baz.ch Newsticker
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Hier Elvedi, da Okafor: Das sind die Gewinner und Verlierer im Schweizer Team
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
09:49
Schweiz
Verdichtetes Bauen: Schweiz stoppt die Zersiedelung und streitet gleich wieder übers Bauland
08:50
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » unter 18

Autor Beitrag 46 - 60
HelvetierCHSa 11.2.06, 10:32
oh du bemittleidenswärti persönlichkeit ratzi bisch nüme ellei zschlag cho und hesch müesse ameme "koleg" sage er müess di verbal go verteidige muess sage tuesch mr leid he
snickerSo 12.2.06, 02:01
1 mal bearbeitet, zuletzt So 12.2.06, 02:21
rattziMo 13.2.06, 00:39
verdeitige? kolleg? naja what ever
nonameMo 13.2.06, 10:37
@rattzi... hei kolleg.. mues di schinz verteidige.. haha.. die hend aber au kei ahnig..
heartMo 13.2.06, 16:18

de Thread passt erstunlich guet
rattziMo 13.2.06, 19:46
gell heart me mues speziell dr hohi unterhaltigs wert beachte

@noname jo voll krass mann, kumsch du verbi mit andere kollege und den pallavere mr si voll krass in bode und grund
SlackerbitchMo 13.2.06, 19:52
hey leutzzzz... dir schweifet so chli vom thema ab...
dir zickene..
dieHoffnungSa 4.3.06, 04:46
scheisse hey. ich ha dänkt so lüt wie west-ham gits gar nüm.....
natürlich freuts uns usländer immer wieder so kommentär z läse vo primitivi lüt, wo niveaulos in dr gegend umenand laufe und wil sie halt nüt us ihrem läbe afo könne.........
haha! seit me eifach mol öbbis gege d usländer. man höret mol uf. sorry aber dänksch du, dini kolleg oder sunscht irgendwelchi politiker bringe die usländer no wäg, wo me zu siner zit gärn ine glo het damit sie d dräckarbet für d schwizer mache?

aber es isch normal, ich verstand euch au glaubs mir. du und söttigi wie du händ langsam existänzanscht. mir chöme langsam aber sicher au an d front. joh 2005 sind scho 2 kurde und en türk jewiels ufteilt ins stäne und grossrot......
west-ham----- wenn du mol luscht hesch trinke mir mol öbbis zämme und diskutiere über thema usländer. aber mach mir e gfalle und steck nid alli in e topf.

ich zell dir nur mol e paar näme vo dusigi uf, vo dene d schwiz sehr guet profitiert..

Murat/ Hakan Yakin- Smiljanic- Petric- (SVP Sekräterin= e griechin) nestle bsitzer(weisch wie die firma em schwizer wirtschaft guet duet?)- dj sir colin- Friedrich Nitzsche(en philosoph wo em basler kultur sehr viel mit uf e wäg geh het---ca in de johre 1880-1884/ dä kennsch du sehr wohrschienlich gar nid)phillip morris S.A (sitz in neuchatel/ hersteller marlboro)

das sin nur einigi vo dusigi.....

sher wohrschienlich schaffsch du inere firma wo einem franzos, amerikaner, griech, türk, italiäner oder sunscht öbberem ghört.

höret doch uf mit so alti nazisprüch vo wäge= überall wo öbbis nid stimmt, sind d usländer verantwortlich

sorry wenn ich ööberem z noch trätte bi...
dreamgirlDo 9.3.06, 15:46
moin wed get ab????????'kss hehe muz



ich liebe euch
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 9.3.06, 15:47
rutschläDo 9.3.06, 15:47
igitt, hauptsach muz

pfui däibel
TripleTroubleDo 9.3.06, 15:47
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 29.2.08, 22:57
rutschläDo 9.3.06, 15:54
jo findsch du das öbe erotisch vonre 12-jöhrige?

mache mr denn am samstig, isch guet?
TripleTroubleDo 9.3.06, 15:56
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 29.2.08, 22:57
rutschläDo 9.3.06, 16:03
oh gott, oli, du machsch mr angscht

jupiii, denn mache mr d city unsicher
greco7Fr 10.3.06, 10:20
und scho simmer wieder bim thema mindestalter

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©