baz.ch Newsticker
07:06
Ausland
Wahlen in den USA: AOC die Kronprinzessin der Demokraten
07:06
Wirtschaft
Büro-Dresscode bei Hitze: «Wenn man sich fragt, ob es zu freizügig ist, lautet die Antwort meist Ja»
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Ausland
Interview mit Schweizer Einsatzleiter in Venezuela: «Die hohen Temperaturen und das tropische Klima machen die Rettungs­arbeiten schwierig»
07:03
Ausland
Doppelbeben in Venezuela: Hochhäuser zerfielen «wie schmelzende Butter»: Das Wunder und das Grauen von La Guaira
07:02
Region
Berufseinstieg: Wie relevant sind Zeugnisnoten für die Stellensuche?
07:01
Schweiz
Niederlage vor Gericht: Couchepins Sohn mittendrin im Filz von Crans-Montana
07:00
Sonstiges
Fünf populäre Gewitter-Mythen: Von der Buche bis zum Duschverbot: Wann Blitze wirklich gefährlich sind
07:00
Sonstiges
«Technische Ursache»: Stromausfall im Zürcher Kreis 10 und Oerlikon behoben
06:55
Region
Interview zur Hitzewelle in Basel: «Das Klima verändert sich aber wir können gar nicht mehr reagieren»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Österreich zittert sich weiter
06:42
Sonstiges
Jetzt wartet Algerien: Es kommt, wie es kommen musste: Die Schweiz trifft im Sechzehntelfinal auf Vladimir Petkovic
06:30
Schweiz
Hitzerekorde überall: Wer es jetzt noch nicht kapiert hat, dem ist nicht zu helfen
06:05
Sonstiges
Sweet Home Homestory: Loft im Zürcher Westend: So wohnt der Illustrator und Künstler Silvan Borer
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Club Escape Liestal: Jeden Freitag Trance4Five.

Autor Beitrag 1 - 15
RadioaktivesKindDo 3.2.05, 14:47
Ja wie dr Titel scho seit jede Fritig gits Trance Fünf Franke itritt jedes Getränk Fünf Franke. Für die lüt wo Trance nid so gfallt chönne sich mit Billiard Dart usw amüsiere und no mehr.

www.clubescape.ch
nonameDo 3.2.05, 17:13
uf einist jede fritig? isch doch sust nur all dritts mol gsi? gmietlich...
RadioaktivesKindDo 3.2.05, 17:47
Hm also sit guet nem Johr gits döt Jede Fritig ä Trance Party.

No mehr infos www.tanzendemuecken.ch
RadioaktivesKindDo 3.2.05, 17:49
Doppelpost sorry
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 3.2.05, 17:50
nonameDo 3.2.05, 18:02
ach so.. scho lang nümmi dine gsi.. mues me wider mol dure goh..
SchneehasDo 3.2.05, 21:07
aber ind Tanzburg chunnt mä erscht ab 18 ine odr?
borniDo 3.2.05, 21:54
also vore e halbe Johr is no ab 16 gsi
speedyDo 3.2.05, 22:25
und wenn de dört d e mail adrässe hinterleisch den bisch am fritig druf member und chunsch ab sofort gratis ine nur so als tip! und für diä wo gärn singe isch jede sunntig obe en karaoke obe£! isch au no mega fridlich£!
RadioaktivesKindDo 3.2.05, 23:47
THX für d ergänzig Speedy.
Eh wäg am alter ha i schlichtwäg kei ahnig will i mir scho es zitli nüme die frog muess stelle.
Licks4ChicksMi 6.4.05, 13:42
@ schneehas dich kriege mer scho ine, an dr fasnacht hets jo au keine gmerkt.. chasch mini membercharte ha.. glg
larkiiMi 6.4.05, 13:52
oha oha de club escape
SpartanerMi 6.4.05, 14:23
i hasse trance und house und all dä bullshit....
larkiiMi 6.4.05, 14:28
jo ich cha au nöd wörklich öpis demit afange...aber hasse duä ichs nöd...so ab und zue ischs no luschtig
SpartanerMi 6.4.05, 14:29
hmmm jo wemme voll eins in dr biire het denn ischs no witzig..
larkiiMi 6.4.05, 14:29
jo unteranderm

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©