Auto eines 26-Jährigen prallt in Dorfbrunnen
11:58
Wirtschaft
ERC Advanced Grants: ETH-Forschende erhalten rund 30 Millionen Franken an EU-Fördergeld
11:49
Region
Niederländische Billig-Kette: T-Shirts für 4 Franken und 10-Franken-Grill Action kommt aufs Dreispitz
11:42
Sonstiges
Badeunfall in Aarau: 22-Jähriger geht in der Aare unter und stirbt
11:38
Sonstiges
17- und 23-jährig: Zwei Schwestern aus Olten sterben bei Unfall auf deutscher Autobahn
11:38
Region
Im Rhein bei Waldshut: Fussgänger retten 30-Jährige und übergeben sie Fahrer von «silbernem Mercedes»
11:30
Sonstiges
Boot im Aargau gekentert: Bub seit Samstag in der Reuss vermisst Angehörige bitten um Mithilfe bei Suche
11:23
Region
Baustellenleiden im Birstal: «Es ist heiss, es gibt keinen Schatten und der Bus kommt auch noch zu spät»
11:21
Wirtschaft
Neue Daten: Depression, Diabetes, ADHS Schweizer Studie zeigt, wo Arme und Reiche stärker betroffen sind
11:14
Ausland
Prozess in Deutschland: Sie verwüsteten eine israelische Rüstungs­fabrik, filmten die Aktion und sprechen von Notwehr
11:10
Schweiz
Bericht des BAG: Kinder und Jugendliche leben insgesamt gesünder sind aber immer gestresster
11:03
Schweiz
Prozess in Bern: Nicolas Rimoldi steht wegen Nötigung vor Gericht
11:02
Region
Festnahme in Rulantica: 24-Jähriger soll sich im Becken an zwei Mädchen vergangen haben
10:56
Sonstiges
Gerichtliche Untersuchung: Tesla kracht in Haus welche Rolle spielte die Fahrassistenz beim tödlichen Unfall?
10:45
Sonstiges
Polizeieinsatz in St. Gallen: Mann verletzt zwei Polizisten und flüchtet in einen Linienbus
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Buechige

Autor Beitrag 1 - 15
DeepBassMo 27.12.10, 18:37
Sali zemme
Ich und mi co. DJ sueche lüt wo Intresse hett uns z bueche.
wer bereit wär 2 junge lüt z unterstütze sött sich bi mir melde.
peace =D
D0paminMo 27.12.10, 18:42
also mit mcweed chunnsch definitiv ned wiit^^
martiinMo 27.12.10, 18:44
referenze?

und nei, nit irgend e song vo youtube mit dim name hintedra, sondern öbbis wo du gmacht hesch.^^
locodiceMo 27.12.10, 18:47
Zitat: MilesProtector
also mit mcweed chunnsch definitiv ned wiit^^
McDonalds hets aber au gschaft
deeleeteedMo 27.12.10, 18:53
Zitat: martiin
referenze?
thats it...
oder was hesch s gfühl, es seit jetz irgendöpper: "jo eh, scheissegal wie 'schlächt' die jungs au sin, sie sin jung, die müen ufträtte"

bringet was wo guet isch und ihr chönnet ufträtte, so eifach isch das, aber bringe müendrs zerst...
DeepBassMo 27.12.10, 18:56
suech mir scho e wile öppis besseres

isch aber nid so eifacht

ich kopier doch nit vo youtube ! (bzw. es hett 1 wos chli zemmegmixt isch)
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 27.12.10, 18:57
DeepBassMo 27.12.10, 18:57
Zitat: LeualToTheGame
Zitat: martiin
referenze?
thats it...
oder was hesch s gfühl, es seit jetz irgendöpper: "jo eh, scheissegal wie 'schlächt' die jungs au sin, sie sin jung, die müen ufträtte"

bringet was wo guet isch und ihr chönnet ufträtte, so eifach isch das, aber bringe müendrs zerst...
merci für de tipp =D
deeleeteedMo 27.12.10, 19:01
jo hehe, das mitm schlächt isch nid wörtlich gmeint, ich kenn eifach nüt vo euch, wo mr wieder bim thema referänze wäre...

aber hey, du bisch 16, lo dr ruhig no chli ziit, demit machsch sicher nüt falsch...
DeepBassMo 27.12.10, 19:16
Zitat: LeualToTheGame
jo hehe, das mitm schlächt isch nid wörtlich gmeint, ich kenn eifach nüt vo euch, wo mr wieder bim thema referänze wäre...

aber hey, du bisch 16, lo dr ruhig no chli ziit, demit machsch sicher nüt falsch...
mir hend ab nöchst joohr 3 buechige (die könne mr den als referenz benutze?)
jackieDMo 27.12.10, 20:19
jo aber du kansch si erst zu de referenze schribe wen du din uftrit gha hesch x)
PortisheadMo 27.12.10, 20:22
irgendwie herzig..
JackDerilloMo 27.12.10, 23:04
wenn no keini sessons machsch mach erst emole sessons und lern e biz , wie ich odr kauf dir e alag mind dj 800 und üeb tage lang bis es mit links kasch den mach nomole so e bitrag
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 27.12.10, 23:08
JackDerilloMo 27.12.10, 23:06
p.s du muesch dir das "mc" erst verdiene XD
DeepBassMo 27.12.10, 23:19
Alag hani scho und üebe duen ich viel. s einzige was mir no problem macht sind loops. Kann mir do öpper behilflich sichr?
DJPartyfotografMo 27.12.10, 23:24




e: eigentli sett me si bimene fette act drzuebueche, drmit sie vor x tuusige lüüt soo riiiiiichtiiiig fett abkacke xD
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 27.12.10, 23:36

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©