baz.ch Newsticker
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Sonstiges » Summerferie 2007

Autor Beitrag 46 - 60
KlerikerDi 15.5.07, 13:01
Ich bi letscht wuche in schwede gsie mit mine kollege, und die wuche fliege mer nach Thessaloniki in Griecheland um go bade und party mache, im summer den warschinlich thailand oder suscht öbis geils
nicobabaDi 15.5.07, 13:02
http://www.wayne-interessierts.de/
dänäläDi 15.5.07, 13:06
@kleriker: tschöss schaffsch du au mol oder hesch nume ferie???
WickedFruitMo 21.5.07, 00:33
Ich bi grad 24 std z london gsi, bi jetz bis zu de ferie in Paris gang denne uf elba und no irgendwo go chille, das wars
XxHeimJungexXMo 21.5.07, 04:38
ich gang in 45 minute uf paris^^ aber nur bis sunntig..
summerferie blibi gaaaanz alleige do z'basel. mini eltere chönne mir de flugticket in mis heimatland nid zahle^^
naja me cha nid alles ha im läbe
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 21.5.07, 04:40
WickedFruitMo 21.5.07, 11:28
vil spass in paris me gseeht sich jo villicht, hahaha
RoggoMo 21.5.07, 12:08
Lloret de Mar mit em Car...

Vorschau
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 21.5.07, 12:09
TokeeMo 21.5.07, 12:34
1 wuchä Male oder griecheland (aber nid bullshit ballermann)und no 1 1/2wuchä Irland
Calvin2kMo 21.5.07, 12:48
Lloret mitm car würdi nie mache 1. ztüür, 2. meistens kinder on board, 3. 15h bus fahre *kotz*.. wäretr besser mit easyjet nach barca gange und denn mitm taxi uf lloret! chunt öbe uf d hälfti, als was ihr etz wohrschinli zahlet

mir sind in dr südtürkei 10 dag all inclusive juhu
KlerikerMo 21.5.07, 18:08
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 23.5.07, 17:07
KlerikerMi 23.5.07, 17:07
Das weekend flieg ich mit brueder und kolleg nach Thailand um z luege ob s öbis fürd d summer ferie wär.
checcaMi 23.5.07, 17:11
eifach so über s weekend 0o abartig ich gang uf d philippine...dört weissi das es sich lohnt *freu*
KlerikerMi 23.5.07, 17:14
philipine isch sicher au geil bisch schomol in thailand gsie? ha kei ahnig wies dörte isch?
checcaMi 23.5.07, 17:19
nei leider nid...aber muess abartig si also in de philippine bini mol 5wuche gseh und dört fühlsch di mit e bizeli gäld als hätsch scho gnueg vrdient um nie me müesse go schaffe^^

e bank agstellte in ere top 5position vrdient öbe so viel wie eine do im erschte lehrjohr...also isch e läbe in saus und braus garantiert nur d hotels sind teilwis tür...dört würd i mi im vorus guet informiere und denn wenn de döt bisch no biz umefroge öbs neume e billigers git wo mr ka wohne dinne...sgit notürli au sötigi abstigene wo i nid möcht penne dine^^
KlerikerMi 23.5.07, 17:20
Jo genau das sigs in Thailand au total billig, ich gang jo nur fürs weekend nim au nid viel gäld mit, ha ghört e volls menu koschtet nur so 1 euro umgrechent und so, ha 3 stärn hotels für 20 franke gseh, isch total geil. suscht zahlsch di immer dum und dämlich

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©