baz.ch Newsticker
05:19
Sonstiges
Australien: 2,7 Tonnen: Rekordmenge Kokain in Sydney entdeckt
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Schweizer Seen werden immer wärmer mit Folgen für unser Trinkwasser
04:02
Ausland
Stichwahl in Kolumbien: Trump-Bewunderer und rechter Hardliner in Führung
21:59
Sonstiges
Interview zu Smileys im Büro: «Okay, wird erledigt »: Warum Emojis in der Nachricht an die Chefin nichts verloren haben
21:45
Sonstiges
Dank einer Wildcard: Serena Williams feiert Einzel-Comeback in Wimbledon
20:26
Schweiz
Bürgenstock-Treffen: Wie es über Nacht zum historischen Gipfel in der Schweiz kam und was nun passieren könnte
20:11
Ausland
Indische Hochzeiten: Wenn der Goldpreis das Eheglück beeinflusst
19:17
Sonstiges
Tadej Pogacar gewinnt: «Pogi!» «Pogi!» «Pogi!» Pogimania an der Tour de Suisse, doch Marlen Reusser läuft ihm den Rang ab
18:55
Kultur
Mick Jagger im Interview: «Ich würde es lieben, wieder auf Tour zu gehen»
18:01
Region
Bilanz der Kunstmesse 2026: Basel kann Art, aber kann Art auch Basel?
17:57
Ausland
Interview über Populismus: «Masseneinwanderung zerstört die Demokratie weil sie eine beinahe faschistische Reaktion auslöst»
17:57
Ausland
Norwegisches Königshaus: Warum bekam Mette-Marit so schnell eine neue Lunge?
17:57
Sonstiges
Debatte zur Schweizer Generationengerechti gkeit: Haben die Boomer wirklich nur profitiert?
17:55
Sonstiges
Schäden wegen Sommerhitze: Erneut bricht ein Blow-up die Autobahn A13 auf
17:50
Sonstiges
Tour de Suisse: Tadej Pogacar gewinnt die 89. Ausgabe souverän
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Medien » Doctor Who

Autor Beitrag
theaterboyDo 7.6.07, 21:37

Hey an alli Brite, ex-Pat's und söttigi wo öfters BBC luege:

Wär vo euch kennt Doctor Who?

Freu mi uf Antworte
marciDo 7.6.07, 21:38
was isch das?
checcaDo 7.6.07, 21:42
EnglishGabberDo 7.6.07, 22:46
ich kenn doctor who.

isch no intressant zum luege, wenn man dr anfang lueget, muess man das bis am ändi luege
GMGFr 8.6.07, 08:44
d melodie lauft vorallem nooche...
...
aber het nid nie würklig gflasht...
dä hanni besser gfunde:
Vorschau
SpacecowboySa 9.6.07, 16:51
Ja, kenne au Dr. Who, isch aber leider vor miner zit gsi.

Muess aber e spannendi Serie gsi si. Ha früecher mal imene Skilager ufeme Dr.Who-Flipper gspielt, dört isch au de Sound cho, isch no geil gsi.

Stimmt, die Melodie lauft eim noche, ha mer scho überlegt das als Handy-Ringtone z neh...

Weisch wie, sitzisch im Bus oder Zug und es lütet eine a und denn gaht das Theme ab, mal luege wer das alles kenne würd.....

Do no e geils Video, also e Remix:

http://www.youtube.com/watch?v=hbLZvzMOZpc

und das isch s Original:

http://www.youtube.com/watch?v=E4luje4FBNI (shit das lauft mer jetzt sicher wieder für 2 Wuche nache! )
2 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.6.07, 17:20
theaterboySa 9.6.07, 19:23
Uf em britische BBC, also nid uf em BBC Prime, wo me uf em Feschdland griegt, laufe sit Früelig 2005 die neue Folgene mit emene neue Doctor.

Isch no voll dr Hammer.

Das isch dr erschdi,wo bereits widr gstorbe isch:
http://www.bbc.co.uk/doctorwho/gallery/s1_07gallery/800/14.jpg

Und das isch dr aktuelli:
http://www.bbc.co.uk/doctorwho/gallery/doctor10/800/doctor7.jpg

I hoff uf witeri Antworte!

PS: do no e Portrait vo allne Doctors:
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=2400103&ctx=35477&n=185
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 9.6.07, 19:24
goaLSo 10.6.07, 03:34
ich kenns..
XxHeimJungexXSo 10.6.07, 03:46
aber ich nid

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©