passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 31681 - 31695
labdancerMo 25.8.08, 16:54
och, hmmm... blööööd
c0r3Mo 25.8.08, 16:56
^^ scho bitzli xD
labdancerMo 25.8.08, 16:56
aber nur ganz minim...
c0r3Mo 25.8.08, 16:59
jap xD
labdancerMo 25.8.08, 17:05
guet hämmer das klärt!!
FrenchyMo 25.8.08, 17:42
Zitat: d0mE
alli wänn immer gäld
das isch ebe leidr so!
labdancerDi 26.8.08, 09:07
Guete morge mitenand
d0mEDi 26.8.08, 10:11
morge (eine stunde später)
labdancerDi 26.8.08, 10:33
scho rächt...


heieiei, die mache jo alli es saugschiss, nur will die madonna in dschwiiz chunnt!!! Isch nüm normal!
d0mEDi 26.8.08, 10:40
wär brucht madonna? obwohl ihri ahspielig uf d US Wahle findi geil
labdancerDi 26.8.08, 10:41
naja, ich find se nid so toll... do simmer dstones vorletscht joohr viiiiiill lieber gsi!!
d0mEDi 26.8.08, 10:49
ich find se jo au nid toll
labdancerDi 26.8.08, 10:54
naja, hoffentlich isch dä hype bald verbii
d0mEDi 26.8.08, 10:55
hehe jo wird scho vrbi goh
labdancerDi 26.8.08, 10:56
will wider mol ane stoneskonzärt, bevor si alli stärbe!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©