baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Top Speed

Autor Beitrag 271 - 285
JBTDo 9.10.08, 17:44
Zitat: ftp112
rennstrecki cha jedä fahrä. bi nit drbi.


rennstrecki cha sicher jede fahre... dr gämpe und alli andere pass genau so!

s git fahre und fahre wennd verstohsch wasi mein
VillaniDo 9.10.08, 17:46
Zitat: B1S0N
jo du witzchiste,gsehemr so us als chönnte mers eus leiste?

ich ned..
jo also im verhätlnis duets glaub allne weh. Aber wie heissts so schön. Wer sini Meinig nid unterstriche cha mit öbis wo einem wichtig isch, de het kei Meinig.

Aber din töff seht nid us als wär er für d strecki baut. und offroad schaffi nid
VillaniDo 9.10.08, 17:46
Zitat: JBT
Zitat: ftp112
rennstrecki cha jedä fahrä. bi nit drbi.


rennstrecki cha sicher jede fahre... dr gämpe und alli andere pass genau so!

s git fahre und fahre wennd verstohsch wasi mein
ja, ändlich mol öber wo au uf dr strecki isch
JBTDo 9.10.08, 17:52
Zitat: SirRoma
Zitat: JBT
Zitat: ftp112
rennstrecki cha jedä fahrä. bi nit drbi.


rennstrecki cha sicher jede fahre... dr gämpe und alli andere pass genau so!

s git fahre und fahre wennd verstohsch wasi mein
ja, ändlich mol öber wo au uf dr strecki isch
jop bini... übrigens bezüglich vill zahle etc: fahre uf dr rennstrecki isch nit so tür wie villi dänke... wenn dr e paarmol im usgang chli zruckstecket hänn drs scho duss...
RedlineDo 9.10.08, 17:54
Mir chöne vo mir us moll go lèger zu dritt oder zu viert go fahre . Nur e anderi frog wie lang hesch di sv gtr scho Will i mein wen dä paar joor scho di schatz hesch gibsch` s sicher nid eifach eso wäg . Au wen dä grad am nöchschä dag en neue chöndisch go hole . Also iwürds nid mache . I los di gärn mit mi fahre nur setze duenen nid . Au wen jetzt wüsst öb i verliere würd gege dine .will dä sehr wohrschins e ca di dobbeldi leischdig hesch als mine . I has fertig brocht innert em joor drei neui motore dehi zmache . Und das isch jetzt kei schertz das isch mi purre ernscht. will dä pflegsch und hegsch di audo jo au odr. und verbringsch no mehr zyt mit däm audofahre als mit kollege je nach däm
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 9.10.08, 17:58
VillaniDo 9.10.08, 18:02
ich nimm jo nid dr Lambo

Abgseh drvo, würdi de nie setzte. Vo dem sin nur 2 Baut worde welt wit. Und das mit werksgaranttie und off. vo lambo. Also wird nix mit neu kaufe
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 9.10.08, 18:03
D0paminDo 9.10.08, 18:09
Zitat: SirRoma
Zitat: B1S0N
jo du witzchiste,gsehemr so us als chönnte mers eus leiste?

ich ned..
Aber din töff seht nid us als wär er für d strecki baut. und offroad schaffi nid
jo chan scho uf d strecki,han halt eifach chli en andere fahrstil
MäduSa 18.10.08, 16:34
240 km/h dütschi Autobahn mit mim Töff, snägstmol gangi wennsi nit immer die linki site blockiere! Aber die gwalt isch wahnsinnig, arsch hintere und dr Kopf ganz abe schüst muesch e extreme druck vom Wind ushalte.
DPM1980Sa 18.10.08, 17:10
Redline gib doch sorg zu dene traktormotore Sogar bim Yves hebe die
RedlineSo 19.10.08, 03:02
Du i cha jo au nid viel mache wens sie für die fahrerei wo i beastand nüd ushalte .
kn2Mo 20.10.08, 15:15
Zitat: SirRoma
ich nimm jo nid dr Lambo

Abgseh drvo, würdi de nie setzte. Vo dem sin nur 2 Baut worde welt wit. Und das mit werksgaranttie und off. vo lambo. Also wird nix mit neu kaufe
lambo (diablo) und bergrenne.. jede wo mal sowas gfahre het, weiss, dass sowas nid goht, lol

naja, ha die story andersch in erinnerig, het doch immer nur affolter gmacht die teils, jedefalls die mit dem heck wo immer für d überhitzig vode motore gsorgt hett..

duuh, xeh hadi no nie mit dem auto, wo versteggsch es eigentlich?
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOWMo 20.10.08, 15:28
knapp 30km/h mit em velo XD
VillaniMo 20.10.08, 16:03
Zitat: kn2
Zitat: SirRoma
ich nimm jo nid dr Lambo

Abgseh drvo, würdi de nie setzte. Vo dem sin nur 2 Baut worde welt wit. Und das mit werksgaranttie und off. vo lambo. Also wird nix mit neu kaufe
lambo (diablo) und bergrenne.. jede wo mal sowas gfahre het, weiss, dass sowas nid goht, lol

naja, ha die story andersch in erinnerig, het doch immer nur affolter gmacht die teils, jedefalls die mit dem heck wo immer für d überhitzig vode motore gsorgt hett..

duuh, xeh hadi no nie mit dem auto, wo versteggsch es eigentlich?
schön dass de Antworte chasch. Nur mitem lese schins nid so guet z klappe?
Jo affolter het die dinger baut, aber mit Werksgarantie. Also nid eifachs tuning sage mirs mol so.

Vo überhitzig etc weissi allerdings nüd? Die info het dir sicherlich wieder mol öber geh wo kei ahnig het

Oder wie heissts so schön "vo höre sage, lern me liege
kn2Di 21.10.08, 08:35
Zitat: SirRoma
Zitat: kn2
Zitat: SirRoma
ich nimm jo nid dr Lambo

Abgseh drvo, würdi de nie setzte. Vo dem sin nur 2 Baut worde welt wit. Und das mit werksgaranttie und off. vo lambo. Also wird nix mit neu kaufe
lambo (diablo) und bergrenne.. jede wo mal sowas gfahre het, weiss, dass sowas nid goht, lol

naja, ha die story andersch in erinnerig, het doch immer nur affolter gmacht die teils, jedefalls die mit dem heck wo immer für d überhitzig vode motore gsorgt hett..

duuh, xeh hadi no nie mit dem auto, wo versteggsch es eigentlich?
schön dass de Antworte chasch. Nur mitem lese schins nid so guet z klappe?
Jo affolter het die dinger baut, aber mit Werksgarantie. Also nid eifachs tuning sage mirs mol so.

Vo überhitzig etc weissi allerdings nüd? Die info het dir sicherlich wieder mol öber geh wo kei ahnig het

Oder wie heissts so schön "vo höre sage, lern me liege
affolter isch ja importeur xii, aber khum het lambo selber garantie uff die dinger (abauteili, natürlich und d folgeproblem devo!) gäh - und thermik isch tatsächlich es problem xi!! ..i mein klar, i khum jo nid druss.. fahr ersch sit 8jahre lambos :S

RadioaktivesKindDi 21.10.08, 09:34
Als Bifahrer 190 Kmh uff ere Dütsche Autobahn nüd Speziells halt.

Als Fahrer uff em Velo 83,5 irgendwo im Jura dr Bergdrab nervekützel pur.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©