passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Offtopic » d'grössi vo was au immer

Autor Beitrag 11086 - 11100
YelinaDi 19.2.08, 09:34
nei, wenn mer selber dänkt, wird mer agfiggt. drum eifach blind usfüere und nix dänke.
MöggelDi 19.2.08, 09:59
das isch jo wie im militär
zaggiDi 19.2.08, 10:00
iiih
YelinaDi 19.2.08, 10:09
oder, no besser, mer dänkt selber, de vorschlag wird abgschmättered und zwei wuche spöter vo de chefin als ihri idee überno.
MöggelDi 19.2.08, 10:19
ebbe wie im militär
zaggiDi 19.2.08, 10:33
jaja...
MöggelDi 19.2.08, 10:39
hui bälleli spiele
zaggiDi 19.2.08, 10:43
luschtmolch!
d0mEDi 19.2.08, 10:50
hehe är isch eifach zu versaut
zaggiDi 19.2.08, 10:53
unglaublich... mach scho fascht dir konkurränz dome!
MöggelDi 19.2.08, 10:55
huh lol, i ha mr jetzte gar nüt debi dänggt kha, abr das nämmet ihr mr jetzt eh nit ab
d0mEDi 19.2.08, 11:04
konkurrenz??
zaggiDi 19.2.08, 11:05
näi das nämme mr dr jetzt nid ab! extra nid!

ja scho, da stunsch dome he!
labdancerDi 19.2.08, 11:43
morge und bald guete zäme...
zaggiDi 19.2.08, 11:44
ahoi chüechli!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©