baz.ch Newsticker
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Als Auto fahren

Autor Beitrag 1 - 15
IchWerdeEsSchaffenMo 4.7.11, 16:41
Hoii mitenand

Ich hätt e frog, wo kame as Mindejährige legal auto fahre lerne?

Aso ich wott nächst joor prüefig go mache e.t.c aber ich wott jetzt auto fahre

Min Vater ish bereit mit mir das zmache aber nur in nem legal platz, ich han ghört meh döft ufde Parkplätz go fahre ohni führeruswiss und am eigene Platz

aso selber hani kei plan wüsstet ihr ev. wo und wie?

danke im vorus
D0paminMo 4.7.11, 16:44
du döfsch uf privateplätz wo abgsperrt sind und kei anderi fahrzüg chönne druf fahre üebe..

ufme parkplatz wo anderi chönne druf fahre oder ufme firmegländ wo anderi chönne druf fahre döfsch ned fahre..

so hets mir de experte ade prüefig erklärt.
IchWerdeEsSchaffenMo 4.7.11, 17:00
Zitat: MilesProtector
du döfsch uf privateplätz wo abgsperrt sind und kei anderi fahrzüg chönne druf fahre üebe..

ufme parkplatz wo anderi chönne druf fahre oder ufme firmegländ wo anderi chönne druf fahre döfsch ned fahre..

so hets mir de experte ade prüefig erklärt.
jo den isch super

messi
PortisheadMo 4.7.11, 18:43
Du wirst es schaffen !
FuelAddictMo 4.7.11, 19:27
Git glaub jede Summer es Fahrtraining vom TCS us für Minderjährigi... frogsch susch dert mol noche was die abiete!
FirstOne85Mo 4.7.11, 19:58
TCS Summertraining das isch in Aesch und ab 17 dörf me das mache und me lernt zimlich viel Pneu wächsle, Schneekette montiere, etc. etc.
hanni mol gläse
DrSMo 4.7.11, 21:04
Zitat: OliLiveTV
TCS Summertraining das isch in Aesch und ab 17 dörf me das mache und me lernt zimlich viel Pneu wächsle, Schneekette montiere, etc. etc.
hanni mol gläse
dönt bünzlig, den s wichtigste - s fahre lerntme nit.
FuelAddictMo 4.7.11, 23:43
Zitat: disstime
Zitat: OliLiveTV
TCS Summertraining das isch in Aesch und ab 17 dörf me das mache und me lernt zimlich viel Pneu wächsle, Schneekette montiere, etc. etc.
hanni mol gläse
dönt bünzlig, den s wichtigste - s fahre lerntme nit.
s Andere dönt doch au recht wichtig.. vor allem, sFahre chunnt mit dr Erfahrig! Die chasch au mit dine Eltere sammle, Grundkenntnis was mache chasch bimne Notfall lernsch dert weniger...
FirstOne85Di 5.7.11, 07:53
1 mal bearbeitet, zuletzt So 10.7.11, 19:37
DAREDEVILRYDi 5.7.11, 16:09
oder will de e hobby polizischt bisch

und dr führlöscher sicher au nur will dr di chare abbrent isch
OneirologyDi 5.7.11, 16:14
Zitat: DAREDEVILRY
oder will de e hobby polizischt bisch

und dr führlöscher sicher au nur will dr di chare abbrent isch
xD
FuelAddictMi 6.7.11, 14:01
Zitat: No2
Zitat: DAREDEVILRY
oder will de e hobby polizischt bisch

und dr führlöscher sicher au nur will dr di chare abbrent isch
xD
xD
Maestro10Mi 6.7.11, 22:14
Zitat: OliLiveTV
i ha alles im auto drin wo me für en unfall im ärnstfall brucht
füürlöscher
arztkoffer mit allem mögliche drin
absperrmaterial
triopan
blinkliecht
absperr döggeli
videokamera für bewiis wenn was unklar wär

das hanni aber nur drin willi au in dr fürwehr bi
aha ... wenn eine e frontalkollision mitme lastwage het... gisch im schnell triopan und nimmsch es uf...
kasch jo das alles no absperre mit dene 2' cm hohe hüetli demit dich jo keine vo dinere perverse tat abhalte kha !
FrankWhiteMi 6.7.11, 22:58
Zitat: DAREDEVILRY
oder will de e hobby polizischt bisch

und dr führlöscher sicher au nur will dr di chare abbrent isch
D0paminSa 9.7.11, 17:30
Zitat: OliLiveTV
i ha alles im auto drin wo me für en unfall im ärnstfall brucht
füürlöscher
arztkoffer mit allem mögliche drin
absperrmaterial
triopan
blinkliecht
absperr döggeli
videokamera für bewiis wenn was unklar wär

das hanni aber nur drin willi au in dr fürwehr bi
wayne?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©