baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 37141 - 37155
FrenchyDo 11.12.08, 11:22
so wie die lüt do si wird er eh kei zit ha! jo scho guet,drfür spari heizkoste!
heimdallDo 11.12.08, 11:24
vrlicht laufe d köschte ja wiiter...
FrenchyDo 11.12.08, 11:25
hör uf,denn reklamieri! abr glaubs nid,im bad ischs sit langem kaputt,und dä wo chunnt go zähle het gmeint ah die heizig bruchet ihr gar nid. und ich nume,logisch wenns kaputt isch..
heimdallDo 11.12.08, 11:27
i ha e chleine elektroofe näbe mer, de duet sini sach 1a.
labdancerDo 11.12.08, 11:29
bi uns is zwar nid kalt, dheizig goht, aber mir hän im wohnzimmer niemer unter uns, also die unteri wohnig isch leer und die ligt unter unserem wohnzimmer und dört inne is im vergliich zu de andere zimmer massig kalt...
FrenchyDo 11.12.08, 11:30
ich wohn jo ganz obe,abr ich spür gar nüt ind wohnig vo dä anderi wohnige!und im gang lönd sie immer alli fenster offe!
labdancerDo 11.12.08, 11:31
duuuuuuuuuuu wohnsch imene krangge blogg
FrenchyDo 11.12.08, 11:45
jo das weissi,ich ha e schiss wohnig,bi froh wenni mol ussecha,und die lüt do si nid normal!
labdancerDo 11.12.08, 11:47
bi uns spinne si amigs au... düen umeprügle odr dien am samschtig mittag, züsche 12i und 1 umebohre... zersch hämmer gmeint, es seg e zuefall, sin aber nid go reklamiere wäge mittagsrueg odr so, well die chlii jo au kei schlöfli meh macht, sondern büechli aluegt odr sunsch umeligt... aber dennis die negschte zwei wuche wider passiert, denn hämmer mol miesse go froge, öb si das mit dr mittagsrueh missverstande händ und meine, si dörfe nur zwüsche 12i und 1 bohre... lägg hän die uns grimmig agluegt...
FrenchyDo 11.12.08, 11:50
ohje! ich trau mi do nid emol üebe trompete spiele,wege dluutstärki!mängisch tue ichs glich,abr eher selte! und wennis mach ischs so um die vieri zobig!
TokeeDo 11.12.08, 11:53
Zitat: Frenchy
jääääääääääää dr chondro lebt au no! gohts dr guet chline?
jojo bi scho 2 wuche am kränkle aber ziehs jez dure bis am 19. dez und du?
labdancerDo 11.12.08, 11:54
mir isch das gliich, wievill lärm mir de dag ume verursache, well mir hän e kind und sin au no jung, unseri vermieter verstöhn das au und sage au de lüt, wenn si göhn go reklamiere, wenn die chlii umeschreit, well si grad öbbis nid bechunnt oder so, dass si nüd degege mache, well si es kind isch... aber jetz göhn die verfluechte baschtarde scho diräggt zur verwaltig und mir bechömme e schriftlichi verwarnig mit kündigungsadrohig...
FrenchyDo 11.12.08, 11:56
Zitat: Chondro
Zitat: Frenchy
jääääääääääää dr chondro lebt au no! gohts dr guet chline?
jojo bi scho 2 wuche am kränkle aber ziehs jez dure bis am 19. dez und du?
bi au halbkrank,kei wunder. abr au wenni ganz krank wird,gschafft wird immer! ha endlich d SA fertig,bi froh!het di vater öppis gseit gha? bi sau gspannt ufd note!
FrenchyDo 11.12.08, 11:57
Zitat: labdancer
mir isch das gliich, wievill lärm mir de dag ume verursache, well mir hän e kind und sin au no jung, unseri vermieter verstöhn das au und sage au de lüt, wenn si göhn go reklamiere, wenn die chlii umeschreit, well si grad öbbis nid bechunnt oder so, dass si nüd degege mache, well si es kind isch... aber jetz göhn die verfluechte baschtarde scho diräggt zur verwaltig und mir bechömme e schriftlichi verwarnig mit kündigungsadrohig...
hallo? tschöss! klar isch das vrständlich,mir si jo au einisch kind gsi! wenni do für alles würd go reklamiere wäri no lang dra!
TokeeDo 11.12.08, 11:59
Zitat: Frenchy
Zitat: Chondro
Zitat: Frenchy
jääääääääääää dr chondro lebt au no! gohts dr guet chline?
jojo bi scho 2 wuche am kränkle aber ziehs jez dure bis am 19. dez und du?
bi au halbkrank,kei wunder. abr au wenni ganz krank wird,gschafft wird immer! ha endlich d SA fertig,bi froh!het di vater öppis gseit gha? bi sau gspannt ufd note!
ha paar SA in dr Hand kah welles thema hesch du kah? Hochzyt?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©