baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » FZ Autoausflug 2012 ...

Autor Beitrag 76 - 90
Kleopatra1983Mi 28.3.12, 09:21
Falls ihrs nonig mitbiko hän:d Datum stoht scho .... die wo den nit wän sölle Privat go. Me findet nie e Datum wo allne passt und ame Sunntig hän glaub ich die meischte vo de FZ User Frei. Es isch unmöglich das alli am gliche Wuchetag frei bikömme. Dr 6 Mai stoht es isch wie jedesmol e Freiwillige Event endweder ihr kömmet oder nit. Aber über öbis Diskutiere wo scho feschtstoht bringt eh nüt meh

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=17498556&ctx=76349&gid=0&n=8
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 28.3.12, 12:08
SamestianMi 28.3.12, 12:16
oki^^
undprofillöscheMi 28.3.12, 12:41
Denn lueg, dass d Frenchy mitchunnt... ha ihre do e PN gschickt mitem link..aber nüt ghört vo ihre..
NobelpreisträgerMi 28.3.12, 15:34
samsacha, i chum jo au mit -> denn chönnti no Karte mitnä wenn de wöttsch
SamestianMi 28.3.12, 15:42
@nathi
ok ich gseh se vlt hüt no. den soll sie fahre und ich kip mi zuä

@nost
haha klar doch. poker 4 ever

und fahrsch du? oder mussi mi mitsu mit neh?
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 28.3.12, 16:15
SamestianMi 28.3.12, 16:09
Zitat: Natalie1983
Denn lueg, dass d Frenchy mitchunnt... ha ihre do e PN gschickt mitem link..aber nüt ghört vo ihre..
chunt wohl nit goht vom datum nit ((
undprofillöscheMi 28.3.12, 17:21
aber mir sin doch scho soooooo friiieeehh am plane..sie cha doch noni scho verplant si
NobelpreisträgerMi 28.3.12, 17:22
Zitat: samsacha

@nost
haha klar doch. poker 4 ever

und fahrsch du? oder mussi mi mitsu mit neh?
Cha leider nonig Autifahre

Goht alles fürs Pokere druf dängg
undprofillöscheMi 28.3.12, 19:23
wie wärs mit gwünne..denn goht s Gäld nid druf...sondern denn chasch dr d Fahrpriefig finanziere
NobelpreisträgerMi 28.3.12, 20:45
Zitat: Natalie1983
wie wärs mit gwünne..denn goht s Gäld nid druf...sondern denn chasch dr d Fahrpriefig finanziere


Wär au e Überlegig wärt jo

Nei Quatsch - i bruch kei Auto, am Gäld liggts def. nit
SamestianDo 29.3.12, 06:45
du muess wie ich mache: bi euch cho mit pokere und grad abrume
chunsch mol mit mir cho chash game im casino, aber scho min. 600CHF buyin.
den mache mir double up / hit and go

@nathi
jo wem seisch das, aber isch glaub irgend was mit eme termin vo am 5te ufe 6te goht. :/ bi au ganz trurig^^ mussi halt ohni sie cho... kenn doch aber nur sie.. und der nosti
NobelpreisträgerDo 29.3.12, 10:46
Zitat: samsacha
du muess wie ich mache: bi euch cho mit pokere und grad abrume
chunsch mol mit mir cho chash game im casino, aber scho min. 600CHF buyin.
den mache mir double up / hit and go

Gester im Casino schnäll gnueg Gäld gmacht, Roulette, do laufts

Und kei Angst, sin alles ganz liebi Lüt
SamestianDo 29.3.12, 16:27
Zitat: xXxNostradamusxXx
Zitat: samsacha
du muess wie ich mache: bi euch cho mit pokere und grad abrume
chunsch mol mit mir cho chash game im casino, aber scho min. 600CHF buyin.
den mache mir double up / hit and go

Gester im Casino schnäll gnueg Gäld gmacht, Roulette, do laufts

Und kei Angst, sin alles ganz liebi Lüt
how much? pfff eh pokerspieler wo glücksspiel spielt... isch kei wahrepokerer^^


mit wem fahrsch du?

undprofillöscheDo 29.3.12, 16:50
Zitat: xXxNostradamusxXx


Und kei Angst, sin alles ganz liebi Lüt
undprofillöscheDo 29.3.12, 16:51
Zitat: samsacha
bi au ganz trurig^^ mussi halt ohni sie cho... kenn doch aber nur sie.. und der nosti
So lernt mr neui Lüt kenne und was für Tolli

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©