baz.ch Newsticker
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » heize mir de Summer uf? ;-)

Autor Beitrag 46 - 60
SunparkSo 10.6.07, 14:07
@heimkjunge doch das isch kritik, sie hän sozsage "metaphre" benutzt
"Ab 15??? oh gott Chindergarte" das seit glaub scho rächt viel vo ihri meinig us
1. ab 15 = das wird chaotisch und ka nid gued wärde
2. o gott = ich glaub's nid, was zum hänkr isch us unsre wält gworde?
3.chindergarte = do gangi i nid ahne, will dört nur "kinder" dinne sind und ich nid vo öpperem dä 8joor jüngr isch agtanzt wärde will.
ich weiss nid ob d arkina das so gmeint het abr ma ka's uf verschiedeni arte interpretiere
ArkinaSo 10.6.07, 14:10
santosando

jo so öbe ähnlich chasch es sage

aber die beleidigunge wo de do muesch läse
"NUR FÜR MENSCHEN!! = kei arkina haha ich wünsch dir mit dine hässlichkeit vil spass!!"

und denn wänn sie ärnscht gno wärde
SunparkSo 10.6.07, 14:58
stimmt und siekönne sich nid mol an die "einzigi 3" regle halte (eine dörf ma vielicht bräche abr alli drei?!)
* Bitte beim Thema bleiben
* Benimmt euch nicht wie Kleinkinder, also, Andere nicht beleidigen, beschimpfen etc.
* Keine Links zu illegalem Zeugs posten ( e party ab 15 mit alk ist illegal)
alfiiSo 10.6.07, 15:08
Arkina mir wüsse bisch es liebs..

wär het agfange ka..mit chindergarte?

und mir händ gseh wie ihr bim thema bliibet..
Arkina Fr 8.6.07, 11:13
Ab 15??? oh gott Chindergarte

Nitroxo Fr 8.6.07, 11:15
geh mit deinen puppen spielen

lies emol Threadtitel..

SunparkSo 10.6.07, 15:12
ihre comment isch vielicht nid so nätt gsi, het abr mit däre party ztue
und dr titl heite mir de summr uf...naja do han i zerst gmeint es goht um die globali erwärmig und nid um festli
alfiiSo 10.6.07, 15:15
numme langwiiligi lüüt dänke das...
Globalierderwärmig...wär chunnt scho of so öppis?
SunparkSo 10.6.07, 15:36
... ich ka di satz nid ischätze ob's ironisch, witzig, ärnst odr sunscht irgendwie gmeint isch
SubsonicParkSo 10.6.07, 15:42
odr sinnlos
alfiiSo 10.6.07, 16:17
bemitleidend
SubsonicParkSo 10.6.07, 16:19
hehehehehe
rattziSo 10.6.07, 16:23
mmhh ok um das klar z stelle:
1. generell find is ä gueti Idee ä Party z mache für die Junge
2. Wenn ihr alles immer sofort persönlich nehmet werdet ihr in dere branche nid lang überlebe.

denne het i no es paar froge:
1. Wie kontrollieret ihr dr Alkohol usschank? resp. wie kömmed ihr zuenere Usschank genehmigung?
2. wieso promoted ihr dr event über d mypics anstatt das teil ganz normal itrage z loh? wür sicher ä grössere Werbe effekt erziele oder?

Han mr das ganze au scho dure grechnet, parties für u16 rendiere theoretisch nur wenn me ä guets sponsoring dr für het, do me jo weg em jugendschutz kei harte alk verkaufe ka (harte alk isch d ihnamequelle nr 1 an ere party), und au bier usw nur an ä teil vo de bsuecher ka use loh...
nonameSo 10.6.07, 16:36
oje wen me sich grad so agrife fühlt wege e paar negative kommentär den glaub i au nit das es lang machsch im party organisiere..

usserd open airs würd mr aber glaubs au nümm in sinn cho gross an partys z go wo d alterslimite under 16ni isch.. kei bock uf bsoffeni chinder.. und sorry mit 15 isch me no e chind.. do cha me no so erwachse due..

ah jo by the way recht schwach vo euch wen dr uf öber persönlich müend losgo will er/sie e komment zu eurer party gschribe het.. sehr arm..
2 mal bearbeitet, zuletzt So 10.6.07, 16:45
alfiiSo 10.6.07, 16:40
ok fülhsch dich jetzt besser?...ich gratulier dir zu dim koponiere vo dene sätz

los: er het ganz normal e party azeigt...den chömme die andere mit dene unnötige kommentär...das nennsch du Erwachse?...
nonameSo 10.6.07, 16:44
abartig guet..

ha nit gseit das die andere mit ihrne chindergarte kommentär besser sind und vorallem nit das si erwachse sind.. aber finds drnebe das me öbert persönlich agrift wege eme kommentar zunere party... und wen me keini unnötige kommentär will lese den macht me am beste gar kei forum uf, uf festzeit.. will die kommentär chöme zu 100%... und den zu 200% unnötigi.. mit dem mues me rechne und nit grad so überreagiere..
rattziSo 10.6.07, 17:06
ä ganz normali party wird über dr kalender azeigt und nid übers forum

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©