baz.ch Newsticker
14:10
Sonstiges
Ausrüstung gegen Hitze im Test: Diese Kühlweste fühlt sich an wie ein Sprung in den Bergsee aber nur für ein paar Minuten
14:06
Schweiz
Wer bezahlt die Cannabis-Therapie?: «Ich möchte nicht, dass die Leute mich als Kifferin abstempeln», sagt MS-Patientin Vera Delgado
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
12:00
Kultur
Das grosse Abc: Unser Sprachquiz: Wie elegant ist Ihr Vokabular?
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Rettungskräfte im Dauereinsatz: Mehrere Badeunfälle im Rhein und in der Reuss eine Person tot, eine vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » festzeit.ch Autousflug?

Autor Beitrag 436 - 450
VillaniFr 9.5.08, 19:08
kreisch am 11te bini au nid ume pfff
Kleopatra1983Sa 10.5.08, 20:30
Zitat: FrEnEtIcA
jä findet etz das treffe statt?
denn bini derbi und na paar kollege vo mir wo ke festzeit hend und natürlich min schatz.
übrigends an alli es wär a dem sunntig de muettertag also nid nur s grille im chopf ha sondern evtl. e blüemli em mami schenke;D lach
ha gmeint das isch e FZ träffe?????!!!!!!!!!
WomanizerSa 10.5.08, 20:44
Jo es wär jo au doof wen massewis lüt chömme wo keini fz members sind isch jo schliesslich e fz event.....!!!!
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 10.5.08, 20:50
undprofillöscheSa 10.5.08, 21:03
Ich häng mi dene Meinige a...suscht hät i do au no öpe 10 Kollege chönnte mitschleppe..aber i ha dänkt, nei die bliebe däheim, sälbergschuld wenn sie kei FZ Account hän Also nur FZ Members!!! Mache denn Morn e Kontrolle wer alles Member isch
DistintoSa 10.5.08, 21:24
genau quix verschaft uns d date

ID check
undprofillöscheSa 10.5.08, 21:53
Zitat: SonoDistinto
genau quix verschaft uns d date

ID check
Nei mir näme d Laptop mit, dien uns in irgent e Netz ilogge und denn luege mr wer sich als Member usgäh cha und wär nid
DistintoSa 10.5.08, 22:22
do gits nur en hocke.

die meiste lütlis sie gschid worde und verschlüssle ihri leitige.


Mir bruche en cracker
DistintoSa 10.5.08, 22:37
und an alli bleichgsichter. Sunecreme nit vergasse

BlackDeathTemplerSa 10.5.08, 22:40
Ah eine het sicher so e swisscom gprs karte zum is i-net gah

de siches egal ob dleitige verschlüsslet sind oder nid ... u suscht suechtme en Gratis HotSpot ^^ (u es mue kei cracker sie en Hacker duets au, wenme kei HotSpot ide nöchi hett)

DistintoSo 11.5.08, 00:05
vielicht e dummi frog aber muess me e grill mitnä :S
undprofillöscheSo 11.5.08, 07:07
Zitat: SonoDistinto
und an alli bleichgsichter. Sunecreme nit vergasse

Glaub d Sunnecreme sötte alli mitnäh..chönne au die wo scho brünt sin Sunnebrnd bicho
undprofillöscheSo 11.5.08, 07:09
Zitat: SonoDistinto
do gits nur en hocke.

die meiste lütlis sie gschid worde und verschlüssle ihri leitige.


Mir bruche en cracker
Ehm nei..wenn i enol gad unterwägs bi und min Lapop drbi ha, denn ha i meistens Glück und find irgent e ungschützts Netz
Guet irgentwie wärde mr die Lüt scho chönne usfroge ob sie uf FZ sind und wenn nid....und Tschüss
undprofillöscheSo 11.5.08, 07:09
Zitat: RedEagle118
ich kha mor nid ko, bi zrugg vo de meisterfiir, und no 1 stund vo de Bulle usenand gnoh worde, und jetzt no krank... viel spass morn
Hehe i glaub eher zviel trunke und das nennt mr nid krank, dass nennt mr e Kater
DistintoSo 11.5.08, 08:55
Zitat: Natalie1983
Zitat: RedEagle118
ich kha mor nid ko, bi zrugg vo de meisterfiir, und no 1 stund vo de Bulle usenand gnoh worde, und jetzt no krank... viel spass morn
Hehe i glaub eher zviel trunke und das nennt mr nid krank, dass nennt mr e Kater
haha
Kleopatra1983So 11.5.08, 10:10
wär vo euch kennt eigentlich dr genaui wäg??????? has gfühl das d hälfti nit uftauche wird wo sich agmäldet het!!!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©