baz.ch Newsticker
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » "Türsteher" vom "A2"

Autor Beitrag 16 - 30
TuxSa 27.10.07, 12:46
Jo schiinbar... s'aller letschte...
SR41Sa 27.10.07, 12:48
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 25.2.08, 17:17
J4LSa 27.10.07, 12:51
@AlcoholiCPartY:

Wieso das? Meinsch die löhnd di nüm ihne wenn schlächt über Türsteher redisch?
Jo ok wär guet möglich aber glaub kum....

CemXbrOSa 27.10.07, 12:54
i vertrau de Admins vo Festzeit

Solangs niemer chan Filme mache sie so wiiter, wills dusse keini Kameras het ...
finelineSa 27.10.07, 13:01
Si sind schlächti Türsteher.

E Guete Türsteher muess

- Aaständig sy
- Authorität zeige, aber nid arroganz wirke
- Miend chönne iigriffe, ohni sich provoziere z'lo
- Miend chönne schlichte ohni die eigene Füscht z'verwände (zum biispil durch rede oder usenanderhebe)
- Türsteher miend sicherheit und nid unsicherheit verbreite
- Si dörtfe ihri Authorität nid missbruche.

Ich dängg e A2 Türsteher erfüllt so guet wie kei Punkt vo dene 6.
RadioaktivesKindSa 27.10.07, 15:43
Würd mi scho wundernä was döt wieder gloffe isch. An Thread ersteller schick doch eifach ä PN an die wos intressiert. So ischs nid ganz öffentlich.
nonameSa 27.10.07, 18:38
wen er di aglängt het was nit nötig gsi wer zeig en ah.. die hend überhaupt kei recht gwalt azwende..
tschugileSa 27.10.07, 18:49
gueti Idee

und wäm glaubt d Polizei ?

6 nüchterne Türsteher wo sage das dr andr agfange het oder 3 bsoffene ?
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 27.10.07, 18:49
BrasilKittenSa 27.10.07, 18:50
d Türsteheer vom A2 sin ächt scheisse.
Es sin alli kleini lumpigi Singles wo wiiblichi Gäst müen belästige. und sobald me mitene nid was wil go trinke isch me abstämplet und wird nümm ineglo. Super Arbet leiste si, eifach genial
SR41Sa 27.10.07, 18:53
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 25.2.08, 17:18
alfiiSa 27.10.07, 18:54
aber wieso schnuuret ihr über dä türsteher??
was het er eigentlich gamcht??...schlegerei??
marciSa 27.10.07, 18:56
jo schins het er foll schlegerei gmacht!!
finelineSa 27.10.07, 19:47
Am donstig sige schins d'fätze gfloge. de hinteri danceflor sig in einzelteil zerleggt worde, also mindestens s'mobiliar und 3 krankewäge sige dört gstande. weissi nur uss 2. hand. bi sälber nid dört gsi.
VillaniSa 27.10.07, 20:17
Sorry aber die türsteher bim A2 sin doch eifach nur Peinlich? Die werde nid mol mitere Frau fertig hanis gfühl. Die göhn unter dr Wuche emene looser job noche und spiele sich den als türsteher am weekend uf...

Ich find vorallem bim A2 sötte si richtige anstelle wo scho respekt hesch wenn se gsesch.
gothbarbieSa 27.10.07, 21:23
^^ gester het eine mini Täsche durchsuecht, het mi Mascara in dFinger gno und mi huerre schräg agluegt^^ De hani gseit dass das mi Schlagstock isch ... het er nid so vertreit xD

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©