baz.ch Newsticker
09:52
Sonstiges
Hantavirusausbruch auf Kreuzfahrttschiff: Schweizer Hondius-Crewmitglied nach 42 Tagen aus Quarantäne entlassen
09:39
Ausland
Abelardo de la Espriella: Rechtsextremer wird Kolumbiens Präsident: «Mit meiner Regierung wird es keinen Friedensprozess geben»
09:39
Wirtschaft
Neuste Zahlen zum Fremdenverkehr: Ausländische Gäste geben erstmals über 20 Milliarden in der Schweiz aus
09:36
Ausland
Warnstreik in Tschechien: Moderatoren tragen Schwarz und starten Sendungen absichtlich mit Verspätung
08:51
Sonstiges
Golf: Ein Thurgauer überzeugt beim Championnat de Bâle
08:38
Sport
10 Jahre Präsident: Jetzt gibt es ein Buch über Gianni Infantino wir haben es leider gelesen
08:30
Sonstiges
Olympische Spiele 2038: Der Bundesrat will die Schweizer Olympiakandidatur mit 200 Millionen Franken unterstützen
08:04
Sonstiges
Gewalt an Schule: Schüsse an High School auf den Philippinen drei Tote
07:40
Ausland
Führungswechsel in London: Grossbritannien wartet auf Starmers Rücktritt  Trump verabschiedet ihn bereits
07:36
Sonstiges
Britisches Königshaus: So viel Steuern zahlt König Charles ab Donnerstag wissen es alle
07:22
Sonstiges
Ungewöhnlicher Brauch: 3000 Nackte feiern Wintersonnenwende in Tasmanien
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:46
Region
Blindgänger am Basler Rheinufer: Taucher findet Handgranate im Rhein Schifffahrt vorübergehend unterbrochen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Ägypten holt sich gegen Neuseeland den ersten WM-Sieg
06:24
Schweiz
Bessere Chancen: Darf der Staat Eltern zwingen, ihr Kind noch vor dem Kindergarten in den Sprachkurs zu schicken?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 8551 - 8565
zaggiMo 4.2.08, 13:23
ich han eigentlich mi flug wöle go bueche, aber iz het d kollegin abgseit...grml!
MöggelMo 4.2.08, 13:27
n64? nit ganz uff em laufende
zaggiMo 4.2.08, 13:27
n64 isch kult!
MöggelMo 4.2.08, 13:28
pc > konsole
d0mEMo 4.2.08, 13:29
n64 isch wirklich kult, ha au no SNES und NES

zaggi frog doch dr kaWUMM, dä isch sicher drbi
YelinaMo 4.2.08, 13:30
zum de flug bueche hed sie abgseid oder wäg de ferie ganz?
zaggiMo 4.2.08, 13:48
zum de flug bueche...
YelinaMo 4.2.08, 13:49
iher hend ja no ziit, oder?
zaggiMo 4.2.08, 13:49
jä jo, aber de wär das gmacht gsi weisch!
määh drfür hani grad erfahre dass mr hüt wösch hättet, bis am 7ni zobe und d wöschchuchi momentan no abgschlosse isch... sooooo müesam!!
YelinaMo 4.2.08, 13:52
wer schliesst die denn ab?
MöggelMo 4.2.08, 13:52
tja... e witere vorteil vo minere wohnig, i dörf wösch mache wenn i will
YelinaMo 4.2.08, 13:53
möggel, so toll find ich das nid, vorallem wenn mer anderi nacher nassi wösch gönd ab de leine go näh.
zaggiMo 4.2.08, 13:53
oh wohrschindlich die alti an verfolgigswahn liedendi tante!
sooo müesam!!!!
MöggelMo 4.2.08, 13:56
das isch mr noni passiert, ersch mit trockener
bravi vermieterin

liede nit alli alte tantene an verfolgigswahn
zaggiMo 4.2.08, 13:57
näi isch ächt sowas vo müesam! vorallem will mr nur bis am 7ni wäsche chönd!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©