baz.ch Newsticker
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Wer bezahlt die Cannabis-Therapie?: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein und in der Reuss eine Person tot, eine vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » festzeit.ch Autousflug?

Autor Beitrag 391 - 405
undprofillöscheMi 7.5.08, 21:57
Zitat: RedEagle118
isch gued wenn mer d'Route näme vom Treffpunkt, Nach Aesch - Delemont - Biel - Vinelz ... isch e schöni strecki, hed paar kürvli und heimweg autobahn oder wider glich
Ganz wie du willsch.. ich verfahr mi eh ..i schaff das immer irgentwie mi zverfahre..
1 mal bearbeitet, zuletzt Mi 7.5.08, 21:57
IloveHouseMusicMi 7.5.08, 22:03
Vorschlag: jede bechunnt irgendwie en festzeit banner zum hindedruff klebe für d fahrt no weiss jede wer zu dr gruppe ghört s werde anschinend doch e beträchtlichi mengi an fahrzüg si.
undprofillöscheMi 7.5.08, 22:04
Zitat: IloveHouseMusic
Vorschlag: jede bechunnt irgendwie en festzeit banner zum hindedruff klebe für d fahrt no weiss jede wer zu dr gruppe ghört s werde anschinend doch e beträchtlichi mengi an fahrzüg si.
i verkleb doch mi "fröschli" nid mi erkennt mr grad s het niemerd so e Fröschli wie ich
Kleopatra1983Mi 7.5.08, 22:07
und userdäm sitze im Fröschli 2 Blondine... miend uf uns luege uns dörf me nit verliere
undprofillöscheMi 7.5.08, 22:08
Zitat: Kleopatra1983
und userdäm sitze im Fröschli 2 Blondine... miend uf uns luege uns dörf me nit verliere
3.d Jessy
Kleopatra1983Mi 7.5.08, 22:08
jo eher rötlich
undprofillöscheMi 7.5.08, 22:10
Zitat: Kleopatra1983
jo eher rötlich
kei ahnig..ha sä nid so guet in erinnerig..du kennsch sä besser...aber die sitze eh hinte inne
IloveHouseMusicMi 7.5.08, 22:59
am schluss chömme meh fraue als männer mit
undprofillöscheDo 8.5.08, 17:53
Denn pass schön uf d Blitzer uf..ich fahr lieber nüm so schnäll sit i mol usem Dütsche Post becho ha und i denn gmerkt ha, dass ich Glück gha ha dass es mi im Dütsche blitzt het dört isches nur 60Euro und e Punkt im Flensburger gsi (und e tolls Föteli)und in d Schwiiz hät i mis Billet für 3Mönet wäg gha und ich bi uf mi Auto agwiise, will nid mit Tram, Zug und Bus go schaffe..suscht muess i jo ame e Stund früehner usem Huus
undprofillöscheDo 8.5.08, 18:02
Jo im Dütsche isches au e Mobile gsi
Aha und wo hets überall blitzer?? vorem Tunnel z Rynach weiss i grad no d Strecki witter ha i kei ahnig
undprofillöscheDo 8.5.08, 18:23
Zitat: RedEagle118
montierti heds Bis BIEL nüm, in Biel im Tunnel heds eini, ich warn di denne scho ke angst, sry ich muess mitem döff kho, hoff ihr verzeihed mir =P
Soviel zu "Autousflug" miesst mr denn umbenenne in "Motorisierte Usflug"
undprofillöscheDo 8.5.08, 18:29
Zitat: RedEagle118
chum jetzt WEG Eim döff Ohni mi wüsstisch jo nid wo durre nathi!!!
Doch doch..eifach all Meter ahalte und öper froge
undprofillöscheDo 8.5.08, 18:35
Zitat: RedEagle118
hahaha und in 9Mönet chunnshc mol ah
Nee mir näme denn d erst Best odr die erst Besti wo gueti Ortskentniss het mit
undprofillöscheDo 8.5.08, 18:39
Zitat: RedEagle118
was hesch füres auteli?
Hehe kei Ferrari, kei Lamborghini, kei tieferglegts und keini tönte Schiebe eifach ganz e normals Auteli..mis Fröschli (so hets d Kleo und ich tauft ).. e Mazda2 im knallgrüen..so find ichs immer grad in d Garage..falls i no weiss i wellem Stock dass es isch

DistintoDo 8.5.08, 18:52
alte du chunsch gf¨älligts mit em atuto

Muesch immer us de reihe tanze

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©