baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » festzeit.ch Autousflug?

Autor Beitrag 1126 - 1140
Kleopatra1983Sa 31.5.08, 18:30
31 goht bi mir nit.. muess i mi vom stundelange astoh fürs Madonna Konzärt erhole
NilsBaselSa 31.5.08, 18:31
ach, wäri au gärn gange.... dofür hani Tina Turner Tickets
MartiniEspanol4127Sa 31.5.08, 19:22
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
wen isch den de Autousflugt?
Morn
wo den cc potega z prattele simt das ??
Kleopatra1983Sa 31.5.08, 19:25
Zitat: NilsBasel
ach, wäri au gärn gange.... dofür hani Tina Turner Tickets
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas???????????????? ich will auuuuuuuuuuuuu!!! aber die Pryse sin jo brutal ey
undprofillöscheSa 31.5.08, 19:27
Zitat: MartiniEspanol4127
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
wen isch den de Autousflugt?
Morn
wo den cc potega z prattele simt das ??
Jo..chasch unter Partykalender luege...
Aber i weiss nid ob Morn no öper goht..also d "Organisator" isch krank und s söt Morn wieder regne doreum göhn vieli nüm
NilsBaselSa 31.5.08, 19:39
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: NilsBasel
ach, wäri au gärn gange.... dofür hani Tina Turner Tickets
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas???????????????? ich will auuuuuuuuuuuuu!!! aber die Pryse sin jo brutal ey
ja, 140 Fr.... aber ha dänkt wohrschinli isch das die letschti Glägeheit dTina Live uf dr Bühni in Aktion zgseh....
MartiniEspanol4127Sa 31.5.08, 19:39
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
wen isch den de Autousflugt?
Morn
wo den cc potega z prattele simt das ??
Jo..chasch unter Partykalender luege...
Aber i weiss nid ob Morn no öper goht..also d "Organisator" isch krank und s söt Morn wieder regne doreum göhn vieli nüm
jo scheise han mi mega gfreut aber morn söt eigentlich guet si. aber wen de organisator nit got den wär söl den route leite? alos ich gang so um die 10 wen nimerts döte isch gangi wider go schlofe
undprofillöscheSa 31.5.08, 19:42
Zitat: MartiniEspanol4127
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
Zitat: Natalie1983
Zitat: MartiniEspanol4127
wen isch den de Autousflugt?
Morn
wo den cc potega z prattele simt das ??
Jo..chasch unter Partykalender luege...
Aber i weiss nid ob Morn no öper goht..also d "Organisator" isch krank und s söt Morn wieder regne doreum göhn vieli nüm
jo scheise han mi mega gfreut aber morn söt eigentlich guet si. aber wen de organisator nit got den wär söl den route leite? alos ich gang so um die 10 wen nimerts döte isch gangi wider go schlofe
s sötte no einigi d Wäg vo letztmol kenne...die mache denn wahrschinlich eifach no e kleine Umwäg wie letztmol...drfür hän sie denn kei Blitzkaste am See a wo sä Fötelet.. Mitem Wetter wär i mir nid so sicher..mir sin vor 3Wuche bi strahlendem Sunneschiin losgfahre und wo mr acho sin hets überall Wolke gha und denn hets meeeeggga afoh rägne und het nüm ufghört gha...das mach i lieber nüm mit, gang nur no wenn 100% Sunne wird ha
Kleopatra1983Sa 31.5.08, 20:23
Zitat: NilsBasel
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: NilsBasel
ach, wäri au gärn gange.... dofür hani Tina Turner Tickets
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas???????????????? ich will auuuuuuuuuuuuu!!! aber die Pryse sin jo brutal ey
ja, 140 Fr.... aber ha dänkt wohrschinli isch das die letschti Glägeheit dTina Live uf dr Bühni in Aktion zgseh....
was wo hesch die so günschtig biko???? für dä Prys gang i au.... ha nur für 390 euro gseh
NilsBaselSa 31.5.08, 20:24
kei Ahnig, ha sie nit sälber gholt... ha nur müesse zuesage
Kleopatra1983Sa 31.5.08, 20:27
Zitat: NilsBasel
kei Ahnig, ha sie nit sälber gholt... ha nur müesse zuesage
Ich willllllllllllllllll auuuuuuuuuuuuu!!! frog mol noche pls
Kleopatra1983Sa 31.5.08, 20:30
Buchweh ghört au nit zum thema darling
NilsBaselSa 31.5.08, 20:38
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: NilsBasel
kei Ahnig, ha sie nit sälber gholt... ha nur müesse zuesage
Ich willllllllllllllllll auuuuuuuuuuuuu!!! frog mol noche pls
scho usverkauft... sorry
undprofillöscheSa 31.5.08, 20:44
chömme glich nid..hän uns entschlosse und wechsle nid schowieder d Meinig.. Aber zueloose dien mr dir doch immer
undprofillöscheSa 31.5.08, 20:47
Zitat: RedEagle118
Zitat: Natalie1983
chömme glich nid..hän uns entschlosse und wechsle nid schowieder d Meinig.. Aber zueloose dien mr dir doch immer
morn an usflug?
Jo göhn nid.. hän gmeint du chunsch nid und s Wetter isch au nid 100% sicher dorum göh mr hüt gross in Usgang und mache Mornnomittag öpis z Basel..Grüen80 oder so... Wän nid immer Planänderig mache, dorum bliebe mr jetz drbi..

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©