passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » Anti Virus Programme

Autor Beitrag 1 - 15
RoxdaFr 28.12.07, 23:43
hey jungs und mädels..
ich sött mol wieder es neus antivirus program kaufe/abelade..

was empfehled ihr mir? es git jo paar die säge s norton wäre guet, wieder anderi behaupte das sig de gröschti müll... es würdi länge wenn ich mir irgendwie s antivir abelad etc..

eure meinung ist gefragt

danke im vorus
stotzFr 28.12.07, 23:44
ganz klar antiwir am äifachschte und unkompliziertischte find ich...
VillaniFr 28.12.07, 23:44
Also ich ha sehr gueti erfahrige mit Panda gmacht. Brucht wennis systemleischtig und stört au suscht nids betriebssystem.
luca1Fr 28.12.07, 23:44
avast isch au nit schlecht ^^
Hasan93Fr 28.12.07, 23:50
Wenn viel mit progrämm zdue hesch denn isch es zum teil guet zum teil au nit
schlecht isch es das es, vieli sache denn blockiert.
guet isch es das denn keini virene hesch.
hanauSa 29.12.07, 00:41
also i würd av free empfehle..

und nid vergesse bescht antivire schutz bliibt immer brain.exe
EntonSa 29.12.07, 00:55
Mac OS X
Linux

ansüschte: BitDefender, Claimwin, Kaspersky

Vo dene 3 empfiehl ich dir aber am meischte Kaspersky, jedoch d'originalversion. also kauft... isch au nid tüür!
3 mal bearbeitet, zuletzt Sa 29.12.07, 00:57
RoxdaSa 29.12.07, 02:47
haha na toll... danke schomol

aber jetzt weiss ich glich irgendwie nit ganz witer.. jetz han ich wieder 1000 vorschläg, aber ich wird uf jedefall mol alli aluege

weiteri biiträg?
BiotronicSa 29.12.07, 03:39
das ist immer das gleiche, wenn du in einem forum nicht 1000 vorschläge willst, darfst du keinen forumeintrag posten.

am bestenn info aus dem net beziehen und DANN private erfahrungen von privatpersonen einfliessen lassen. somit kann man folgendes sagen:

zum kaufen:
kaspersky ist sehr beliebt und in den tests weit vorne
bitdefender ebenfalls, schliesst unter den käuflichen jedoch hinter kasper ab
norton liegt mittlerweile nach den objektiven tests sogar hinter den free systems...

free:
die bekanntesten: antivir und avg.
ich selbst benutze avg, viele andere antivir. was soll ich sagen... ich hatte mit avg noch NIE probleme, andere mit antivir ebenso wenige. für den privaten gebrauch dürften BEIDE ihren diensten zurecht werden. somit: teste beide und entscheide dich für DAS system, das dir für DICH persönlich von der benutzerfreundlichkeit am einfachsten erscheint. kaufen musst du für den privaten gebrauch dank avg und antivir sicher kein programm mehr.

(an alle pseudohacker und klugscheisser-besserwisser: jaja, blablabla, alles scheisse und mac und alles andere ist sowieso besser und und und... wir reden hier von einem privaten pc-schutz, nicht von einer geschäfts-stelle, antivir und avg reicht für private benutzer bei WEITEM!)

pOopz, also benutze guter dinge ein free anti virus programm und lass dich nicht einschüchtern. die sicherheit von den programmen REICHT, glaube mir. wer DIESE programme umgehen kann, umgeht auch solche, die du für teures geld kaufst. und wer DAS tut, intressiert sich sicher nicht für deinen privatrechner, sondern für sowas wie die UBS oder grösseres... also nochmals: benutze DAS, welches dir von der benutzeroberfläche am einfachsten erscheint. testführend nach zeitschriften: avg und antivir. ich selbst benutze avg und bin sehr zufrieden und glücklich.
heimdallSa 29.12.07, 05:05
download antivir und spybot. längt total, solang jede monet mol chli duresueche losch. i mach das immer bevor ich in usgang goh, de isches nocher abgschlosse.
J4LSa 29.12.07, 10:29
BitDefender, Kaspersky oder Avira

Norton het gmerkt das sie scheisse sind und biete jetzt defür 3 Lizänse für de glich pris a....pffff
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 29.12.07, 10:31
DistintoSa 29.12.07, 10:59
Das joor isch lut tests de Kaspersky am beste

und im gegesatz zum norten beiflusst da system nit so abartig Oo

geil de laufe grad 3 pc ufs mol längsemer oder gar nüm haha
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 29.12.07, 10:59
dominiicSa 29.12.07, 11:02
also ich würd Avast oder Antivir empfehle... Ich ha zwar momentan AVG aber irgendwie gfallt mer das nit so
BlinkyBillSa 29.12.07, 11:06
Ganz klar Kaspersky- ha scho div. Programm usprobiert und das isch mit abstand s beschte!!! Voll selbständig und hesch nie mieh dr mit

mfg
J4LSa 29.12.07, 11:07
Jo guet Norton het sich verbesseret im gegesatz zu früehner...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©