baz.ch Newsticker
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Haaland knipst erneut und schiesst Norwegen in die K.o.-Phase
06:04
Region
Bistro Johannes: Hier gibts japanisches Umami im Schatten des Kirchturms
06:04
Region
Asphalt wird zu Lava: Wenn die Stadt heiss wird: So schützen Sie sich vor der Sommerhitze
06:01
Region
Zoo Basel: Vor 125 Jahren starb er noch immer lädt er alle gratis in den Zolli ein
06:00
Sonstiges
Sweet Home: Wohnen wird dunkel, cool und chic
05:39
Sport
Neuer, Ochoa, Messi und Co.: Die Letzten ihrer Art: Von diesen Legenden müssen wir uns bei der WM verabschieden
05:38
Ausland
Zehn Jahre Brexit-Referendum: «I will fuck you up forever»: Wie eine Drohung das Land ins Brexit-Chaos stürzte
05:37
Wirtschaft
Schwitzende Pendler: Verformte Schienen und ausgefallene Klimaanlagen: So kämpfen die SBB mit der Hitze
05:35
Schweiz
Klimastudie für Schweizer Städte: Die aktuelle Hitzewelle ist extrem künftig könnten diese bis zu 18 Tage dauern
05:30
Schweiz
Gespräch zu schwierigen Männerbildern: «Ich habe mich auch schon gefragt: Aus welchem Jahrhundert kam dieser Gedanke jetzt?»
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Unser Reporter war auf dem Bürgen­stock: Was spielte sich im Konferenz­saal ab?
04:55
Sonstiges
Mutter von TV-Moderatorin: Medien: Schreiben spricht von Tod vermisster Nancy Guthrie
01:38
Sonstiges
Schüsse auf den Philippinen: Schüler schiessen auf Schüler drei Tote
01:03
Sonstiges
Unfall in Baden-Württemberg: Gefahrguttransporter auf A8 löst Grosseinsatz aus Ortschaft teilweise evakuiert
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 36661 - 36675
vaffancapMi 3.12.08, 22:30
isch jo nit so schlimm. isch jo numme sie, wo het müesse liede. die armi lab.
fönkyMi 3.12.08, 22:31
"numme" sie? bisch sicher, dass es dir guet goht?^^
vaffancapMi 3.12.08, 22:35
jo, glaub scho.
fönkyMi 3.12.08, 22:37
guet z wüsse!
vaffancapMi 3.12.08, 22:37
und dir au?
fönkyMi 3.12.08, 22:41
jojo, so langsam widr!
AshariaDo 4.12.08, 07:15
morge
labdancerDo 4.12.08, 08:58
guete morge...

nei, ich ha nid mitem zahnbürschteli dörfe bode putze... die frau het eifach e arbetsmethodik gha, völlig unlogisch und ich ha de fehler gmacht und has ihre au gseit, vo denn a het si mi nur no versuecht fertig zmache und het au im ganze gebäude umeverzellt, wie unfähig ich bi und dass si mi nie so guet bewärtet hät, wie min negschte lehrmeischter!! blödi dütschi f....


aber egaaaal!!! Gohts euch allne guet?
fönkyDo 4.12.08, 19:59
typisch dütsch...

natürlech, und dir?
holysmokeDo 4.12.08, 21:49
Zitat: Asharia
morge
hey do e kli meh energie! i will initiative gseh, läbensfreud und angagement! <


achjah labbi i muesder was biichte er het gseit i sells nit sage, aber ehhh... mir hän mitenander gschlofe xD
*wegrenn*
AshariaFr 5.12.08, 08:12
sovil hani doch nid trunke!

meinsch du ich bi an me dunstig morge am 7ni fit/zeig initiative oder öbis in dere art?
labdancerFr 5.12.08, 11:39
Zitat: holysmoke
Zitat: Asharia
morge
hey do e kli meh energie! i will initiative gseh, läbensfreud und angagement! <


achjah labbi i muesder was biichte er het gseit i sells nit sage, aber ehhh... mir hän mitenander gschlofe xD
*wegrenn*
ach holy, das isch mir doch so öbbis vo scheissegal... vöglet ihr ume, wies euch basst...
AshariaFr 5.12.08, 11:53
was du vo uns denksch
fönkyFr 5.12.08, 12:20
AshariaFr 5.12.08, 13:05
duuuu! du muesch garnid lache

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©