passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 30841 - 30855
VentiSupportDi 29.7.08, 12:49
Zitat: labdancer


me chönnt jo tatsächlich meine, dass es sich do nid nur um fiktivi knder handlet....

siget nid eso real!!!!




@zaggi ha di scho gseh!!!! ich weiss wär dr liblichi vater isch!!!!! HAHA das hättisch jetzt nit erwartet he?!!!
zaggiDi 29.7.08, 12:50
wer?
VentiSupportDi 29.7.08, 12:50
ich weiss nid obi das do so eifach usepläuderle cha
zaggiDi 29.7.08, 12:51
wiso, stand doch drzue dases dr venti gsi isch!
VentiSupportDi 29.7.08, 12:51
jaja hättisch gärn.... es ish... ich chas chum sage... es isch dr GADAFFI gsi xD
zaggiDi 29.7.08, 12:52
GADAFFI buuberniggel venti

labdancerDi 29.7.08, 12:52
sag bloss jetz hämmer das ganze ghetto no dr zaggi zverdangge...???
VentiSupportDi 29.7.08, 12:53
Zitat: labdancer
sag bloss jetz hämmer das ganze ghetto no dr zaggi zverdangge...???
jäjäjä jetzt sehsch emol wo das alles anefüehrt!! weisch wonis usegfunde ha hani halt grad am ältischte sohn vom gadaffi eini ineghaue und denn händ sie uns welle verhafte aber nur ihn verwütscht jetzt wüsset ihr d wohret und das allesn ur wäg de zaggi tztztztztztz
zaggiDi 29.7.08, 12:54
weisch was venti, do:

labdancerDi 29.7.08, 12:56
isch jetz die grossi liebi zwüsche euch tatsächlich scho wider verbii????? schaaaaaaaaaaaad
VentiSupportDi 29.7.08, 12:56
hami in zwüschezyt in dich verliebt
zaggiDi 29.7.08, 12:56
weli liebi? i lieb doch kei strossehuere wo mr allbott fremdgoht!
labdancerDi 29.7.08, 12:56
hesch???? hui, do fühl ich mi aber geehrt...
zaggiDi 29.7.08, 12:57
labdancerDi 29.7.08, 12:57
Zitat: zaggi
weli liebi? i lieb doch kei strossehuere wo mr allbott fremdgoht!
das isch doch nur dis brochenen härzli wo do redet...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©