baz.ch Newsticker
10:27
Wirtschaft
Internationaler Handel: 11 Milliarden weniger Überschuss: Das Gold glänzt nicht mehr für die Schweiz
10:15
Region
Nachfolge von Matthias Liechti: Hardlinerin Sarah Regez rückt in den Landrat nach
10:08
Schweiz
Krankenkassen: Bundesrat will höhere Franchise Streit um 100 Franken mehr für Versicherte
10:01
Ausland
Führungswechsel in London: Was passiert nun nach dem Rücktritt von Keir Starmer?
10:01
Sonstiges
Wer wird Torschützenkönig?: Jagd auf den Goldenen Schuh: Mbappé ist Messi dicht auf den Fersen
10:00
Region
Angst, Chaos, Kündigungen: Die GPK enthüllt Missstände im Basler Bauinspektorat
09:57
Sonstiges
Feuer in Oberarth: Lamborghini geht an Tankstelle in Flammen auf 20-jähriger Fahrer verletzt
09:38
Sport
Belgiens Flügel Jérémy Doku: Er flog für die Geburt seines Kindes nach Hause und löste damit eine hitzige Debatte aus
09:24
Sonstiges
Strandbad in Sachsen-Anhalt: Wer kein Deutsch spricht, darf hier nicht baden
09:22
Ausland
Kampf um die Midterms: Richterin stoppt Trumps Datenbank zur Überprüfung von Wählerlisten
09:10
Kultur
Französische Popmusikerin: «Etienne»-Sängerin Guesch Patti ist mit 80 Jahren gestorben
08:44
Ausland
Einigung im Europaparlament: EU verschärft Regeln gegen Kindesmissbrauch im Netz
08:32
Kultur
Neuer Podcast lanciert: «Zivadiliring» ist zurück mit anderem Namen und ohne Eisenring
08:15
Region
Schönthaltunnel in Füllinsdorf: Auto brennt im Tunnel total aus Autobahn zwei Stunden gesperrt
08:04
Sonstiges
Fussball-Transfers: Manzambi wird Freiburg ziemlich sicher verlassen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 9886 - 9900
YelinaDo 7.2.08, 10:37
nimmsch sie mit, am mittwuch namitag isch immer spielnamitag i de mitti für chind!
labdancerDo 7.2.08, 10:38
bi si geschter no bim omi go bsueche... die armi isch so erschöpft gsi und het ganz friedlich gschlööfelet... aber hüt gohts ihre scho besser!!!


Nene yelina, mitem verdärbe los ich mir no ziit...
YelinaDo 7.2.08, 10:42
verstah ich sehr guet...
d0mEDo 7.2.08, 10:44
verstärkig? also bitte mir sin jo gaaaaanz brav gsi!
labdancerDo 7.2.08, 10:44
ich muess langsam afoh, nid grad mitem schwere gschütz uf si los goh...
MöggelDo 7.2.08, 10:49
schaffsch eh nit
labdancerDo 7.2.08, 10:53
wär schafft was nid??
zaggiDo 7.2.08, 10:57
was,wie,wo,wenn?!?
MöggelDo 7.2.08, 10:58
kei schweri gschütz uffzfahre schaffsch eh nit
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.2.08, 10:59
labdancerDo 7.2.08, 10:58

// doch, wenn ich e zaggi uf mini tochter loslos, denn isch das schwers gschütz!!!!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.2.08, 10:59
labdancerDo 7.2.08, 11:00
...und das muess verhinderet wärde... sunsch hani denn sone mini-zaggi dihei!!!!!
MöggelDo 7.2.08, 11:00
nee, schlimmer

do sich big berta grad nüt degege gsi
zaggiDo 7.2.08, 11:00


ah was dr dome und dr möggel händs au überläbt!
labdancerDo 7.2.08, 11:01
jo, aber mini chlii isch no total unverdorbe... usser was si halt vo mir abgluegt het...
d0mEDo 7.2.08, 11:01
zaggi isch gar kei bösi!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©