baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » festzeit.ch Autousflug?

Autor Beitrag 1051 - 1065
NilsBaselFr 30.5.08, 20:34
Zitat: Kleopatra1983
s het jo gheisse das du jetzt neuerdings dr sound dörfsch mitbringe
ja scho aber sicher kei Schlager
oje, glaub ich wird so oder so agmotzt egal was füre CD ich bring
Kleopatra1983Fr 30.5.08, 20:35
jo es isch schwer e Musikfreak wie mi z friede stelle
NilsBaselFr 30.5.08, 20:38
ok......
hättsch mir ächscht en Tipp mit wellere Musik ich di glücklich stelle ka ohni dass dNati denn grad e Vollbrämsi macht?
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 30.5.08, 20:39
Kleopatra1983Fr 30.5.08, 20:46
ha soviel clips uf miner Page das isch jetzt e doofi frog gsi


nei im ärnscht hauptsach nüt elektonischs au kei House... eifach kei PLASIKSOUND!!!!!!!!!
AwesomenessFr 30.5.08, 20:52
Zitat: Kleopatra1983
ha soviel clips uf miner Page das isch jetzt e doofi frog gsi


nei im ärnscht hauptsach nüt elektonischs au kei House... eifach kei PLASIKSOUND!!!!!!!!!
stimm ich ihre zue^^
NilsBaselFr 30.5.08, 20:54
Zitat: Kleopatra1983
ha soviel clips uf miner Page das isch jetzt e doofi frog gsi


nei im ärnscht hauptsach nüt elektonischs au kei House... eifach kei PLASIKSOUND!!!!!!!!!
ha gmeint das sin alles MJ-Clips

Plastiksound? Was söll denn das si?
DistintoFr 30.5.08, 20:54
Zitat: RedEagle118
Jep ich gang mitem distino und SITZ VORNE!!!
Das gsehn mir no. Oder mir lönd e DVD laufe

PS red du weisch wenn kollegin kha sitzisch du uf em kinder "wwelpe"sitz
DistintoFr 30.5.08, 20:55
PPS

I will nur di als ma drbi ha. han khei lust kritik über mi fahrstyl zertrage. Isch nämli mi erste hecktriebbler
Kleopatra1983Fr 30.5.08, 21:02
Zitat: SonoDistinto
Zitat: RedEagle118
Jep ich gang mitem distino und SITZ VORNE!!!
Das gsehn mir no. Oder mir lönd e DVD laufe

PS red du weisch wenn kollegin kha sitzisch du uf em kinder "wwelpe"sitz
den mien mir drfür sorge das die Kolegin an däm Tag durchfall het damit unsere Wälb ka vorne sitze
Kleopatra1983Fr 30.5.08, 21:06
Zitat: NilsBasel
Zitat: Kleopatra1983
ha soviel clips uf miner Page das isch jetzt e doofi frog gsi


nei im ärnscht hauptsach nüt elektonischs au kei House... eifach kei PLASIKSOUND!!!!!!!!!
ha gmeint das sin alles MJ-Clips

Plastiksound? Was söll denn das si?
nei mi Musik horizont goht um einiges wyter als MJ... aber är isch ganz Klar mi nr eins



und Paltiksound isch alles was nit Handgmacht isch.... das heisst kei Schlagzüg kei Gitarre kei Bassgitarre, kei keyboard und kei Stimm... wenn öbis vo däm fällt ischs für mi Plastik

1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 30.5.08, 21:07
IloveHouseMusicFr 30.5.08, 21:17
ich enthalt mi aber bim david guette lied hets das jo alles drin
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 30.5.08, 21:18
NilsBaselFr 30.5.08, 21:18
ah so
ok.... ha natürli au lieber Musik wo die Instrumänte beinhalte... aber ich dänk das wo ich mitnimm, isch für jede chli ebbis
AwesomenessFr 30.5.08, 21:20
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: NilsBasel
Zitat: Kleopatra1983
ha soviel clips uf miner Page das isch jetzt e doofi frog gsi


nei im ärnscht hauptsach nüt elektonischs au kei House... eifach kei PLASIKSOUND!!!!!!!!!
ha gmeint das sin alles MJ-Clips

Plastiksound? Was söll denn das si?
nei mi Musik horizont goht um einiges wyter als MJ... aber är isch ganz Klar mi nr eins



und Paltiksound isch alles was nit Handgmacht isch.... das heisst kei Schlagzüg kei Gitarre kei Bassgitarre, kei keyboard und kei Stimm... wenn öbis vo däm fällt ischs für mi Plastik

Demit kann ich diene En Uswahl hesch uf minere Page unter "Sound" XD
Kleopatra1983Fr 30.5.08, 21:41
Zitat: IloveHouseMusic
ich enthalt mi aber bim david guette lied hets das jo alles drin
du Musikbanause wiedr.....
AwesomenessFr 30.5.08, 22:18
Wenn und wo träffe mer eus eigentli?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©