baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Neue Disco in Basel.

Autor Beitrag 31 - 45
nonameSo 30.9.07, 15:14
letsmakelove... ischs scho mol anderst gsi???
juandiSo 30.9.07, 15:20
nee, aber ich hatte dich für einen housepussystinki gehalten.

und jetzt stell sich heraus, dass du ein capträgerbistundeinkomischersoundzuhörerunddazubistdunocheinretrosexuellerundduhastwasgege nmodeschwuchtelnundlesbenunddasenttäuschtmichsehrichdachtewirwürdenunsmalanderprivatfictio nsehenaberanscheinendistdasjanichtsoweilduallediesetypenhassaberwirsehenunssicherandernäch stendrumnbaseparty
VentiSupportSo 30.9.07, 16:22
das heisst drum and bass honk....

e dnb club sone richtig derbe wies in london oder neu seeland het sönigi sött me mol in basel anebrätsche das wärs mol
röschtiSo 30.9.07, 16:57
e oberbayern in basel wärs doch
LordkMi 3.10.07, 12:56

Also ab 13 wird sie sicher nit... glaub ich emole
finelineMi 3.10.07, 13:58
- Ab 20
- Aaständigi, aber strängi Security (Mit aaständig meini s'gegeteil vo A2 oder Fame-Securitys)
- Aapassti Iitrittspriise (10 - 15)
- Chill-Out Zone
- Zentral gläge (Immerhin einigermasse)
- Au fremdveraastaltige sötte möglich sy
leStroumpfMi 3.10.07, 15:43
mol e club wo chli e alternativs soundprogramm z biete het, im gegesatz zu dene stereotype house electro rnb hiphop schuppe..
reggae, jazz, chillout, dnb und de club für oeffentlichi partys z vermiete isch au kei schlächti idee..
alter mindeschtens ab 18 und d alkohol und iitrittspriise aapast an daem wome ime club au botte bekunnt, nid so scheiss uebertüürt wie s meischte im momaent..
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 3.10.07, 15:43
tschugileMi 3.10.07, 15:46
E MEGAPARK
zappzarappMi 3.10.07, 16:19
Klare Fall: HIPHOP muess laufe (am beshte KWAT-sounds hehehe), sunsht dnb, breakbeats, reggae, ragga, dancehall und kli sound wo unseri Laydees z Basel gärn lose...(geile Minimal und so) damits kei Eichlewald wird Schiss uf dä ganzi ElEkTrO-HyPe und "ich due gärn faxxe risse..." und schmink mi, das me dörf rote ob i jetzt Eier oder ä Pussy ha, brrrrr...
Paar Peeps uf d Stroos schiggä (Barfi, Rhy etc.) und gratis Itritt/Drinks verteile (Stämpel grad verteile) zum d Lüüt ine z hole.
Alter ab 18 oder 20, Itritt zwüsche 5-15 Franke (das längt alli mol), Chill-Out Zone und zentrali Laag wie fineline seit.
Mäntig - Studäntenacht (free Entry)
Zistig - After Work (free Entry)
Mittwuch - nüt
Donnstig - HipHop Night (10.-)
Fritig - Party HipHop/DnB/Minimal/...(10-15.-)
Samstig - Party HipHop/DnB/Minimal/... (10-15.-)
Sunntig - Chill Out / Jams / Workshops / etc.

Wänd jo nid die ganzi Ziit däheime hoggä odr?

Basel schlooft, alli sitze dusse ume - kei wunder wenn me d Lüüt nid in Club inelokkt am weekend!! Was goht am Rhybord, alles verjunkt anstatt ä Partymeile mit Bars, Restaurants, Discos etc. Jedi anderi Stadt wo amene Fluss isch zieht si nutzä druss - usser BASEL!

Mini Meinig...

out
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 3.10.07, 16:21
VillaniMi 3.10.07, 16:41
Naja, das Thema isch doch nur ufgmacht worde, will wieder öber träumt e Disco / Bar uf zmache in Basel und jetzt wüsse will was acho würd. Leider isch es nid sehr eifach so e Projekt umsetzte.

E Bar, muess abgseh drvo, dass dr Sound stimme muess, no viel mehr biete. Vorallem sött mol öber öbis bringe wo au vom Design was her git MIAMI style wär z.b. mol was interessant. Wer scho mol in Miami gsi isch und die Discos dört kennt, weiss wasi mein.

In Basel chasch fascht niene ane ohni immer die 16 jöhrige "ich bi so mega cool" lüt azträffe, was sehr nervig isch. Also Ab 18 isch es muess.

PartyLikeARokkstaMi 3.10.07, 17:00
ab 17
jedi week e andere sound
1 weekend hiphop
R&B
House eifach dases abwechslig git für jede öpis
und uf kei fall so öpis wie a2
e grosse dancefloor
mit couches
ei oder zwei bars
ab 20 isch chli übertiebe
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 3.10.07, 17:01
SECToRMi 3.10.07, 17:24
ab 18
hardstyle und hardcore
rauchverbot
UrichMi 3.10.07, 17:32
genau



Dancehall sound wür au scho länge, es brucht it no meh hiphop minimal etc
Dome85Mi 3.10.07, 17:33
Sorry lüt... aber dir heid kei ahnig...

1. gits in dr Schwiiz und in Basel was Gastronomie, bzw. Clubs a belangt relativ strengi Gsetz...

2. dir schreiet alli nach günstige itritt, günsitge getränk und evtl. gratis sache usw.!!! und nebe bi guti Security, zentalli lang und denk no guti dj?

HALLO, vo irgend wo wei die wo dä club betriebe au no lebe und nit druf zahle, will die letzte sach realtiv viel koste...

3. es git jo jetzt scho clubs wo au dä sound a biete in basel....

LobsiMi 3.10.07, 17:38
Naja, im Aboservice (Abo monatlich 250.- uffwärts) chame jo so Gratisgschichte afo abiete, aber d Lokalitäte in Basel si nid Jamba und au mit sonere gschäftsidee würd wohl niemer chönne überläbe wo es cools Lokal het...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©