baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Sonic 2007 S orginal in dr ST JAKOBS HALLE nit in dr voltahalle

Autor Beitrag 1 - 15
BoehserOnkelSchroediMo 22.10.07, 20:33
Hei leuts ha nur mol welle froge wer vo d festzeit leuts an d sonic goht ebe wie gsait ans orginal nit das house zuegs
ArkinaMo 22.10.07, 20:33
also bi mir isch das fescht iplant... falls nüd drzwüsche chunt
SECToRMo 22.10.07, 20:34
me, hardcore/hardstyle und die line ups vo hs/hc in dr arena...
dr rescht ka me rauche!
BoehserOnkelSchroediMo 22.10.07, 20:37
ah gits do inne doch au no leuts wo endr HC odr HS odr techno lose (odr au Trance) s line up isch jo wohl diesmol boes geil
nonameMo 22.10.07, 20:37
zum 5 te mol drbi.. und natürlich in dr joggelihalle.. goht wider ab.. *freu*
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 22.10.07, 20:38
BoehserOnkelSchroediMo 22.10.07, 20:43
isch au mini 5ti
BoehserOnkelSchroediMo 22.10.07, 21:29
nit so viel he den ha i mehr platz zum hakke
DjWhitecraftMo 22.10.07, 21:48
joa muess jo wohl au fast widr go zum 6.mol

s line up seht sexy us freu mi uf donkey rollers *wuahaha*
finelineMo 22.10.07, 21:56
Am start... sitt dr Sonic 2...

Uff wellem floor weissi nonig... Will s'lineup isch derart geil... ich wär am liebschte uff allne floors gliichzittig. wohrschiinlich wirdi am meischte uff em mainfloor und hc floor z'finde sy.
CemXbrOMo 22.10.07, 22:54
Ich wird hi und här switche
deleted00001Mo 22.10.07, 23:39
*hehe* han vip tix beko

uff www.trendmagazin.ch kame au gwünne...!
EnglishGabberDi 23.10.07, 03:14
wär glaub nit guet anne cho wenn alles am gliche ört wär
aber es freut mii das hc nit in d voltahalle isch.
unvorallem grad in d beste quatier für hc. zwar isch dört insdutrial gebiet aber wär au nit guet anne cho, dänk ich mol

muess jo praktisch goh, fast eins vo d einzige hc partys z'basel
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 23.10.07, 03:15
LobsiMi 24.10.07, 16:18
Ich wird wegem Remember-Lineup go, demzufolge au im remember-Floor duurgascht si wies usseht! Ahh cool, e ganze obig Trance vom feinsten! *stückiwiderhabenwill*
SECToRMi 24.10.07, 19:13
an alli, wos nonig wüsse:
dr special guest uf em mainfloor an dr sonic 10
isch SCOT PROJECT (an dr sonic 7 im line up gsi)
und wird uns trance vom finschte bringe !!!
ich persöhnlich hätt mi über angerfist vo dr sonic 5
als überraschig gfreut...
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.10.07, 21:24
SECToRMi 24.10.07, 19:16
http://hannibal-events.ch/main.php
do könnet ihr euch d'line ups vo de letschte sonics und hannibal events ihnezieh!!! muess scho sage, dass sonic 5 sgeilschte line up ka het, wo je e sonic abote het: (also vorallem hs/hc, isch jo huere geiiiil!!!)

SONIC 5
Samstag, 7. Mai 2005

Scania Areal, Zürich - Kloten
20 – 08 Uhr

:: Hardstyle

Luna (NL)
Dana (NL)
Pila (NL)
Duro (NL)
Sisma Dj (IT)
Max B. Grant (ZH)
Philippe Rochard (BE)
Blackmail (VD)
Dj Spirit (VD)
Calvin2k & Nortox (BS/SG)

:: Hardcore

Angerfist Live (NL)
Atrax Dj Team Live (GE)
Dr. Z-Vago (NL)
Scott Brown (SC)
Masochist (NL)
Dione aka E-Noid (NL)
Piccolo Kimico (IT)
Frazzbass (IT)
Cut A Kaos (ZH)
Lucifer & Ray (BE)
MC Stash (GE)

:: Trance / Remember-Trance

Benjamin Bates (NL)
Tomcraft (DE)
Ronald van Gelderen (NL)
Randy Katana (NL)
Dj Tatana (ZH)
Dj Energy (ZH)
Dave 202 (ZH)
Pure vs. Laydee Jane (BE)
Dj Noise (ZH)
Sammy Gee (ZH)

:: House / Techhouse

Sir Colin (ZH)
Mr. Da-Nos (ZH)
Dj Boost (ZH)
Sven Luv (SO)
Dj Andrew (BS)
Certeza (AG)

:: Friends Area

Tom La Roche (BE)
S.P.H.E.R.E (AG)
Darkmind vs. Rhythmo (ZH)
Reeve vs. Snowstorm (ZH)
John Magpie (ZH)
Akapella (VD)
Miss Sheila & Chris Traiver (BS)
Emo vs. Miss Tess-X (NE/TI)
Blow & Genics (BE/SG)
Vibration vs. Torex (SO/BE)
Dj Lenox (AG)
Join4music.com Guest Dj
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 24.10.07, 19:17

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©