baz.ch Newsticker
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Rauchfreies A2

Autor Beitrag 136 - 150
gothbarbieDi 21.8.07, 18:17
Ich find me darf s'Alkohol au grad verbiete. Ich ha so zimli d'Nase voll vo bsoffene Gäst, vorallem Männer wo meine sie heige s'Rächt alles z'berüehre wo d'Händ druf passe, keine weitere Details.
nonameDi 21.8.07, 18:24
haha s rauche verbiete.. naja he.. ok wens a2 so e open air floor macht wie s oxa den wer easy..

ah jo wen mr scho drbi sind.. wiso verbiete mr nit gad d musik und dr alkohol in de discos? isch jo au alles sooo schädlich.. und me stinkt numme nach schweiss wen me gshakt het..
mamiwolfDi 21.8.07, 22:30
wen we alles duet verbiete de chame grad e 1.8 m unter bode go, wen nemli öber im gastgewerbe e lehr macht weis das e raucher git , tja also nichtraucher nit im gastgewerbe lerne. wil d'schweiz isch jo ha i gmeint no immer neutral.aber ebe Bern
PinkBabyDi 21.8.07, 22:41
im usgang muess me doch dörfe rauche..
Dome85Di 21.8.07, 22:53
@mamiwolf: Hinter welem Mond lebsch du????

Es git mehr wie gnug gastgewerbler wo nit rauche...
I zum bispiel schaff au im gastgwerb und ha mitem rauche sogar uf ghört...

@all; i sag, ok wens ä bitrieb will machen, dass heisst, dases rauchfrei will sie söll das freiwillig sie und nit vom Staat vorgschriebe werde, wie scho mol gschriebe, den sölle sie doch s rache grad als Droge abstempfle und ganz verbiete.
Aber so lang mä no viel stutz dr mit cha use holle macht mä das natürlich, , irgend wo her müsse jo die milione cho wome wider für irgend welche scheiss cha use schmeisse..
XenitraMi 22.8.07, 09:10
hehe dä dömä...

au weni ich dich gern wür understütä, dini ussag das mit dä millionä stimmt hüt nüm. d'staatlichi verlüscht durch raucher sind enorm!

du muesch das ganz idä ganze umwält aaluegä, denn merksch dasses für d'volkswirtschaft underem strich es minus hät und somit ökonomisch wiä au uf sozialer ebeni negtiv isch.

zudem würi es generells rauchverbot begrüessä (wenni an nachwuchs dänke), denn wäri vor 10 jahr rauchä illegal gsi, würi hüt ke stutz für dä seich uusgeh. wenn die usgabe hochrecht wirds mer fasch schlecht was kohle ich für dä scheiss liege lah han und doch nüt bracht hät - ich glaub ich muess grad eis go rauchä

naja - so wiä mir hüt (bzw. scho sit 40 jahr) zigrette rauched, hät eifach ke tradition und schaded meh als dasses hilf.


PS: na sonen blöde besserwüsserzusatz hani au na: mond gits nur eine! und das isch dä natürlichi satellit vo dä erdä ^^
kiwibirdMi 22.8.07, 11:16
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 7.3.08, 14:47
biimhdMi 22.8.07, 11:51
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 17.8.11, 14:44
Dome85Mi 22.8.07, 14:41
@Xenitra: dr grösst witz dra findi eiach das dr staat Tabakburre no subvensioniert...
aber das isch jo äs anders thema...

rattziMi 29.8.07, 12:17
haha scho
MrMefMi 29.8.07, 13:20
@smoky: word
LobsiMi 29.8.07, 13:34
Jo also ich tön allwä jetz unüberlegt und voreilig, aber ich glaub das isch e witere Meilestei zur Zit wo ich wird alt si und keine zahlt me AHV...
Mitunter goht im übrige dr gröschti Ateil vo de Tabakstüre NACH Abzug vom Staat; ind AHV...
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 29.8.07, 13:35
rattziMi 19.9.07, 18:53
http://musikparka2.ch die Umfrage wurde abgeändert und fängt somit wieder von vorne an Non Smokers Rule!
casertanaXsempreMi 19.9.07, 20:34
also s A1 wird rauchfrei.....das hani gad hüt bim heifahre gläse

nimmt mi ja wunder wie voll terase isch mit rauche, gang z war eher selte dert ane aber mer wird sicher drüber brichte
CemXbrOMi 19.9.07, 22:25
PRO Rauchfreies A2

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©