baz.ch Newsticker
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
18:26
Schweiz
Stilsichere Bundesratsreise: Klauen Sie den Look von Guy Parmelin! (Und werden Sie endlich cool)
18:00
Sonstiges
Ecuador Deutschland im Ticker: Undav ist bester Scorer, kommt dennoch nur von der Bank
17:54
Schweiz
Bundesratsreise bei Sommerhitze: Die Landesregierung besucht das Waadtland von Guy Parmelin
17:02
Sonstiges
Unglück im Kanton Zug: Mann stürzt in Güllegrube und stirbt vier Helfer schwer verletzt
17:00
Sonstiges
Ratgeber: Darauf kommt es auf der Ferienfahrt im Auto an
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » Stolz uf sis Land si isch e provokation?

Autor Beitrag 1 - 15
HardcorepsycoFr 31.3.06, 11:28
Was isch mit festzeit los heit ihr überhaup e ahnig was ihr möchet mit dämm picts lösche und so?
ihr griffed euch eifach die picts wo nid so vill kenne und en schlächte ruef hei wäge grücht müend ihrs eigentlich no schlimmer mache? ich find das voll dräckig vo euch. wüsset ihr überhaupt d gschichte und härkünft vo dene sache? überlegget euch das emol.
tschugileFr 31.3.06, 11:32
Lies doch eifach mol in andre Threads, mir hän die Diskussion scho 100 Mol ka !!

Begründig: WELLS ZUVIEL DUMMI DISKUSSIONE IN DR COMMENTS GIT ! Dorum wirds glöscht !
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 31.3.06, 11:33
DjWhitecraftFr 31.3.06, 12:48
es isch doch eifach peinlich wenn e holland fahne glösche wird... i bi kei bitzli holländer... es isch halt eifach es geils land... aber das isch jo wohl nid rassitisch oder so omg...

TseddiFr 31.3.06, 13:00
HALLLOOOOO HEY SOGAR ICH HAN DAS KAPIERT WARUM
MUESCHS HALT AKTZEPTIERE FINDS EIGENTLICH AU BLÖD ABER
NIMMS DOCH EASY...LOOOOOL
MischuFr 31.3.06, 13:01
hey zämme... i ha geschtert au scho e disskusion kah wäge so sache... es hätt kei wärt!!! si möche wäge allem e gschiss!
00000000000000000Fr 31.3.06, 13:15
zu rächt, also lönd se..
HardcorepsycoFr 31.3.06, 16:53
nei ich find das dräckig dasd als schwizer unterdrückt wirdsch vo so lüt wo meine si sige öbbis bessers wenn si en page erstelle und eifach nach luscht und lune sache lösche.
HardcorepsycoFr 31.3.06, 16:56
@ tschugile
chönsch au öbbis anders schribe oder bisch im wortschatz e bitzeli ihgschränkt? ihr wännd nid diskutiere well ihr genau wüssed das mir im rächt si.
tschugileFr 31.3.06, 16:56
also folgendes:

wenn die Diskussione so witergön tien mir eifach ineschriibe das mir Pics OHNI Grund könne lösche und Diskussione über das au glöscht werde !
Mir hän ka Bock uns für jedes Bild miesse zrechtfertige ! D Regle sin klar und wer se nid akzeptiere ka söll sich vo dere Page lösche ! Die Page isch privat also könne mir do lösche was MIR wän ! (wer isch jez im Rächt ? )

btw. es werde Landesflagge jeglicher Art glöscht, ob das jez türkischi, tibetischi odr schwizer sin..
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 31.3.06, 16:57
Olaf84MFr 31.3.06, 17:00
hugh

tschuglie hat gesprochen
TseddiFr 31.3.06, 17:03
hey ich has jo aktzeptiert wuhääääääää
tschugileFr 31.3.06, 17:21
aight !

Danke Tseddi mir wüsses langsam das DU es checkt hesch !
TseddiFr 31.3.06, 17:27
jo es het mi grad so agstocheret wo du aud tibeter flagge erwähnt hesch....
LucccaFr 31.3.06, 19:05
FZ-Hilfs-Scheriff mal wieder im Einsatz....
ÄbbtliSa 1.4.06, 00:01
Also halte mer mol fest

Ihr saget, dass bi de Schwitzerfahne immer Diskutiert wird, und am Schluss gohts unter d Gürtellinie ...

Bi de andere Fahne isch das aber nit gsi ... händ er au gseit ...

Denn isches jo so, dass d "Schwizer" nit gönd go so scheiss Poste wo unter d Gürtellinie goht, oder?

Worum wärde denn d Schwizer gstroft, indäm sie keini Schwizerfahne dörfe ufelade, nur will die andere denn miend mit Beleidigunge afo?

...

Naja, Verwarnet bzw. sperret die wo so scheiss schribe, isch jo numme bi de Schwizerfahne so.

Mir chunts vor als Läbe gwüssi Persone do drin 300 Joohr hintedri

cya

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©