baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » festzeit.ch Autousflug?

Autor Beitrag 1141 - 1155
undprofillöscheSa 31.5.08, 20:50
Zitat: RedEagle118
Zitat: Natalie1983
Zitat: RedEagle118
Zitat: Natalie1983
chömme glich nid..hän uns entschlosse und wechsle nid schowieder d Meinig.. Aber zueloose dien mr dir doch immer
morn an usflug?
Jo göhn nid.. hän gmeint du chunsch nid und s Wetter isch au nid 100% sicher dorum göh mr hüt gross in Usgang und mache Mornnomittag öpis z Basel..Grüen80 oder so... Wän nid immer Planänderig mache, dorum bliebe mr jetz drbi..
oke aso bi morn au drby isch gued? dafs wälpli choo??
Grüen 80? Jo klar, wenn wieder fit bisch..nid dass mr s Wällpli no ins Spital tue mien.. wüsse aber noni was genau und wenn..diskutiere hüt no im A2 mitem Nils, falls mr ihn sehn
undprofillöscheSa 31.5.08, 20:56
Zitat: RedEagle118
jo easy selled aber alli bscheid wüsse wege morn, träffe mer uns glich um die zit derte? z prattele?
Nei..will nid extra uf Prattele use.. mir hän mol gschriebe gha dass es usfallt..aber das isch scho paar Sitte zrugg..
Mache lieber grad bim Hauptigang vo d G80 oder so ab.. d Kleo söll dr hüt wenn mr plant hän e SMS schriebe,denn weisch bscheid und chasch das jo denn do ins Forum schriebe.. ok? Söt mi jetz emol barat mache...muess inere Stund bi d Kleo si
IloveHouseMusicSa 31.5.08, 21:10
find ich ächt scheisse das mer morn nid gön han mi jetzt ächt mega gfreut druff s wätter wär jo sogar ok! Also was isch?
undprofillöscheSa 31.5.08, 21:16
Zitat: IloveHouseMusic
find ich ächt scheisse das mer morn nid gön han mi jetzt ächt mega gfreut druff s wätter wär jo sogar ok! Also was isch?
s göhn glaub glich e paar!
Grund: s Wetter isch nid wirggli 100% guet..und mir wän nid wieder dörthifahre und denn regnets, denn isch d Red no kurzzitiig krank gsi hüt und mir hän dänkt er chunnt au nid und ebe wägem Wetter hä mr denn gfunde mr mache lieber im Ruum Basel öpis Grien80 oder so...
Aber ebe soviel i weiss sin mir nur öpe 4Stk wo uns abgmolde hän wägem Wetter..s sin jo no vieli ufgfüehrt uf d Liste..
undprofillöscheSa 31.5.08, 21:17
jo denn göhn doch Mir wän das Risiko nid igoh..göhn erst wieder wenns heisst 100% sunne so ich bi wäg!
undprofillöscheSa 31.5.08, 21:24
http://www.wetter.ch/city.asp?STATIONID=06604001&COUNTRY=Schweiz

"leicht bewölkt, gewitter, regen"

heisst für mi nid sunne So mir hän uns entschiede, aber dir chönnet jo go und uns denn e Föteli vo d Sunne schicke..oder suscht schicke mir euch e Föteli, falls es z Basel wieder schön isch und bi euch regnet


Ah unter Basel stoht: "leicht bewölkt, überwiegend sonnig"
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 31.5.08, 21:27
BaslerfreundSa 31.5.08, 21:56
i dr a5f und d sabsiii si uf jedefall uf die 10i bim cc prattele!
wer bock het söll eifach cho!

bis denn dann...
IloveHouseMusicSa 31.5.08, 21:57
also ich chum definitiv und dr red hoffi au oder?
IloveHouseMusicSa 31.5.08, 22:15
na also demfall sind mer jetzt scho zu 6 will ich han denn au no e biifahrerin das wird eeh dr hammer alli wo cho wänd sölle au cho s wär schad wenn der nid chömmed also 10i bim cc parkplatz in prattle!!!
CO3Sa 31.5.08, 22:16
Zitat: IloveHouseMusic
na also demfall sind mer jetzt scho zu 6 will ich han denn au no e biifahrerin das wird eeh dr hammer alli wo cho wänd sölle au cho s wär schad wenn der nid chömmed also 10i bim cc parkplatz in prattle!!!
Ou, jetzt nid im ernst??? nach 1327 Biiträg nur 6 wo chömme?
IloveHouseMusicSa 31.5.08, 22:18
nur die starken werden bleiben
AwesomenessSo 1.6.08, 00:14
was de jetzt?

mir isch gschribe worde, ihr machets nit ...
DistintoSo 1.6.08, 01:40
also das so viel lüt en rückzieher mache findi ächt scheisse

naja luege mir spöter witter, muess jo nit biel si
Kleopatra1983So 1.6.08, 03:02
Zitat: SonoDistinto
also das so viel lüt en rückzieher mache findi ächt scheisse

naja luege mir spöter witter, muess jo nit biel si
sage jo d Nati und ich scho lang das es nit Biel muess sie....
lisabonSo 1.6.08, 07:35
1 mal bearbeitet, zuletzt So 1.6.08, 12:07

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©