baz.ch Newsticker
14:43
Schweiz
Cern-Upgrade: Teilchenbeschleunige r wird frisiert: Jagd auf dunkle Materie
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Cannabiskonsum als Therapie: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein und in der Reuss zwei Personen tot, eine vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » 4WD lässt grüssen

Autor Beitrag 1 - 15
nicobabaMi 24.1.07, 13:34
Kenne dir e guete Ort (in dr Region) wo me biz Offroad cha go fahre?
NismoMi 24.1.07, 15:55
mommentan überall
nicobabaMi 24.1.07, 15:57
Jo zur Zyt isch lustig zum fahre hehe Aber ich wenn dr Schee wäg isch würd ich die flache Asphalt-Strosse gärn chli hinter mir loh...
NismoMi 24.1.07, 16:01
würd emol ins elsass, isch rächt witzig dört
DjWhitecraftMi 24.1.07, 16:36
für schnee bruchsch doch nid 4WD O_o i chum jo überall ahne muesch nur welle
borniMi 24.1.07, 18:11
cha i am DjWhitecraft bume recht geh

zwüsche Hobel (Hochwald) und Seebä (Seewen) hets es paar schöni streckene, odr d seebe ufe homberg ufe
topqMi 24.1.07, 18:40
wänn ich en gländewage hät würd ich so öbis mache: http://video.google.com/videoplay?docid=-5752774146145266843&q
DjWhitecraftMi 24.1.07, 18:42
jo die vollidiote mit em ne jeep sind sowieso die grösste idiote, meine wenn s schnee het chönne si glich witr rase und fahre wie wenns kei schnee het, omg... i freu mi so wenn i mol so e idiot in ere wand gseh echt isch doch s letschte...
nicobabaDo 25.1.07, 08:18
@DjWhitecraft: isch doch guet wenners ufem leere parkplatz macht und nid uf dr stroos...
Naja, chunnsch halt doch zimmli vil schlächter vom Fläck, und vor de Kurve muesch mega abebrämse dases di nid usejättet...
geschd morge hani schön chöne zueluege wie d Lastwäge alli dr "Hügel" (Strössli zur 1.5m höhere Tankstell) widr ruckwärts abegrutscht sin mit 4x4 hätt das anderschd usxeh

I ha so äine, ohni die elektronische Hälferli isch das vil lustiger
http://video.google.com/videoplay?docid=7829291821386825528

Aber äygentlich ha ich e Ort xuecht wo's äu ohni Schnee Spass macht...
DjWhitecraftDo 25.1.07, 12:15
i ha überhaupt nix vo leere parkplatz gseit, das isch jo s trurige dra wenn sis uf dr öffentliche stross müsse mache...
nicobabaDo 25.1.07, 12:28
ah, ok, ha gmeint du hesch das uf das video bezoge.
DjWhitecraftDo 25.1.07, 13:14
nei eigentli uf das wo uf dr stoss abgoht
nicobabaDo 25.1.07, 13:31
okay, dasch natürlich öppis anders, do stimm ich dir zue, aber muesch äu xeh dass de mit 4x4 vil schnäller chasch fahre bi schnee/iis wie nur 2rädler.
spraengiDo 25.1.07, 14:03
fare scho, do 4x4 eifach meischtens schwerer, hei si chli e lenger bremsweg das sett me au beachte!!!!!!!!!!!!
nicobabaDo 25.1.07, 14:42
jo ok das stimmt (usser bi mim, dä isch nur 800 kilo löl)
tendenziell hän si defür breiteri räder und chöne dört denn widr uftrumpfe, defür isch das füre benzinverbruuch schlächt naja, zueschaltbare allrad isch immerno am beschde

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©