baz.ch Newsticker
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Top Speed

Autor Beitrag 316 - 330
LolololololololMo 20.4.09, 21:04
Eimol bini mit dr Baby Ninja kurz uf 165kmh und hüte bini "nume" 140kmh uf dr Autibahn gfahre. Ouh mischt! Ich bi sone böse "Raser".
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 20.4.09, 21:04
ElLoco85Mo 20.4.09, 21:24
also meh also 165 machts sie au glaub kaum

ha gester uf dr Dosebahn eini gjagt, ich bi im 5te hani die tupf genau glichi beschleunigung ka bis 150, ab den bini weg zoge, im 4 gang hani die i gholt
mini familiekutsche het aber nur 130PS
Au us em stand an dr ample hani die versägt, bzw die het mir kei meter gno, ich han aber nit über 4000 drüllt im auto, hät ehrlichgseit meh erwartet
zissouxMo 20.4.09, 21:33
ich warte mal auf ein statemant von lemans
D0paminMo 20.4.09, 21:46
Zitat: ElLoco85
also meh also 165 machts sie au glaub kaum

ha gester uf dr Dosebahn eini gjagt, ich bi im 5te hani die tupf genau glichi beschleunigung ka bis 150, ab den bini weg zoge, im 4 gang hani die i gholt
mini familiekutsche het aber nur 130PS
Au us em stand an dr ample hani die versägt, bzw die het mir kei meter gno, ich han aber nit über 4000 drüllt im auto, hät ehrlichgseit meh erwartet
vo was?de 250er?
LolololololololMo 20.4.09, 21:46
Zitat: ElLoco85
also meh also 165 machts sie au glaub kaum

ha gester uf dr Dosebahn eini gjagt, ich bi im 5te hani die tupf genau glichi beschleunigung ka bis 150, ab den bini weg zoge, im 4 gang hani die i gholt
mini familiekutsche het aber nur 130PS
Au us em stand an dr ample hani die versägt, bzw die het mir kei meter gno, ich han aber nit über 4000 drüllt im auto, hät ehrlichgseit meh erwartet
Jo das wirdi dene no go usteste im Dütsche sobald ich offiziell dörte fahre darf.

Ich würd mol druff tippe, dass dä/die mit dr Baby Ninja das Ding noni so im Griff het. Wemes guet macht het me ca. 7 Sekunde vo 0-100kmh und weme dr ersti Gang schön usdrüllt chunnt me mol uf 60kmh und dene isches jo nümmi viel bis 100kmh.

Also ich find dr Azug no zimli guet wenni z.B mit 100kmh im 6 Gang fahr und dene Gas gib. Das goht rächt schnäll und ich han 150 druffe. Ab dene gohts nümmi so schnäll. Aber es isch voll easy zum uf dr Autibahn z fahre.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 20.4.09, 22:11
D0paminMo 20.4.09, 21:48


das lit ned am fahrer wenn de töff ned meh dampf het..und grad us gas geh und schnell fahre chan jede...
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 20.4.09, 21:51
ElLoco85Mo 20.4.09, 21:58
also de fahrer vo de babyninja het alles gä, de isch wie e krüppel uf de tankglege wil er mi het wele versäge.... het aber nit ganz klapt... au rechtsüberhole und so scheiss het ihm nit gholfe mi los z werde, und beschleunigung isch wie gseit nit besser als mi auto, ob das mit de 7sekunde si ka weisi nit, has no nie testet a mim auto...
D0paminMo 20.4.09, 21:59
aalso en 250er cross yämi versagt d bninja..
MäduMo 20.4.09, 22:00
S.E.G. SCHEISS E GALL, wer interessierts, hauptsach töff fahre
D0paminMo 20.4.09, 22:01
http://www.youtube.com/watch?v=YuJXm5fLTcM
MäduMo 20.4.09, 22:02
D0paminMo 20.4.09, 22:09
LolololololololMo 20.4.09, 22:15
Jo dä Penis Verglich hesch schomol postet ka.

Wow e 1 Zyli Töff gwünnt gegene Parallel Twin Töff. D' Yämmi kostet jo "läppischi" 3000.- mehr als e Baby Ninja.

Do muessme halt emol s Priis/Leistig Verhältnis aluege und do het die Yamaha kei Brot.
ThebambamMo 20.4.09, 22:17
256 denn abrgrigeld mit mim z3 3.0
D0paminMo 20.4.09, 22:20
Zitat: swissy
Jo dä Penis Verglich hesch schomol postet ka.

Wow e 1 Zyli Töff gwünnt gegene Parallel Twin Töff. D' Yämmi kostet jo "läppischi" 3000.- mehr als e Baby Ninja.

Do muessme halt emol s Priis/Leistig Verhältnis aluege und do het die Yamaha kei Brot.
also mit prisleistigs verhältniss muesch gar ned erst avo..

naja mir egal..

wenn du meinsch das din töff schnell isch usw...mer chönne ja mal en tour über en pass mache,den gsehsch was en 20 johr alte 3000fr. töff leistet

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©