baz.ch Newsticker
15:14
Region
8,8 Millionen teuer: Abkühlung in Sicht: Kanton unterstützt «Gleispool» in Münchenstein
15:04
Sonstiges
Dekarbonisierung Rheinfelden: Feldschlösschen heizt neu mit Holzschnitzeln aus der Region
15:03
Sonstiges
So laut wie ein Düsenflugzeug: Australier stellt mit 122,4-Dezibel-Schrei Weltrekord auf
15:00
Sonstiges
Portugal Usbekistan im Ticker: Spielt Ronaldo auch gegen Usbekistan von Beginn weg?
14:56
Region
300000 Franken für Fassade: Über 6000 Pflanzen: Jetzt ist die Pax-Versicherung begrünt
14:55
Sonstiges
Besuch von Hollywoodstar: Dune-Star Zendaya shoppt in Zürich
14:26
Schweiz
Stromversorgung unter Druck: Wegen der Hitze muss das AKW Beznau seinen Betrieb massiv herunterfahren
14:20
Region
Polizei sucht Zeugen: Unbekannte wechselt plötzlich Fahrstreifen, kollidiert mit Lenkerin und flüchtet
14:16
Ausland
Royal-Umfrage: Britische Monarchie verliert Rückhalt in der Bevölkerung
14:05
Schweiz
Streit um Bauland: Rettet den Schweizer Boden unsere kostbarste Ressource!
14:03
Wirtschaft
Europas Airlines im Umbruch: Easyjet-Übernahme könnte Europas Luftfahrt grundlegend neu ordnen
13:20
Wirtschaft
Fragen und Antworten zum Börsenabsturz: Elon Musk ist 300 Milliarden Dollar ärmer und trotzdem der Reichste der Welt
13:18
Schweiz
Ihre Kommentare zur Hitze in Schulen: «Ohne Klimaanlagen geht es nicht mehr» «Nötig ist es für die paar Tage oder Wochen nicht»
13:10
Sonstiges
Vorfall in Berlin: Mann soll mehrere Tauben in Treppenhaus erschossen haben
12:59
Sonstiges
Fussballfeste statt Geisterspiele: Biernotstand und Schulbusse voller Fans: Warum die WM-Stadien trotz horrender Preise voll sind
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Handy-Klingelton-Wärbig

Autor Beitrag
SambuKFr 26.1.07, 12:06
jo so isches! isch öber glicher meinig?
00000000000000000Fr 26.1.07, 12:06
nei, ich finds e tolli abwächslig zu anderer Wärbig...
DylanFr 26.1.07, 12:32
welli wärbig?
timmyFr 26.1.07, 12:47
z.b. dä super stiller klingelton wo d lehrer nit khöre^^
holysmokeFr 26.1.07, 12:53
Es regt mi grundsätzlich jedi "klingelton" wärbig uff... genauso wies mi ufregt wenn im trämmle die dinger fön afo pipse ^^

tjahh, es lebe die vibration und alli sin glücklich...
finelineFr 26.1.07, 13:03
und wasi nid verstand... wiso söll sich de lehrer drab närve? wenns vibriert ghört ärs genau so wenig wie wenn halt dä hochi ton pipst. toll.
d'kollegin isch die beschti gsi: "hey ghörsch du dä ton?" *abspiel* und ich "nei" (ich ghör en wirklich nid) und si so "wie alt bisch du?" und ich "22" und si denn "das cha nid si, du bisch sicher 25, schunsch würsch du dä ton ghöre, will alli unter 25 ghöre dä ton"
hmmm si hätt schläg verdient
PenisVaginaPenisFr 26.1.07, 13:13
haha scho...

Also ich hör ihn xD
aber ich ha mi's Natel uf vibration gstellt, Klingeltön allgemein rege mi uf. s'Natel benutz ich au nit zum musik lose... ha grad mol 1 Stück duruf, wo mi kolleg mir gschickt het xD (Dragonball GT)
EdHardyFr 26.1.07, 13:16
jede wo biz grips het und unbedingt e spezielle klingelton will, schniedet en am pc sälber und macht en ufs natel...weiss nit was in lüt vorgoht wo stutz für sone müll usgänn
SambuKFr 26.1.07, 13:22
hehe gsehni au so...
CLEOPATRiSHAFr 26.1.07, 14:03
also mis handy hani imma uf luutlos *mit vibration* . aba das mitem *behinderte* stille klingeton, da chunnts au druf ah, wie de fernseh igstellt ish. zum bispiel, bim kolleg ghör ichs und dihei ghör ichs nie. und fineline, obwohl dini kollegin so e dummi ussag bracht hät, hät sie nöd ganz unrecht. also es ish nöd vo alter her, aber es gaht um frequenze. und mite ziit ghörsh halt imma weniger und da ghörsh frequenze denn nöd. IM OHR PASSIERT ÖPPIS!! vorallem went imma luut music lose tuesh oder gar taub bish. aba ebe mit 25gi hänt das nöd gross ztue. hehe
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 26.1.07, 14:05
CemXbrOSo 28.1.07, 22:34
Bi uns im Gschäft isch eine dä isch um die 55 und dä hört dä Ton no, ohni Witz -.-

i has nit glaubt, er het mer genau chönne sage wennen abloh und wenner ufhört :/
MentorSo 28.1.07, 22:44
De gits sich sicher nume als so alt us das er cha go alk kaufe xD
MisteryouxSo 28.1.07, 22:45
haha dä isch jetzt geil gse
finelineSo 28.1.07, 22:46
jo ebe drumm findi si jo so "hmpf"... wills nid mit em alter zdue hett, sondern mit dr frequenz und em hörvermöge. villicht sin mini ohre halt scho chli am arsch. würd mi nid verwundere.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©