baz.ch Newsticker
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » 1. Mai 2007 - Bierlauf!!

Autor Beitrag 151 - 165
Brandgfohr16Mi 2.5.07, 19:38
Vorschau
holysmokeMi 2.5.07, 19:39
geloescht
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 16:33
Brandgfohr16Mi 2.5.07, 19:43
Jo eh
holysmokeMi 2.5.07, 19:49
geloescht
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 16:33
CemXbrOMi 2.5.07, 19:54
Denn gangi s näggstmol ind Grüen80 mit ere Leere Harasse und sag i han gwunne -.-*

Nee, aber dass me sone sauerei cha mache, mini Harasse isch am Bärg acho mit allne Fläschli dinne. Und i han zum Zmorge e Gipfeli vom Kolleg gha, sunsch nix xD
nonameMi 2.5.07, 20:08
aso unseri chiste isch au uf em berg acho.. mit eim abbrochene hals und de isch mit drine glege..
und i ha zum zmorge zmittag e öpfel kha.. (wer jo blöd e bode z esse hesch jo nüd vom bier)
misogynMi 2.5.07, 22:42
So, schön isch gsi am Bierlauf und Spass gmacht heds!

Aber au ich muess jetzt do no es paar kritischi Wort aabringe:
Also das mit em Abfall isch scho e Sauerei. Uf em Lauf heds mi zwar nid emol sooo schlimm dunggt, aber i bi au relativ wyt vorne gsi, weiss nid wies denn derhinter usgseh hed. Aber das in dr G80 isch jo denn eifach unter aller Sau gsi!
Kinderlis, i hand verdeggel alli e Harasse derbi. Also wenn dir euer Bierli leer drungge händ denn dient eifach wieder s'Deggeli druff und stelleds ind d'Harasse. So schwer ka jo das nundefahne nid si oder!? Wil es isch eifach s'blöschde die Fläsche go ummeschiesse! I wünsch jedem vo dene Idiote wo Fläsche ummeschiesst das er uf d'Schnautze kheit und in sine Schärbe landet!
Jo, und stelle nochher doch eifach d'Harasse sammt leere Fläsche uf e Hügel und denn isch gued.
Und nägschtmol brätsch i glaub jedem eins wo nochher in Harasse Stapel inegumpt/kheit, oder e huere Freud dra hed e Harasse samt Fläsche dr Hügel durab z'kheie! Wie behinderet sin dir eigentlich!
Und alle Deppe wo mit Tenpacks oder (nur) Büchse kömmet: Es heisst "Harasselauf"!!! Nid Tenpacklauf! Es goht drum zue zweit die Harasse z'leere. Und nid eifach sich eine anezuffe. Das isch lediglich dr aagnähm Näbeeffekt wenn denn d'Harasse leer isch! Also diend is doch e Gfalle und blibet zuekünftig deheim!
Und bim Lauf, so bliebet doch bitte uf em Wäg! D'Rynacherheid isch schliesslich e Naturschutzgebiet! I ka unseri Naturfründe verstoh wo dr Lauf hän welle umleite. Leider erfoglos. Ihr sin werde kuhl no krass wenn ihr näbe em Wäg dur d'Wise renned. Also Schluss damit!

Und die Idee, dass dr Harasseerlös dr Reinigung sötti z'gued ko find i richtig gued. Wil wär zum gwinne an Lauf goht hed eh scho verlore! Derbi syy isch alles, Jungs und Mädels!

So, eigentlich kenne mir alli das Thema und die Problematik und bis nägschtjoor sin euri wie au mini kritische Wort wohl scholang wieder in Vergässeheit grote. Aber i wird nägsch Joor gärn wieder dra erinnere!

Zum Schluss, au wils is no niene gfunde und gseh ha, und das au mis persönliche Aalige isch, möcht i all dene wo in dr G80 und au uf dr Strecke für Orinig gsorgt hän und ufgrumtr hän e härzlichs danggschön usspreche!!! Ich hän wohl e undanggbare schissjob kha und händ en trzodem erledigt! Isch nid sälbstverständlich und dorum erscht rächt es Lob wärt!

Also hebes gued und bis Nägschtjoor!
CemXbrOMi 2.5.07, 23:41
n1 Gschribe!
SpinnerDo 3.5.07, 00:00
stimmt e herzlichs dankschön an die wo "unsere" schissdreck wegruume!
i hoff au das negschtmol weniger abfall ummefliegt. Uf em Hügel hets wirkli huerre schlimm usgseh!

Trotz allem isches e huerre schöne und friedliche Harasselauf gsi!

greetz
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 3.5.07, 00:01
RheinPiratDo 3.5.07, 00:07
@ Spinner - bittschön gärngscheh - mir hänn mit mehr als 10 lüt ä ganze morge bruucht zum nur dr hügel suuber z'kriege
Calvin2kDo 3.5.07, 06:59
Prävention!!!

PRO Harasse- und Fläschedepoterlös an STADTREINIGUNG!

SLuTkiLLDo 3.5.07, 08:55
i ha mi dräck verruuhmt, ha nämli mi brune bäutel debi kha !! top!!

eigeloob isch gediiiiige
Brise86Do 3.5.07, 09:29
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 17:32
SLuTkiLLDo 3.5.07, 09:46
nei, ich ha kei wägeli kha... kolleg het wägeli kha... ich ha mi täschli ka!

besser läse, oder negschdjohr mit mir aa stosse junge
Brise86Do 3.5.07, 09:50
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 17:32

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©