baz.ch Newsticker
19:52
Sonstiges
Diamond League: Die Schweizerinnen überzeugen in Paris und Kambundji fehlt überraschend
19:27
Sonstiges
Audrey Werro wieder überragend: Ihr Vater sagte: Sei nicht schüchtern, sondern eine Löwin nun wackelt der Uralt-Rekord
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Abfallsünder am Rheinbord ...

Autor Beitrag 61 - 75
holysmokeDi 17.4.07, 14:51
geloescht
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 16:32
StinsonDi 17.4.07, 14:58
Ich wär defüür, das me ka entscheide:

-E buess zahle (ersti Verwarnig: 10.-, zweiti verwarnig 20.-, dirtti verwarnig 40.- u.s.w.)
-Am samstig oder sunntig morge am 7i dört stoh, e Zettel mit em wichtigste wird usghändigt und Basta.

me ka sich zwüsche dene sache entscheide, Date wärde in es Register gspeicheret für wiederholigstäter

wär ned uftauch, verdopplig vo de Stroof!

wär uswiis ned debii het, ab uf dr Poste (ALSO BITTE... wär het hüt scho kei uswiis debii? die sind relativ sälberschuld....)
checcaDi 17.4.07, 15:00
ich wähl für di bi de nägschte wahle
MMVBlerDi 17.4.07, 15:00
Zviel Bürokratie und viel zwenig effektiv.

Wenns nid würklich weh duet, nützts nüt... Isch jo bi jedere Buess eso.

Und wenns nid eifach isch zum umsetze, scheitereds sowieso.
holysmokeDi 17.4.07, 15:01
geloescht
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 16:32
checcaDi 17.4.07, 15:03
also ich würd durekeie müesst ich am wucheänd go e "ehreamtlichizwangsarbet" müest vrrichte
StinsonDi 17.4.07, 15:03
@Checca: Messi

Klar goots ned grad vo eim taag uf e ander... aber versuech isch es wärt oder?

Gits do eigentlich e Initative oder so? oder isch das nur so e spontani feststellig gseh?
checcaDi 17.4.07, 15:04
es git knueg organisatione wie "dräck wäg" oder so...also was do investiert wird isch witus meh bürokratie als wenn me würd buesse vrteile statt farbigi plakatufhänge und alles mit abfalleimer zuebombt...

ABER D WC FÄHLE TROTZDÄM!!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 17.4.07, 15:05
holysmokeDi 17.4.07, 15:05
geloescht
1 mal bearbeitet, zuletzt So 23.3.08, 16:32
StinsonDi 17.4.07, 15:06
genau ha scho oft bis zum Barfi miesse laufe
checcaDi 17.4.07, 15:06
zum barfi sogar 0o
do hät i vorhär in irgend e vorgarte gmacht *vorfüschtvrsteck*
StinsonDi 17.4.07, 15:20
meinsch ich will e buess ^^

aber kollege händ scho schlimmers gmacht
checcaDi 17.4.07, 15:21
also wenn de vom rhy richtig barfi laufsch bi dr wettstei kamr dört uf dr rächte site s gländer ufmache und so neume abestige wo mr au ka go pisse^^
MythINCDi 17.4.07, 15:34
@digitalrebel
jetzt vrglich das Vergehen mol mit Buesse im Verkehr. 1000 Franke für Müll ufem Bode? Kei ahnig wie schnell de do muesch mitem Auto rase um uf so e Buess zcho. (verlangsch vommene 16 Jährige 1000 stutzt, de het nitmol so viel - Eltere miend zahle)

bi zwei Tonne Abfall, wie wilsch do alli Jungs und Mädels ammene Weekend am Morge zum putze zwinge. Dr organisatorischi Ufwand kostet do viel zviel - Buesse mache weh, spötitens bim 2-3 Mol.

Kolleg het mol e fläschli in rhy gschmisse, wo grad 2 Poliziste duregloffe sind. Was hend sie gmacht? sie hei ihn verwarnt obwohl sie ihn hätte sölle in rhy stiege loh und s fläschli wieder use hohle (isch denn sehr warm gsi)

@WhyIsTheSkyBlue
eifach jede Buess 40.-- wotsch no Liste über Verwarnige führe?
checcaDi 17.4.07, 15:35
isch jo easy...für öbis händ die jo ihri käschtli wo alles kasch hin und här schicke...drum lönd si di mängmol au ohni uswiss laufe...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©