baz.ch Newsticker
12:17
Sonstiges
Podcast «Politbüro»: Plötzlicher Geldsegen für den Bund: «Wie kann man sich um 1,8 Milliarden Franken verrechnen?»
11:47
Region
Ersatzwahlen: Arlesheim besetzt vier Sitze in Gemeindekommissionen neu
11:30
Sonstiges
One Last Backhand: Federer, Murray und Monfils feiern Wawrinkas Karriere in Genf
11:26
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Jodel-Fieber in der Hitzewelle: Schweizer Traditionen in Basel
11:25
Region
Grüner Zolli: Hilft es meiner Pflanze, wenn ich mit ihr spreche? Das sagt der Experte
11:25
Region
Spannendste Spitzenköchin der Schweiz: Zizi Hattab kocht vegan, behandelt die Angestellten gut und schafft es damit in den Guide Michelin
11:23
Sonstiges
Seiler kocht ohne Tierisches: Welches Dessert isst man eigentlich als Veganerin oder Veganer? Dieses hier!
11:18
Sport
Vor dem Sechzehntelfinal: Acht Tage Pause: Was machen die Schweizer eigentlich bis zum nächsten WM-Spiel?
11:17
Schweiz
Deepfake: «Nebelspalter» macht Werbung mit einem KI-Video von Beat Jans der erwägt eine Klage
11:17
Region
Brand in Hölstein: Feuerwehr verhindert, dass Feuer auf Wald übergreift
11:16
Sonstiges
Gastbeitrag: Jetzt spricht die Hitze
11:15
Wirtschaft
Helvetia-Baloise-CEO im Interview: «Junge wissen: Ein gerader Lebenslauf garantiert keine ausreichende Rente mehr»
11:14
Sonstiges
Sommer und Hautausschläge: Viele vermuten Krätze dabei sind es oft Hitze und Insekten
10:59
Wirtschaft
Einheitsbrei an der WM: Warum tragen alle Spieler pinke Schuhe?
10:58
Region
Bedingtes Feuerverbot Basel-Stadt: Im Wald sollten Sie jetzt kein Feuer machen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 33211 - 33225
fönkyFr 19.9.08, 13:47
ändlech öpper wo mi begrifft!
labdancerFr 19.9.08, 13:50
wennmi öbber iladet, denn übernimm ich die negschti rundi... aber die meischte wüsse das jetz au, händ sich dmit agfründet und findes no guet... aber am afang hän sich alli gweigeret, es geträngg azneh, wo ich bezahlt ha... was söll dä scheiss???
fönkyFr 19.9.08, 13:51
gäll, ich mein früehner wo d fraue nur am härd gschtande sin und kei eignigs gäld vrdient hän isch es jo no begrifflech gsi, aber hüt?
glichberächtigung!^^
dosenbiermachtschlauFr 19.9.08, 13:53
Zitat: funkkollegin
glichberächtigung!^^
ab ins militär
fönkyFr 19.9.08, 13:54
Zitat: DosenBiermachtSchlau
Zitat: funkkollegin
glichberächtigung!^^
ab ins militär
nei, aber d schoggi nimm i!^^

labdancerFr 19.9.08, 13:55
was wän mir ins militär?? brucht jo eh kei sau!!! und freiwillig im matsch go umerobbe, nur well männer das joohrelang gmacht händ? sicher nid!!
dosenbiermachtschlauFr 19.9.08, 13:57
ich mags militär au nit, aber wenn ihr scho nach glichberechtigung schreiet...

d gschlächter sin nit umesunscht verschide...
labdancerFr 19.9.08, 13:58
im joohr 2008 sötte für jede maa und frau gliichberächtigt sii... schreit do absolut niemer noch gliichberächtigung
fönkyFr 19.9.08, 13:58
also, wenn d so avosch, chan i au sage: wieso wärde d männer nie schwanger? das wär mol ä erlichterig und glichberächtigung!^^
dosenbiermachtschlauFr 19.9.08, 14:00
ebbe, d gschlächter sin verschiede.

und, söll ich mir 1mol im monät in finger steche? bisch denn glücklich?
fönkyFr 19.9.08, 14:01
Zitat: DosenBiermachtSchlau
ebbe, d gschlächter sin verschiede.

und, söll ich mir 1mol im monät in finger steche? bisch denn glücklich?
chasch di so stäche, dass es ä wuche bluetet?^^

labdancerFr 19.9.08, 14:01
ach was das goht in sparte kindergarte...

aber wenn ich gang go schaffe und somit au mini familie due unterstütze, is denn zvill verlangt, wenn ich em maa sag, er söll dihei dfinger usem a... neh und öbbis im huushalt mache? nei... und nur, well de maa sich in sinere ehr und männlichkeit chönnt verletzt fühle, verzicht ich sicher nid druf!
dosenbiermachtschlauFr 19.9.08, 14:02
ich mach numme us eim grund nüt im hushalt, mir hän ä putzfrau^^

aber nit fürd wösch, die machi also scho sälber^^
fönkyFr 19.9.08, 14:03
jojo, isch jo guet...^^
fühl di doch nid persönlech agriffe!XD
labdancerFr 19.9.08, 14:03
jo du machsch das vilicht, aber wie vill männer hän alles vo ihrer muetter in arsch gschobe becho, dass si denn dängge, dass ihri frau odr fründin das au muess mache??? es sind mehr als gnueg!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©