baz.ch Newsticker
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Schweizer Seen werden immer wärmer mit Folgen für unser Trinkwasser
04:02
Ausland
Stichwahl in Kolumbien: Trump-Bewunderer und rechter Hardliner in Führung
21:59
Sonstiges
Interview zu Smileys im Büro: «Okay, wird erledigt »: Warum Emojis in der Nachricht an die Chefin nichts verloren haben
21:45
Sonstiges
Dank einer Wildcard: Serena Williams feiert Einzel-Comeback in Wimbledon
20:26
Schweiz
Bürgenstock-Treffen: Wie es über Nacht zum historischen Gipfel in der Schweiz kam und was nun passieren könnte
20:11
Ausland
Indische Hochzeiten: Wenn der Goldpreis das Eheglück beeinflusst
19:17
Sonstiges
Tadej Pogacar gewinnt: «Pogi!» «Pogi!» «Pogi!» Pogimania an der Tour de Suisse, doch Marlen Reusser läuft ihm den Rang ab
18:55
Kultur
Mick Jagger im Interview: «Ich würde es lieben, wieder auf Tour zu gehen»
18:01
Region
Bilanz der Kunstmesse 2026: Basel kann Art, aber kann Art auch Basel?
17:57
Ausland
Interview über Populismus: «Masseneinwanderung zerstört die Demokratie weil sie eine beinahe faschistische Reaktion auslöst»
17:57
Ausland
Norwegisches Königshaus: Warum bekam Mette-Marit so schnell eine neue Lunge?
17:57
Sonstiges
Debatte zur Schweizer Generationengerechti gkeit: Haben die Boomer wirklich nur profitiert?
17:55
Sonstiges
Schäden wegen Sommerhitze: Erneut bricht ein Blow-up die Autobahn A13 auf
17:50
Sonstiges
Tour de Suisse: Tadej Pogacar gewinnt die 89. Ausgabe souverän
17:19
Schweiz
Gemeinden im Fokus: Nachrichtendienst warnt vor Chinas Einfluss über Städtepartnerschafte n
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » Pink: Dear Mr. President

Autor Beitrag 16 - 25
WeisserWolfDi 29.5.07, 10:05
.
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 29.5.07, 10:05
WeisserWolfDi 29.5.07, 10:06
Ich weiss nit genau was er macht. Ich mein eigentlich mehr sönigi, wo das Züg in Songs verpacke und verkaufe. Ich nimm nit a, dass dr Clooney das per 4 Minute Lied abhandelt.
HateMeNowDi 29.5.07, 10:10
Bono vo U2 isch au geile siech.... dä chunt scho drus in de politik...
WeisserWolfDi 29.5.07, 10:27
Ich glaub nit, dass de irgend e Ahnig het vo Wirtschaft und Politik. Er seit nur sini Meinig und nur will er Rockstar isch lost me em zue.
00000000000000000Di 29.5.07, 10:29
er het zimmli ahnig. Aber ich mag sini art ned so. är isch so biz d greenpeace vo de Politiker-Stars
HateMeNowDi 29.5.07, 10:36
jo das isch eifach so es klischee das promis das nur mache fürs image...

aber s git musiker wie de Bono odr au de Grönemeyer wo echt e ahnig hend...
checcaDi 29.5.07, 10:36
arnold schwarzeneger löl
00000000000000000Di 29.5.07, 10:42
Aber de Grönemeyer isch au biz blauäugig und schint de kapitalismus ned ganz z begriffe.. Und was wirklich die meischte ned checke isch, dass es nüt bringt irgendwelchi 3 Wältländer Kinder z rette.. S Eländ wird nur grösser und die kriege denn widr kinder und es git no mehr eländ. Das Problem mues me komplett andercht ago. Hilf zur Sälbschthil isch s einzige wo was bringt. DU kasch zig Millione dört abe schicke, es goht sowieso 90% in d Händ vo irgendwelche korrupte Beamte..
EdHardyDi 29.5.07, 10:52
Bush-bashing kunnt immer ah..speziell im alte europa wo us prinzip scho mol e sehr amerika-kritischi haltig herscht...
WeisserWolfDi 29.5.07, 11:27
Da stimm ich im Maurice zue. In Dütschland muesch als Star nur gege Nazis si, denn bisch grad mal in und zur Zit wetterisch no chli gege Amerika. Tiptop, bisch im Gspröch und verkaufsch dis Züg.
Bim Rest stimm ich übrigens au i: 600Milliarde Dollar sin sit mitti 70er nach Afrika gflosse und was hens erreicht? Nüt! Nur wie me no effektiver bettelt. Afrika muess Krieg und Zerstörig dure mache, wie Europa frühner. Anders cha sich dört nüt entwickle. Trurig isch wirklich, dass viel vo dem Geld in die korrupte Politiker & Militärs gflosse isch. Me cha also sage, mir sin au tschuld an dem Leid dört.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©