baz.ch Newsticker
10:27
Wirtschaft
Internationaler Handel: 11 Milliarden weniger Überschuss: Das Gold glänzt nicht mehr für die Schweiz
10:15
Region
Nachfolge von Matthias Liechti: Hardlinerin Sarah Regez rückt in den Landrat nach
10:08
Schweiz
Krankenkassen: Bundesrat will höhere Franchise Streit um 100 Franken mehr für Versicherte
10:01
Ausland
Führungswechsel in London: Was passiert nun nach dem Rücktritt von Keir Starmer?
10:01
Sonstiges
Wer wird Torschützenkönig?: Jagd auf den Goldenen Schuh: Mbappé ist Messi dicht auf den Fersen
10:00
Region
Angst, Chaos, Kündigungen: Die GPK enthüllt Missstände im Basler Bauinspektorat
09:57
Sonstiges
Feuer in Oberarth: Lamborghini geht an Tankstelle in Flammen auf 20-jähriger Fahrer verletzt
09:38
Sport
Belgiens Flügel Jérémy Doku: Er flog für die Geburt seines Kindes nach Hause und löste damit eine hitzige Debatte aus
09:24
Sonstiges
Strandbad in Sachsen-Anhalt: Wer kein Deutsch spricht, darf hier nicht baden
09:22
Ausland
Kampf um die Midterms: Richterin stoppt Trumps Datenbank zur Überprüfung von Wählerlisten
09:10
Kultur
Französische Popmusikerin: «Etienne»-Sängerin Guesch Patti ist mit 80 Jahren gestorben
08:44
Ausland
Einigung im Europaparlament: EU verschärft Regeln gegen Kindesmissbrauch im Netz
08:32
Kultur
Neuer Podcast lanciert: «Zivadiliring» ist zurück mit anderem Namen und ohne Eisenring
08:15
Region
Schönthaltunnel in Füllinsdorf: Auto brennt im Tunnel total aus Autobahn zwei Stunden gesperrt
08:04
Sonstiges
Fussball-Transfers: Manzambi wird Freiburg ziemlich sicher verlassen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 36556 - 36570
labdancerMo 1.12.08, 13:35
denn kauf dir eine...

ich ha eine mit smarties!!!
holysmokeMo 1.12.08, 13:41
toll ^^


öhhhhhh i will ändlich moll gschänklilosi wiehnacht
AshariaMo 1.12.08, 13:43
selber kaufe isch doof
smarties si doch doof ime kalender, do willi lieber grossi schöggeli

wieso gschenklos? nur gschänk becho und nüt verschenke langt
holysmokeMo 1.12.08, 13:57
neh das goht garnit!

aber i finds dämlich öpper z beschänke, nur well wiehnacht isch...
und zumindest bi mir ider familie gits do irgendwie kli en druck... zB welli genau weiss das sich mi vater gedanke macht und was kauft fürmi ^^
labdancerMo 1.12.08, 13:57
ach gott, was isch denn mit euch los?? so humor- und freudlos...

aber ich los mir mini luune nid vermiese, das chunnt denn ersch, wenni ans erschte wiehnachtsfescht muess...
labdancerMo 1.12.08, 13:58
Zitat: holysmoke


aber i finds dämlich öpper z beschänke, nur well wiehnacht isch...
und zumindest bi mir ider familie gits do irgendwie kli en druck... zB welli genau weiss das sich mi vater gedanke macht und was kauft fürmi ^^
wäge däm hän mir usgmacht, dass bi uns nur dchinder öbbis bechöme...
AshariaMo 1.12.08, 13:59
bi uns gits halt (fast) garkei gschänk me, stört niemer und fehlt au nid würkli
holysmokeMo 1.12.08, 13:59
jo sau toll xD

sind wir nicht alle gottes kinder? hahaha


AshariaMo 1.12.08, 14:01
also müese doch alli gschänk becho, will alli kinder si?
labdancerMo 1.12.08, 14:02
okay, sagemer emol eso, alli kinder unter 20 joohr bechöme gschänggli...

und mi papi... dä isch jetz scho ganz ungeduldig und will wüsse, was er bechunnt...
AshariaMo 1.12.08, 14:05
di papi isch unter 20?
hui, de wür i ja au öbis becho
labdancerMo 1.12.08, 14:24
hmmm, nei mi papi isch 56
AshariaMo 1.12.08, 14:35
wär süscht jo au komisch
holysmokeMo 1.12.08, 14:36
aber denn freuter sich jo umsunst ^^
AshariaMo 1.12.08, 14:41
"vorfreude ist die beste freude"

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©