baz.ch Newsticker
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » ghb oder gbl im getränk

Autor Beitrag 76 - 90
nundefaaahneDi 17.4.07, 17:31
jo klar isch ephi im nasespray dinne, aber in was fürere dosierig!? klar merksch das nit!
SpinnerDi 17.4.07, 18:16
@barbieonbotox
drum hani jo extra e 3ml pipette für di gsuecht!!!
weisch wie lang ich do drnoch googlet ha????
FribourgMuusDi 17.4.07, 23:20
es kunt bi allem ufd dosierig druf ah numa gits halt lüt wo ihri gränze nid oder nani kenna
FribourgMuusDi 17.4.07, 23:25
@underground speed söt di ja au numa wach halte und power geh nüd anders genau wias koks au der ischs ganz anders d konzentration isch besser entweder machts di so selbstsiicher und losch niemer an di ane fühlsch als wersch dia oder dr bescht oder au agro kunnt ganz druf ah mdma isch e substanz wo au in xtc (pilla) vorkunnt und uf dem chasch dia ganz welt umarme. zu dera frog das meh au anders chasch is getränk mischa jo kasch scho numa ghb gbl oder liquide xtc (flüssigs extasy) isch gruchslos und das merksch ned wens ima getränk isch aber anfi oder sus was het en eigente schmack und das schmecksch uf ahib
FribourgMuusDi 17.4.07, 23:31
@ checca i finda das wen mes selber nimmt ischs dem si problem den chame sich uf de flash druf istella wel meh weis was meh nimmt im gegezug wen meh dirs unbewusst drigschosse bekunnt reagiert en mensch ganz andersch und das findi eifach dräckig entweder meh entscheidet sich freiwillig zu dem oder meh akzepiets dases lüt git wo des nid näme das nennt meh respäkt zu anderne menscha
HateMeNowMi 18.4.07, 08:09
îsch doch eh alles scheiss.... und am negschte dag hesch voll de koller und wotsch di umbringe und so scheiss.....
Calvin2kMi 18.4.07, 08:12
isch no interessant, dass das TOPIC so langläbig isch.. immerhin wird über droge diskutiert......
HateMeNowMi 18.4.07, 08:13
isch ebe doch no es prisants thema...
schnickMi 18.4.07, 08:58
Scho wonni 15, oder 16 gxi bi isch mr gseit worde, dass ich uf mis zuffe söll ufpasse, wäge genau so pickelschwänz...

Cha so lüt nit begriffe...
UndergroundStyle54Mi 18.4.07, 09:01
Und wäge so Droge gits den Amokläuf in de Schuele
HateMeNowMi 18.4.07, 09:06
jo eeeeh...

die ziehn sich fetti line coks ine und denn "yea... voll geil.. alli umbringe, bi voll motiviert.. alli umbringe"
zissouxMi 18.4.07, 09:14
wär doch egal wenn eim öber gbl ins getränk duet.. denn trinkt me halt zwei bier weniger.. gbl würkt eg öbbe glich wie alk..
Calvin2kMi 18.4.07, 09:19
jo nur mit alk füehrts zum kollaps.. alles schon erlebt..
zissouxMi 18.4.07, 09:20
jo kunnt alles ufs mass drufa..
HateMeNowMi 18.4.07, 09:23
neee das isch huere gföhrlig..

kolleg isch mol uf em wc ipennet wäge däm... hän miese s wc ufbräche lo dä het so tief pennt.. so halbe koma schlof halb...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©