baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » FZ Autoausflug 2012 ...

Autor Beitrag 136 - 150
undprofillöscheMo 9.4.12, 18:10
Zitat: Distinto

Das wird Legen... wait... wait... wait 4 it... daryyyyyyyyy
Kleopatra1983Di 17.4.12, 21:35
http://www.festzeit.ch/tnpage.php?event=21559

10 Nase sin jo scho mol drbi... s wird Zyt das Nils und Stinksöckli zruckkömme us dr USA und ändlich au ihre okay gähn
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 17.4.12, 21:36
SamestianMi 18.4.12, 16:39
wenn ich kai luscht ha zum fahre, wo chani mit ihstiege?

wer fahrt?
NobelpreisträgerMi 18.4.12, 20:01
Zitat: samsacha
wenn ich kai luscht ha zum fahre, wo chani mit ihstiege?

wer fahrt?
SamestianDo 19.4.12, 15:21
Zitat: xXxNostradamusxXx
Zitat: samsacha
wenn ich kai luscht ha zum fahre, wo chani mit ihstiege?

wer fahrt?
du muesch dich jo au mit schnorre
ich hingege möcht nit fahre, will lieber 3-4 bierli trinke
NobelpreisträgerDo 19.4.12, 20:17
Zitat: samsacha
Zitat: xXxNostradamusxXx
Zitat: samsacha
wenn ich kai luscht ha zum fahre, wo chani mit ihstiege?

wer fahrt?
du muesch dich jo au mit schnorre
ich hingege möcht nit fahre, will lieber 3-4 bierli trinke
und ich wött eifach irgendwie uf Rust cho
undprofillöscheFr 20.4.12, 09:34
Hmm also ich fahr sicher, d Nice und d Inviolable chönnte au no fahre..
Mr mien eifach wüsse, wer alles e Platz brucht, damit mr wüsse mit wieviel Autos mr sölle uftauche...
Also Platz brucht bis jetzt:
Kleo
Nostra
Samsacha

Was isch mit Rynacher? ->Fahrsch du sälber oder mit öperem vo uns?
Was isch mitem Distinto?-> Sälber oder mit öperem vo uns?
FirstOne fahrt sälber, nimm i mol a oder?--Wieviel Plätz häts bi dir no?
Wer isch 330Ci?-> Bruchsch du no e Platz neume? Oder hesch du no Plätz?
xXxpaparazzaxXxFr 20.4.12, 10:16
also wenn mi maa mitkunnt hen mir au no 2 plätz frei
undprofillöscheFr 20.4.12, 10:52
ok super Merci
du chunsch aber uf sicher oder?
söckIiSa 21.4.12, 14:41
Also, dr Nils und s *feinduftende* Söckli () sage mol provisorisch zue.
Mir wärde uns wohl kurzfristig entscheide, je nach Wätter
undprofillöscheSa 21.4.12, 14:50
Zitat: söckIi
Also, dr Nils und s *feinduftende* Söckli () sage mol zue.
Das isch das wo ich gläsä ha
SamestianMo 23.4.12, 07:37
Mach mol Samsacha + 1, nim vlt no öber mit isch nonig definitiv.
Aber im Notfall chan i au fahre, hätt den no platz für 2 persone.

@Nati wär super wenn du mir das no seisch, öb mir platz hend. oder i fahre sett.
und wenn ich fahr, wer bi mir isch. Ich würd vo sissach her cho, also chani au öber daheim ufem weg go ufgable.
undprofillöscheMo 23.4.12, 16:02
Also Platz bruche bis jetzt oder mit öperem mitfahre dien:

-Kleo
-Nice
-Inviolable
-Nostra
-Samsacha + 1
-evtl. Arkon
-evtl.Söckli
-evtl.Nils


Platz hets:
bi mir no 4...(hinte wirds denn eifach eng..)
FirstOne cha no 2 mitnäh
EvilSadness cha no 2 mitnäh
Distino cha no ____ mitnäh
330Ci cha no ____ mitnäh

3 mal bearbeitet, zuletzt So 29.4.12, 10:16
Kleopatra1983Di 24.4.12, 20:06
vergiss eifach nit "MI" Platz z reserviere VORNE bi dir im Auto den weiss ich das mir bestimmt nit schlächt wärde ka
undprofillöscheMi 25.4.12, 13:12
nid schlächt ehm...frog mol d Dosi..oder d Eimer..oder wär het bim letzte Europaparkusflug näbe mir plötzlich ufgschraue

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©