baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Welles Auto hasset IHR am meischte?

Autor Beitrag 31 - 45
elgrazoDi 16.10.07, 19:59
vw golf
VillaniDi 16.10.07, 20:01
naja, meischtens sins eh immer die gliche type zum Bispiel

Fiat Punto, italo oder türk oder albaner, voll vergelllt, denn dr halbi arm dusse, 50 mol ume barfi - PEINLICH...

Mir sin im Summer mol bim Casino (barfi) gsässe den sin 2 jugos oder albaner (Weiss es au nid genau) die ganz zit mitemene e36 ume barfi gfahre, drnoch hän mir agfange ufemene A4 blatt d rundi ufschriebe und dene vor d auge ghalte (so wie in dr f1)

Im ernst, so lüt sin doch peinlich
elgrazoDi 16.10.07, 20:09
lol @ mrDiamond dä muess mr merke
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 16.10.07, 20:09
DJnightshooterDi 16.10.07, 20:15
I Hass so möctegärn Gangsta Autos die wo mit voll Speed durch s Dorf rase und es huere Show abzieh müen das hass ich
AADeluxeDi 16.10.07, 20:59
nissan skyline..burreferrari ( subaru ).....möchte gärn sportchäre wiä mitsubishi evo...
SLuTkiLLDi 16.10.07, 21:10
dr AUTOmatiker doofe bruef ^^
schwererMatroseMi 17.10.07, 09:06
HaHaHa
Barfüsserplaz isch Autosalon vo Basel
Alli wo ihre Schlitte wänd zeige fahre döt ahne
Soo Peinlich Die wüsse gär nit wie doof das usseht.
4 Möchtegärn Gasters im fette BMW. HaHaHaHa eifach nur Blöd
anjoMi 17.10.07, 09:29
@AADeluxe Du hesch jo kei Ahnig...

vo wegä bureferrari!
KommodoreMi 17.10.07, 11:15
hehe Bureferrari ganz geil

aber de Evo isch en klassiker und jo wenn das e möchtegern isch weissi jo au nit

do no e superschöne ----> Fiat Doblo hehe seht chli us wiene elefant mit räder
EdHardyMi 17.10.07, 11:17
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=6798303

no comment
fabelousMi 17.10.07, 11:33
ganz klar BMW
LobsiMi 17.10.07, 11:35
Das auto womi im Dütsche mit 250 überhole will, mit Liechthupi e Kilometer witer hinde uff sich uffmerksam macht und unbedingt vorbiwill, obwohl ich scho 230 druffe ha...
VillaniMi 17.10.07, 12:22
wobi, do giz jo no dööferi lüt. Lehne sich en Ferrari us und fahre den au ume barfi. Stelle d karre ab und finde den d Wägfahrsperri nid Oder verzälle das de ihne isch und uf dr NR stoht no das die büxe vonere vermietig isch
EzKurdistanimMi 17.10.07, 15:10
Wiezo BMW?? ish jo no e geils Auto ich verstoh euch nit -.- nur well manchi USLAENDER mit M3 umefahre und blöffe miend ihrs jo nit hasse -.- oh man .. alles nur die schiss politik!
d0mEMi 17.10.07, 15:18
hm, die meischte do hasse s auto wäg dene wos fahre.. was ich au nid verstand wieso me e auto hasst will öpper drmit ins schleudere cho isch.. jo BMW het halt heckahtrieb, aber ich persönlich bevorzug heckahtrieb, wenn mes nid ka fahre soll mes si loh..

guet, es git auto wo zum kotze sin (fiat multipla z.b.), abr s schlimmere als d autos sin meischtens d fahrer

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©