baz.ch Newsticker
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
09:49
Schweiz
Verdichtetes Bauen: Schweiz stoppt die Zersiedelung und streitet gleich wieder übers Bauland
08:50
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
08:41
Sport
Im Gruppenspiel gegen Algerien: «Drama! Thriller! Wahnsinn!»: Österreich jubelt nach Ausgleich in extremis
07:06
Ausland
Wahlen in den USA: AOC die Kronprinzessin der Demokraten
07:06
Wirtschaft
Büro-Dresscode bei Hitze: «Wenn man sich fragt, ob es zu freizügig ist, lautet die Antwort meist Ja»
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Ausland
Interview mit Schweizer Einsatzleiter in Venezuela: «Die hohen Temperaturen und das tropische Klima machen die Rettungs­arbeiten schwierig»
07:03
Ausland
Doppelbeben in Venezuela: Hochhäuser zerfielen «wie schmelzende Butter»: Das Wunder und das Grauen von La Guaira
07:02
Region
Berufseinstieg: Wie relevant sind Zeugnisnoten für die Stellensuche?
07:01
Schweiz
Niederlage vor Gericht: Couchepins Sohn mittendrin im Filz von Crans-Montana
07:00
Sonstiges
Fünf populäre Gewitter-Mythen: Von der Buche bis zum Duschverbot: Wann Blitze wirklich gefährlich sind
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Sind ihr zfride mitem Usgang in Basel?

Autor Beitrag 31 - 42
124842Mi 3.1.07, 13:50
also es git scho paar clubs wo sich lohne. aber im allgemeine findi in basel dr usgang langwielig. aber me cha jo au logger neume anderst ahne go, es git carfahrte und züg, zb zum nach züri go.
CLEOPATRiSHAMi 24.1.07, 01:29
ich chumme mal, denn weiss meh aber vo vielne hani ghört, dasses sheisse wär will aber eh eigeni meinig zudem ha also basel ich komme
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.1.07, 01:29
PatschgeMi 24.1.07, 03:20
ab und an mol Luzärn^^ so schüüre halt odr mit kolege susch dusse^^ ab meischtens Basel. mit 16 chunnt me halt leidr in basel an nid soviel ort ihne. vorallem mit mim musik gschmack (metal 4-ever^^) naja, mit de KOlege in wald und wenn ein sturfrei hett, chas au gemütlich wärde
FribourgMuusSo 11.2.07, 18:09
ich finda basel isch zu eiklangig worde es het vil zweni abwechslig und mal e richtig geile hc schuppe das wers scho mal
HUsChHuScHSo 11.2.07, 18:49
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 8.4.08, 17:22
KlerikerDo 15.2.07, 19:32
de usgang in basel isch eifach scheisse, mach zwars beschte druss, aber wen me so anderi städt in dr wält gseht, wo amigs no kleiner sind als basel, händ die eifach meh z biete. schad.
prophetmohammedMo 19.2.07, 12:33
Basel isch besser wie die meiste andere städt sofärn me sich in dr MinimalTechno-szene bewegt,ich bi scho gnueg mol in züri gsi und kenn das land wie mini weste täsche ....aber muess sage die coolste partys hani do kha ...und züri stönn ali nur cool in de clubs umme sprich s Q oder Kauf (no schlimmer) züri het zwar mehr z biete aber Dlüt gfalle mir do viel besser ,gönn viel mehr ab!!
Basel het garantiert gueti Usgangs möglichkeite ,zumindest wenns sichs nid um dr komerz handelt und wenn me villicht kli älter isch und keini 16 oder so!!Also ich bi am Samstig uffem Schiff am sounde gsi und muess sage d stimmig isch wider sowas vo massive gsi...hani in züri am sounde nieh erläbt

was in basel nid so guet isch ,es het allgemein zwenig fraue im usgang!

also liebi fraue zwüsche 20-30 beweget doch euer ärschli mol wider use)))
Sprich ins Nordstern/Schiff/Presswerk/NT/Basel City Studio!!!



cheezyweegySa 24.2.07, 20:20
jo basel isch voll friedlich findi hehe immer öbis zdue,will es isch immer öbis los
WELTFRIEDENSTIFTERSo 25.2.07, 00:29
basel sött me reggae und ska band ufträtte lo^^
KosovaPowerSo 25.2.07, 01:11
jo isch scho geil . aber im verglich zu ZH simmer NiX
TseddiSo 25.2.07, 02:21
also ich finds guet es het alles wasi will...bruch nid irgendwie 1000 clubs...
im summer bini sowieso meischtens irgendwo dusse...

und in irgende anderi stadt z go schisst mi a...
1.isch ztüür do zahli jo so viel für de zug wie ich normal usgib. muess sparsam si sunscht isch de lohn schnäll wäg
2.scheiss zugverbidige
3.hets kay leuds woni kenn


@weltfriedenstifter
ska und reggae lauft in basel gnug...ok de winter viellicht nid abr letscht johr und vorletscht johr hets das zugenüge gha
00000000000000000So 25.2.07, 10:44
Eine wie du het in Züri eh nix verlore

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©