baz.ch Newsticker
08:14
Sonstiges
Lage im Katastrophengebiet: Zwei Schwere Erdbeben in Venezuela, enorme Schäden, viele Opfer was wir wissen
07:54
Sonstiges
Starke Erdbeben in Venezuela: So gross ist die Zerstörung in Caracas und anderen Städten die Bilder
07:34
Region
Nach Radicant-Debakel: BLKB-Finanzchef verlässt Geschäftsleitung
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
06:57
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Brasilien tanzt, Südafrika schreibt Geschichte
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » Was sind eigentlich euri Lieblingsfilm? Schauspieler?

Autor Beitrag 181 - 195
UschisPoledanceDi 21.4.09, 14:59
ahhhh darum schreiben also alle dir immer zurück- wie gesagt alles kalr
ChimpyNutsDo 30.4.09, 18:35
De letzti Film woni jetzt gseh han, wo mich richtig beiidruckt het isch de do:

Der Junge im gestreiften Pyjama

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=13076201&ctx=11764
wamDo 30.4.09, 18:39
lol promö, was lauft denn mit dir????


wieso ohni ton???(:
CostanzoDo 30.4.09, 18:46
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=12086239&ctx=59890&gid=0&n=55

no nie e film gseh wo mi so mitgrisse het wie dä ...
best movie ever !!!
ChimpyNutsDo 30.4.09, 18:55
Zitat: Costanzo
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=12086239&ctx=59890&gid=0&n=55

no nie e film gseh wo mi so mitgrisse het wie dä ...
best movie ever !!!
de isch echt super
TwinnieMom79Mi 9.12.09, 05:30
kennt öbber vo euch dr film "das weisse rauschen"?
isch eher en ältre film uss de 80er, aber sehr guet gmacht! eifach ziemlich jääs!
SahasralaMi 9.12.09, 12:30
lieblingsfilm..hm..git hueeere viel: halt alli mitem johnny

* WORD
GodSpeedPhotographyMi 9.12.09, 12:33
Zitat: CrAAzYLaDy
kennt öbber vo euch dr film "das weisse rauschen"?
isch eher en ältre film uss de 80er, aber sehr guet gmacht! eifach ziemlich jääs!
jep mitem daniel brühl
ghört i jedi dvd sammlig, chasch aber nid zooft luege.
deeleeteedMi 9.12.09, 12:39
Zitat: GodSpeed
Zitat: CrAAzYLaDy
kennt öbber vo euch dr film "das weisse rauschen"?
isch eher en ältre film uss de 80er, aber sehr guet gmacht! eifach ziemlich jääs!
jep mitem daniel brühl
ghört i jedi dvd sammlig, chasch aber nid zooft luege.
haha...
GodSpeedPhotographyMi 9.12.09, 12:40
Zitat: LeualToTheGame
Zitat: GodSpeed
Zitat: CrAAzYLaDy
kennt öbber vo euch dr film "das weisse rauschen"?
isch eher en ältre film uss de 80er, aber sehr guet gmacht! eifach ziemlich jääs!
jep mitem daniel brühl
ghört i jedi dvd sammlig, chasch aber nid zooft luege.
haha...
schade?
deeleeteedMi 9.12.09, 12:41
obi en schade ha? jo, aber nur en liichte ecke ab...
SahasralaMi 9.12.09, 12:57
Zitat: LeualToTheGame
obi en schade ha? jo, aber nur en liichte ecke ab...
ich nit...ich nit...ich BIN en ätsch
deeleeteedMi 9.12.09, 12:58
Zitat: Freakisch
Zitat: LeualToTheGame
obi en schade ha? jo, aber nur en liichte ecke ab...
ich nit...ich nit...ich BIN en ätsch
haha, jetz chunnt original schade...
SahasralaMi 9.12.09, 13:00
Zitat: LeualToTheGame
Zitat: Freakisch
Zitat: LeualToTheGame
obi en schade ha? jo, aber nur en liichte ecke ab...
ich nit...ich nit...ich BIN en ätsch
haha, jetz chunnt original schade...
riiiiiiiiiil waisch haha
TwinnieMom79Mi 9.12.09, 18:36
Zitat: GodSpeed
Zitat: CrAAzYLaDy
kennt öbber vo euch dr film "das weisse rauschen"?
isch eher en ältre film uss de 80er, aber sehr guet gmacht! eifach ziemlich jääs!
jep mitem daniel brühl
ghört i jedi dvd sammlig, chasch aber nid zooft luege.
nei scho nit.
aber ich find, es isch moll die richtigi begründig, wieso das mensche so wärde. (frienr hett mr dämm "hange-blibe" gseit, was eig. völlig unkorrekt isch, will die mensche scho vorher chrank sind, und s'eifach nonig ussbroche isch. durch die bewusstsi erwitterndi droge, wie ebe die pilz (im film) oder LSD etc., chans eifach schnäller zum usbruch vo dr chrankheit cho.

i hanen eig. ziemlich trurig gfunde und erschreckend.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 9.12.09, 18:37

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©