baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Festzeitparty

Autor Beitrag 76 - 90
tschugileFr 7.1.05, 14:05
jä dr Herr K., ha gwüsst das die Ufforderig kunnt !!!

E Grillfescht dönt jo schön und guet.. Abr ich het eher drzue tendiert e Kupple odr Halle odr so zmiete und döte go feschte und shake..
Dene het mr dr Überblick über d Lüüt und au mit Securitas und Getränk sowie Garderobe wärs rächt eifach.. Zudäm kunnt me vo Basel no rächt guet heime, in jedi Richtig..
Zudäm kame dene vom Obe bis in d Nacht ine feschte, füre Grillfescht bruchts fast scho biz mehr Liecht..
Usserdäm werde eh nid alli Lüt ko..
Bis hüt odr morn z Obe SmoothCriminal !
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 7.1.05, 14:09
SmoothCriminalFr 7.1.05, 14:29
Aha, kurz und präzis d'antwort vom Herr Tschugile! Jä das mitem heimeko isch e wichtige aspäkt... Basel wär ächt am optimalschte, meh kunnt znacht hei, egal wo meh wohnt, sälbscht wemmer in somene dräckskaff wie Münchestei wohnt....
tschugileFr 7.1.05, 14:33
Sagi doch ! Zfriede Pape ?
0oAJo0Mo 10.1.05, 19:24
in Laufen in dr eissport und freizeit halle
aber den chönte mä die party erst im summer mache
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 10.1.05, 19:25
SchneehasMo 10.1.05, 19:40
laufe isch am arsch vo dr wält...das chasch grad vrgässä ;-P
byebyeIIMo 10.1.05, 20:53
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 15.3.13, 17:02
maceoDi 11.1.05, 08:28
getränk chasch meischtens au im nochinein zahle und rescht alk zrugggeh, fallsde sganze übere lieferant nimmsch!
ErklärbärDi 11.1.05, 11:04
[entfernt]
2 mal bearbeitet, zuletzt Sa 5.4.08, 18:09
SaraDi 11.1.05, 13:30
1 mal bearbeitet, zuletzt So 30.12.07, 22:38
ErklärbärDi 11.1.05, 13:58
[entfernt]
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 5.4.08, 18:09
SaraDi 11.1.05, 15:08
1 mal bearbeitet, zuletzt So 30.12.07, 22:38
byebyeIIFr 14.1.05, 18:22
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 15.3.13, 17:03
tschugileFr 14.1.05, 19:09
sorry bugsbunny, abr das wär....
1. e SUNNTIG ! und
2. sin mr im 2005 !
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 14.1.05, 19:10
byebyeIIFr 14.1.05, 19:21
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 15.3.13, 17:03
speedyFr 14.1.05, 21:59
hmm do bin ich nid ganz iverstande bugsbunny, s het mämlich nit nur studis und schuäler unter de members!! s het au sehr fil wo bereits in enerä lehr sind oder usglehrt sind! und für diä isch den so e datum sicher eher unpassend!! aber wiso nid luäge das mes erscht im august macht wil den nämlich festzeit.ch (früäner festzeit.ch.vu) ganzi 2johr alt wird und das wär doch ebe scho e alas zum fire!! hey quix, wenn isch d site genau entschtande? (datum) den würd ich säge eifach am wuchäändi vor oder nochäne und zwar am samschtig obe, wil am sa je nach däm dr eint oder ander no schuäl het oder schafft! und s söle alli d möglichkeit ha z cho!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©