baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Benzinprise

Autor Beitrag 31 - 45
NapoleonMo 24.10.05, 09:27
Welli fehlende Ynahme vom Benzin?
Ynahme, Gäld und ähnlichs dörfe nit berücksichtigt wärde, wenns um en Erhalt vo öisem jetzige Planet goht, Gäld dörf kei Rolle schbile und schbilt au kei Rolle wenns um öises Läbe goht.
I bring do immr widdr gärn es alts Indianerschbrichwort in d Diskussion y: "erst wenn der letzte Büffel geschossen ist, wird der weisse Mann merken, dass man Geld nicht essen kann"

Öises Schienenetz isch usbaufähig.

I hoff eifach, dass so bald wie möglich sich d H2-Autos etabliere wärde. Bis jetzt sind die meischde Innovatione, in die Richtig, vo de Ölmultis im Keim erschdickt worde.
daschMo 24.10.05, 10:42
Wenns so gsehsch stimmt das scho dass gäld kei rolle darf spiile, aber bi mir spiilts e rolle hehe
NapoleonMo 24.10.05, 10:45
Dir schbilt d Zyt e Rolle, oder? Du hesch gschribe, dass de 3mol so lang hättsch zur Arbet.
Gäld cha dr chum e Rolle schbile, denn es Auto z ha isch düürer wie s ÖV z benütze.
daschMo 24.10.05, 11:30
zyt und gäld

und s'auto bruchi jo nid nur zum schaffe, und zuedäm isch mis auto sis gäld wärt
SpartanerMo 24.10.05, 11:37
hmmm ich bi immer no dr meinig, dä wo sich e auto cha leischte, cha sich au s benzin leischte... egal wie düürs momentan isch...
daschMo 24.10.05, 11:48
jo ebbe, wieso ÖV wenn me es auto het
SpartanerMo 24.10.05, 11:53
zuedäm isch öv eh huere düür!
daschMo 24.10.05, 13:03
naja, diä 39 stutz, do fahrsch nid wiit auto
looraMo 24.10.05, 15:05
wenn d'benzinpriis mol so höch sind, dass d'lüt wirklich ame uf die öffentliche verkehrsmittel würde umstiege, würde d'öv-priise automatisch billiger wärde...si si nur so tüür, will chum me öper zug fahrt...grad bi dr strecki liestal-basel findis oberlächerlich, wenn me s'auto nimmt...
i bi sowieso drfür, dass me d'benzinpriis unzahlbar macht und drfür die öffentliche verkehrsmittel gratis!

für was es auto, wenn me s'ga het?
rutschläMo 24.10.05, 15:07
ähm loora, chauf mol s ga schnäll churz für 2500.---
also i hätt das gäld nid...
SpartanerMo 24.10.05, 15:26
bisch jo au e lehrling
rutschläMo 24.10.05, 15:29
jo büüü...also i hätt au susch nid eifach 2.5tonne...so isi pisi usem ärmel gschüttlet...
i mein, weisch wiä vel chasch dr do susch chaufe...uiuiuiuiui
looraMo 24.10.05, 15:33
jo, natürlich isch s'ga wahnsinnig tüür!!wär aber nid so, wenn me lüt würde zugfahre...
abr das hani jo vorhär scho erklärt...
jo wenn die ganz familie s'ga het, denn isches billiger...mis isch denn glaub "nume" no 700 franke gsi...
rutschläMo 24.10.05, 15:35
i wot mol mi papi gseh zug fahre hehe
SpartanerMo 24.10.05, 15:43
jo aber wemme nit viel zugfahrt...denn ischs auto eifach billiger...zuedäm isch me mit em auto nit an zitte ahgwiise und het sini freiheit...me cha cho und goh wemme will...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©