baz.ch Newsticker
17:02
Sonstiges
Vorbestellung ab 25. Juni: Fast 200 Franken für «GTA 6»? Preise tauchen im Internet auf
17:00
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zu den WM-Favoriten: «Wenn du den Franzosen zwei Zentimeter Platz gibst »
16:56
Sonstiges
Die Kunst der Fussball-Reportage: «Das Spiel ist noch nicht gelöffelt» Fussballsprache zwischen Originalität und Absurdität
16:55
Sonstiges
Soziologin Katja Rost: Vom Spital aus gab sie eines ihrer letzten Interviews
16:46
Schweiz
Trauerfall in der Ostschweiz: Ehemalige SP-Nationalrätin Hildegard Fässler im Alter von 74 Jahren verstorben
16:44
Region
Deckensturz im Regierungszimmer: Technischer Mangel nicht ausgeschlossen Regierungsgebäude bis Ende Woche geschlossen
16:41
Sonstiges
Flugplanänderung: Patrouille Suisse fliegt im Juli und August ab Dübendorf
16:14
Sonstiges
Hitze im Kanton Zürich: Zürcher Gemeinden rufen zum Wassersparen auf
16:09
Sonstiges
350 Beschäftigte freigestellt: Aus für Playmobil-Produktion in Deutschland
16:00
Ausland
Pariser Städteplanung: Paris soll noch schöner werden aber geht das überhaupt?
15:54
Wirtschaft
Riskante Reisen: Immer mehr Schweizer Reisende brauchen konsularischen Schutz
15:54
Region
Drei Männer und ein Jugendlicher erwischt: Polizei fasst Kirschen-Klauer in flagranti und beschlagnahmt 12,5 Kilo Steinobst
15:54
Ausland
Konflikt in Zahlen: Fünf Grafiken zeigen, wie sich der Irankrieg auf die Welt auswirkt
15:33
Sonstiges
Update beim Messenger: Das «Online» bei WhatsApp gibt es bald nicht mehr
15:31
Region
94 Millionen für Empfängergemeinden: Diese Baselbieter Gemeinde erhält von den Gebergemeinden am meisten Geld
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Eigene Hintergrund Musik

Autor Beitrag 16 - 30
PenisVaginaPenisFr 5.1.07, 23:15
festZeit ka joo scho aklagt wärde, will si öbbe die Dateie uf em Server hän. Egal ob sie abeglade oder gstreamt wärde! und jä ich bi minderjährig...
wenn ihr musik gratis, simpel und legal streame wöllet...
www.finetune.com
www.finetune.com/wii << da'sch de player
0000Fr 5.1.07, 23:53
@minimalistic
ach kumm scho, dini froge kasch gradso guet selber beantworte. bilder ufelade, wieso? bilder teile, kommentiere, aluege -> unterhaltig wod in dem rahme susch nid so eifach beko würsch. hintergrundmusik bi dere beschäftigung: überflüssig wells x anderi möglichkeite git, musik zlose.
son und jetzt sag wasd willsch, isch mr zblöd
MinimalisticSa 6.1.07, 04:45
ok also, hesches anschinend immernoi ganz gschallt...
ich erklär drs in licht verständliche wörter nomol dass au du stigsch: es wär eifach e witzige zuesatz zu dem allem ahne. d members chönnte ihri lieblings music dateie ufelade wo denn uf ihrem profil im hintergrund laufe oder eifach ahglost wärde chönne. villicht bisch du jo au nid so e fründ vo music und für das duesch du mir au sehr leid, abr i gseh kei grund...oder cha us diner kritik jedefalls kei grund abläse was drgege söll spräche punkt

und zu "isch mr zblöd" ... mir isches scho lang zblöd...ha eigendlich bessers ztue als mich mit so lüt wie dir z "unterhalte" ... abr do ich nid als schlächte mensch will bezeichnet wärde. schänk ICH dir wenigstens e biz zueneigig und ufmerksamkeit.

guet nacht...
2 mal bearbeitet, zuletzt Sa 6.1.07, 04:51
RheinPiratSa 6.1.07, 04:52
Das wär rächtlich sehr bedänklich, wie scho öppert gseit het .... lies moll was uff dä CD's stoht: "Unauthozized Copying, Hiring, Lending, Public Performance and Broadcasting Prohibited
MinimalisticSa 6.1.07, 04:58
ah jä jä...alles verstande

hehe nei, jo s rächtliche chönnt scho das si wo drgege spricht aaaaaber...wenn ich jez e video zämmeschnid, dert e lied integrier unds do ufelad, wie sehts denn us?
RheinPiratSa 6.1.07, 05:14
isch au ä verstoss, dorum könnti FZ sicherlich au bös and kasse ko
MinimalisticSa 6.1.07, 05:25
ok, abr sowit wür das gar nid cho...

...denn miestesi zerscht emol:

youtube.com
googlevideo.com
break.com
ifilm.com
putfile.com
blip.tv
myspace.com
vidnet.com
etc. and kasse bitte
MinimalisticSa 6.1.07, 05:30
und zue dem ahne isch das jo alles uf die eigeni verantwortig.
festzeit stellt jo nur dr dienst und space zur verfüegig (wie youtube etc.) was me drmit ahfot bzw. was me druff ladet isch uf die eigeni verantwortig. oder seh ich das falsch?
RheinPiratSa 6.1.07, 11:42
Falsch, FZ dischtanziert sich nid ussdrücklich vom user, sprich "Hinweis: Festzeit ist für den Inhalt dieser Seite nicht verantwortlich. Die hier eingestellten Inhalte stammen von privaten Nutzern!" oder so miesstis irgendwo stoh. solang das niene stoht isch festzeit für dr inhalt verantwortlich - genau wie fürd links wod in dine favorite hesch
ghostonfireSa 6.1.07, 11:51
Wieso esch musik sones heisses pflaster ech mein Misikviedos gez jo au tonne wis uf FZ wies esch es de ned "gsetzlich" erlaubt musik ohni animation (viedo) ufezlade?
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 6.1.07, 11:52
RheinPiratSa 6.1.07, 12:04
Well du d'urheberrächt an däm lied nid hesch dr Michael Jackson het d'rächt an dä Beatles au moll für 50 Mio. kauft
ghostonfireSa 6.1.07, 12:06
Wieso esch de das be Musicvideos anders?? hesch dert kei urheberrächt? der tüscht das mech so das es uf FZ meeeega vel Musicclips hed????
RheinPiratSa 6.1.07, 12:12
Theoretisch sinn au uff dä Videoclips d'urheberrächt, also au verbote - well i nimm nid ah das FZ ä pakt mit dr musikinduschtrie gschlosse het
ghostonfireSa 6.1.07, 12:14
easy ech ha au 3 ufeglade und weni witerhin chli musik wil verbreite werdis au uf dem wäg mache
RheinPiratSa 6.1.07, 12:16
Mir isches gliech, du hesch nüd z'befürchte, solang sich FZ nid vom User distanziert irgendwenn kunnt eifach FZ and kasse
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 6.1.07, 12:16

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©